Ποντάρει στην μπύρα για να πετύχει άνοδο κερδών ο όμιλος αλκοολούχων ποτών Asahi

Κοινοποίηση:

Σε ποσό κοντά στα 7,87 δισ. ευρώ ανήλθε ο τζίρος του ομίλου ποτών Asahi στο πρώτο εξάμηνο του έτους (+0,6% σε σχέση με πέρυσι), την ώρα που τα λειτουργικά του κέρδη μειώθηκαν κατά 3,2% σε περίπου 635,33 εκατ. ευρώ.

Παρά τις χαμηλές πτήσεις ωστόσο, η Asahi ανέβασε τις εκτιμήσεις της για το σύνολο του έτους, λόγω της θετικής δυναμικής που παρατηρείται στην κατηγορία των αλκοολούχων ποτών και ειδικά της μπύρας στην Ιαπωνία, όπως υποστήριξε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Atsushi Katsuki.

«Υπάρχει μια ξεκάθαρη αναγέννηση στον χώρο της μπύρας της Ιαπωνίας και η δυναμική της Asahi για επέκταση του αποτυπώματος της στο χώρο του ζύθου αυξάνεται σταδιακά, ωθούμενη από την απήχηση των καμπανιών προώθησης της Asahi Super Dry και τις καλές πωλήσεις της THE BITTER-IST, υποστήριξε ο Katsuki.

Η μπύρα είναι εξάλλου και το προϊόν στο οποίο εστιάζει κατά κύριο ρόλο η Asahi στις διεθνείς αγορές με την Super Dry να βλέπει ανεβασμένες πωλήσεις κατά 11%, χάρη σε σημαντικές συνεργασίες του ομίλου, όπως αυτή με την Arsenal στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Προκειμένου να εκμεταλλευτεί την αυξημένη ζήτηση που βλέπει για τις μπύρες της η Asahi σκοπεύει να δώσει περισσότερη έμφαση και στις μη αλκοολούχες μπύρες. Παρότι αποτελεί μια σταθερή παρουσία στην αγορά της Ευρώπης, η παρουσία της Asahi στις ΗΠΑ παραμένει σχετικά περιορισμένοι. Όπως επεσήμανε ο όμιλος, το γεγονός ότι η αγορά μπύρας στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού είναι ευμετάβλητη, σημαίνει ότι για να αυξήσει την παρουσία του θα πρέπει να προχωρήσει σε μεγάλες επενδύσεις, κάτι το οποίο δεν σκοπεύει να κάνει προς ώρας.

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Ο λυκίσκος πρωταγωνιστής στην Seneca της Alea Brewing

Η India Pale Lager «Seneca», που «συνδυάζει την καθαρότητα και τη φρεσκάδα της lager ζύμωσης με τον εκφραστικό χαρακτήρα των λυκίσκων Amarillo, Centennial και Motueka» αποτελεί την πιο πρόσφατη δημιουργία της μικροζυθοποιίας Alea Brewing Co.

Μπύρα από χιόνι παρασκεύασε η AB InBev

Η AB InBev προχώρησε στη δημιουργία μπύρας από χιόνι από το Highmark Stadium της Νέας Υόρκης, στα πλαίσια της χορηγίας της ομάδας Buffalo Bills που αγωνίζεται στο πρωτάθλημα ράγκμπι NFL.

Επικεντρώνεται στις μπύρες χωρίς αλκοόλ και στα ready-to-drink προϊόντα στο Hong Kong η Carlsberg

Η Carlsberg γνωστοποίησε ότι προχωρά σε επέκταση του χαρτοφυλακίου των προϊόντων της στο Hong Kong σε συνέχεια συμφωνίας της με την μικροζυθοποιία Young Master νωρίτερα μέσα στο έτος, δίνοντας έμφαση σε μπύρες με χαμηλή περιεκτικότητα ή καθόλου αλκοόλ ενόψει και του «Dry January».

Προτεινόμενα

Επιστροφή στην κερδοφορία το 2026 ακολουθώντας το δρόμο της μικροζυθοποιίας προσδοκά η ΕΖΑ

Την επιστροφή της σε δρόμους κερδοφορίας έπειτα από αρκετά χρόνια προσδοκά η Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης, η οποία έχει αποφασίσει να πορευτεί ως μικροζυθοποιία περιορίζοντας την

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Θύμα κυβερνοεπίθεσης ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας Asahi Breweries

Θύμα κυβερνοεπίθεσης έπεσε η Asahi Breweries, με τον ιαπωνικό κολοσσό της μπύρας να αναφέρει σε ανακοίνωση της ότι δεν διέρρευσαν προσωπικές πληροφορίες και δεδομένα πελατών, ωστόσο οι παραγγελίες και οι αποστολές στις εταιρείες του ομίλου στην Ιαπωνία αναγκάστηκαν να αναβληθούν.