Η επωνυμία μηλίτη της Heineken, Strongbow, προχώρησε ανασχεδιασμό της ετικέτας των προϊόντων της προκειμένου να ευκολότερα προσβάσιμη σε άτομα με οπτική αναπηρία.
Πιο συγκεκριμένα, η Strongbow συνεργάστηκε με το πρακτορείο marketing, Purple Goat, το οποίο έχει στην ηγεσία του άτομα με αναπηρία, προκειμένου να βρεθεί μια τεχνολογία που θα καθιστά εύκολα προσβάσιμες τις ετικέτες της Strongbow σε άτομα με προβλήματα όρασης. Έτσι, στη συσκευασία των μηλιτών της Strongbow, τοποθετήθηκε ένα NaviLens QR code, το οποίο τυφλοί καταναλωτές μπορούν να σκανάρουν με το κινητό τους προκειμένου να εντοπίζουν με μεγαλύτερη ευκολία την θέση των προϊόντων.
Αυτή είναι η πρώτη φορά που η Strongbow προχωρά σε μια τέτοιου είδους πρωτοβουλία και η διευθύντρια επωνυμίας της εταιρείας, Rachel Holms, τόνισε ότι μέσω αυτής και λαμβάνοντας πληροφορίες απευθείας από άτομα με προβλήματα όρασης, η Strongbow κατάφερε να πάρει πολύτιμες πληροφορίες για τη συγκεκριμένη κατηγορία καταναλωτών. «Είναι μια υπενθύμιση ότι οι προσβάσιμες ετικέτες δεν είναι προαιρετικές, αλλά αναγκαίες» τόνισε χαρακτηριστικά.
Παράλληλα, ο παγκόσμιος διευθυντής πελατών της Purple Goat, Dom Hyams, τόνισε σε δηλώσεις του ότι οι προσβάσιμες συσκευασίες «Αποτελούν μια πολύ μεγάλη ευκαιρία για επωνυμίες να συνδεθούν με μια ανεξερεύνητη βάση πελατών».





