Παρέμεινε σταθερή η παραγωγή μπύρας των κορυφαίων ζυθοποιίων παγκοσμίως το 2024

Κοινοποίηση:

Περίπου 1, 638 δισ. εκατόλιτρα παρήγαγαν το 2024 οι 40 κορυφαίοι παραγωγοί μπύρας παγκοσμίως, σύμφωνα με την έκθεση αγοράς της γερμανικής εταιρείας εμπορίας λυκίσκων BarthHaas για την περίοδο 2024/25. Ο όγκος αυτός είναι κατά 0,6% χαμηλότερος από τον αντίστοιχο περσινό (1,648 δισ. εκατόλιτρα).

Κορυφαίος παραγωγός από άποψη όγκου παρέμεινε κατά την BarthHaas το 2024 ο όμιλος AB InBev με περίπου 495,49 εκατ. εκατόλιτρα να ζυθοποιούνται στις εγκαταστάσεις της το 2024, νούμερο αρκετά μεγαλύτερο από την δεύτερη σημαντικότερη παραγωγό στον κόσμο Heineken (240,7 εκατ. εκατόλιτρα).

Στην τρίτη θέση της εν λόγω λίστας βρίσκεται η κινέζικη China Res. Snow Breweries, η οποία παρήγαγε 108,8 εκατ. εκατόλιτρα μπύρας το περασμένο έτος. Άξιο αναφοράς είναι ότι παρότι και οι 3 κορυφαίοι παραγωγοί μπύρας παγκοσμίως είδαν μειωμένους όγκους φέτος, σε αυτούς οφείλεται περισσότερο από το 50% της αθροιστικής παραγωγής των 30 κορυφαίων ζυθοποιίων.

Στις πρώτες έντεκα θέσεις της λίστας των σημαντικότερων παραγωγών κατά τη BarthHaas δεν υπήρξε καμία μεταβολή σε σχέση με πέρυσι. Πιο αξιοσημείωτη αλλαγή είναι η επανεμφάνιση της ρωσικής ζυθοποιίας Baltika στη λίστα, η οποία φιγουράρει στη 12η θέση.

Η Carlsberg, η οποία βρίσκεται στην τέταρτη θέση της λίστας παρήγαγε σύμφωνα με την BarthHaas 101,2 εκατ. εκατόλιτρα το 2024 σημειώνοντας ισχνή αύξηση 0,2%.

Θετικό σημάδι είναι περισσότερες από τις μισές ζυθοποιίες της λίστας είδαν τις πωλήσεις τους να αυξάνονται ή έστω να παραμένουν σταθερές.

Αναλυτικά οι κορυφαίες 40 ζυθοποιίες από άποψη όγκου παραγωγής είναι κατά τη BarthHaas οι εξής:

Εταιρεία Xώρα
1 AB InBev Βέλγιο
2 Heineken Ολλανδία
3 China Res. Snow Breweries Κίνα
4 Carlsberg Δανία
5 Molson Coors ΗΠΑ / Καναδάς
6 Tsingtao Brewery Group Κίνα
7 Asahi Group Ιαπωνία
8 BGI / Groupe Castel Γαλλία
9 Yanjing Κίνα
10 Efes Group Τουρκία
11 Constellation Brands ΗΠΑ
12 Baltika Ρωσία
13 Diageo (Guinness) Ιρλανδία
14 Kirin Ιαπωνία
15 Grupo Petrópolis Βραζιλία
16 San Miguel Corporation Φιλιππίνες
17 CCU Χιλή
18 Grupo Mahou – San Miguel Ισπανία
19 Singha Corporation Ταϊλάνδη
20 Pearl River Κίνα
21 Saigon Beverage Corp. (SABECO) Βιετνάμ
22 Damm Ισπανία
23 Radeberger Gruppe Γερμανία
24 OPH United Breweries Ρωσία
25 Beer Thai (Chang) Ταϊλάνδη
26 Suntory Ιαπωνία
27 Sapporo Ιαπωνία
28 TCB Beteiligungsgesellschaft mbH Γερμανία
29 Swinkels Family Brewers Ολλανδία
30 Oettinger Gruppe Γερμανία
31 Paulaner Gruppe Γερμανία
32 Krombacher Gruppe Γερμανία
33 Bitburger Braugruppe Γερμανία
34 HiteJinro Νότια Κορέα
35 Olvi Group Φινλανδία
36 Estrella de Galicia Ισπανία
37 Royal Unibrew Δανία
38 Martens Βέλγιο
39 Polar Βενεζουέλα
40 Financière ACP Γαλλία

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Χάνει το «τρένο» των νέων καταναλωτών η craft μπύρα στις ΗΠΑ

Νέα έρευνα της εταιρείας CGA by NIQ δείχνει ότι η craft μπύρα χάνει έδαφος με τους νέους καταναλωτές παρά την απήχηση της στο εμπόριο των ΗΠΑ, και καταδεικνύει την ανάγκη για υιοθεσία νέων στρατηγικών που να ταιριάζουν στις προτιμήσεις της Gen Ζ.

Σε καθοδική τροχιά η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αντιστέκεται η Ελλάδα

Η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση συνέχισε να σημειώνει ήπια πτώση το 2024, πέφτοντας από περίπου 367 εκατομμύρια εκατόλιτρα το 2019 σε 345 εκατομμύρια εκατόλιτρα σύμφωνα με την έκθεση «EU Beer Trends 2025» της Ένωσης Ευρωπαίων Ζυθοποιών.

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Προτεινόμενα

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης παρουσίασε τη στρατηγική ανάπτυξης της σε φοιτητές

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης επισκέφθηκε το Deree – The American College of Greece, στο πλαίσιο παρουσίασης της εταιρείας και της επιχειρηματικής της φιλοσοφίας στους φοιτητές του Τμήματος Marketing and Strategy.

Δεκαετής συνεργασία γενημμένη στο Άμστερνταμ ανάμεσα σε Ajax και Heineken

Η Heineken θα αποτελέσει την επίσημη χορηγό μπύρας του Ajax για την επόμενη δεκαετία. Μέσω της συνεργασίας αυτής οι κορυφαίες αλκοολούχες και άνευ επωνυμίες της Heineken θα είναι αυτές που σερβίρονται αποκλειστικά στις κερκίδες της Johan Cruijff ArenA.