Συνεργασία με άρωμα Hollywood, παντρεύουν μπύρα με καφέ Tom Holland και Robert Downey Jr.

Κοινοποίηση:

Οι αστέρες του Χόλιγουντ, Tom Holland και Robert Downey Jr. ανακοίνωσαν ότι προχωρούν μια συνεργασία που συνδυάζει την μη αλκοολούχα μπύρα και τον καφέ. Η πρωτοβουλία αυτή προέκυψε από τη μακροχρόνια φιλία των δύο ηθοποιών και συνδυάζει τη μάρκα Bero του Tom Holland με την εταιρεία Happy Coffee του Robert Downey Jr.

Η ανακοίνωση ήρθε έπειτα από ένα βίντεο με τους δύο ηθοποιούς μαζί για πρώτη φορά μετά το Avengers: Endgame, που προκάλεσε ευρεία συζήτηση στο διαδίκτυο. Και οι δύο επωνυμίες επιβεβαίωσαν τη συνεργασία μέσω συντονισμένων ανακοινώσεων και αναρτήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, χαρακτηρίζοντάς την ως «συνεργασία που μπορείς να κάνεις μόνο με έναν φίλο».

Ο Holland ίδρυσε την επωνυμία Bero στα τέλη του 2024, αφού επέλεξε να σταματήσει το αλκοόλ, με στόχο να παρασκευάσει μη αλκοολούχα μπύρα που προσφέρει τη γεύση και την ικανοποίηση της κλασικής μπύρας χωρίς να υπερβαίνει το 0,5% ABV.

Με τη σειρά του ο Robert Downey Jr. ξεκίνησε την περιπέτειά της στον κόσμο του καφέ νωρίτερα, το 2024, με την Happy, που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τον επιχειρηματία Craig Dubitsky. Η Happy προσφέρει κόκκους, αλεσμένο καφέ, κάψουλες και κρύο καφέ.

Η συνεργασία αυτή έχει οδηγήσει στη δημιουργία δύο προϊόντων περιορισμένης έκδοσης:

  • Το Bero Coffee Draught είναι μια μη αλκοολούχα μπύρα τύπου stout με έντονη γεύση καφέ. Παρασκευασμένη με μαγιά χωρίς μαλτόζη, που ζυμώνει απλά και όχι σύνθετα σάκχαρα, η μπύρα διατηρεί το σώμα και το άρωμα του λυκίσκου, ενώ παραμένει σε επίπεδα αλκοόλ κάτω από 0,5 %. Ο ιστότοπος της Bero αναφέρει ότι η μπύρα έχει 0,36% ABV, 86 θερμίδες ανά κουτί 350 ml και μόλις 5 mg καφεΐνης, περίπου είκοσι φορές λιγότερο από ένα κανονικό φλιτζάνι καφέ.
  • Το Happy Eternal Hoptimist είναι ένα μείγμα 100% καφέ Arabica εμπνευσμένο από τον λυκίσκο. Συνδυάζει κόκκους από τη Βραζιλία και την Κολομβία για να δώσει «νότες λυκίσκου και εσπεριδοειδών» με γεύσεις σοκολάτας και λεπτή πικράδα, αντανακλώντας την φιλοσοφία χωρίς αλκοόλ που μοιράζονται και οι δύο μάρκες.

Με πληροφορίες από Drinks Business

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Νέα Blonde Ale μπύρα από την μικροζυθοποιία Samos Beer

Μια νέα Belgian Blonde Ale συνταγή με περιεκτικότητα αλκοόλ 6,5% παρουσιάζει η μικροζυθοποιία Samos Beer. Ο λόγος για την «Καρβούνης» που οφείλει το όνομα της στο ομώνυμο βουνό της Σάμου και διακρίνεται από αρώματα πιπεριού, λουλουδιών και ώριμου αχλαδιού∙ ελαφριά γεύση αλλά γεμάτη χαρακτήρα, ξηρή, με καθαρή, τραγανή επίγευση.

Η Bud επίσημος χορηγός μπύρας της Μίλαν, εμβαθύνει το αποτύπωμα της στον αθλητισμό η AB InBev

Η Μίλαν και η AB InBev, η κορυφαία ζυθοποιία στον κόσμο από άποψη πωλήσεων, ανακοίνωσαν μια νέα συνεργασία, στο πλαίσιο της οποίας η Budweiser θα γίνει ο Επίσημος Συνεργάτης Μπύρας και Περιφερειακός Συνεργάτης των Rosoneri.

Προτεινόμενα

Μείωση εκπομπών άνθρακα 19% την τελευταία 6ετία πέτυχε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Πιστή στον Εταιρικό της Σκοπό να «Ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δημοσιεύει την Ετήσια Έκθεση Βιωσιμότητας για το 2024, αναδεικνύοντας την πρόοδό και τα αποτελέσματά της στους τρεις πυλώνες ESG: Περιβάλλον, Κοινωνία και Εταιρική Διακυβέρνηση. Σε μία χρονιά αυξημένων προκλήσεων για τον κλάδο, ο απολογισμός επιβεβαιώνει τη διαχρονικά επιτυχημένη πορεία της εταιρείας και αναδεικνύει τη δέσμευσή της να λειτουργεί με υπευθυνότητα, συνέπεια και μακροπρόθεσμη προοπτική, επισημαίνει η σχετική ανακοίνωση.

Ιρλανδική ζυθοποιία επιχειρεί να αναβιώσει ιστορική μπύρα 150 ετών

Η Ιρλανδική ζυθοποιία Innis & Gunn ετοιμάζεται να ανοίξει μια από τις σπανιότερες φιάλες ale στον κόσμο προκειμένου να επιχειρήσει να αναβιώσει την ιστορική μπύρα που είχε δημιουργηθεί για ένα ερευνητικό ταξίδι στην Αρκτική.

Η άνθιση των μη αλκοολούχων μπυρών κατακτά τη Γερμανία και το Oktoberfest

Η Γερμανία είναι μια χώρα άρρηκτα συνδεδεμένη με την παράδοση στην μπύρα, όμως ακόμα και η «Μέκκα» του αγαπημένου ποτού σιγά σιγά στρέφεται στις μη αλκοολούχες επιλογές. Η τάση αυτή είναι ιδιαίτερα έκδηλη ανάμεσα στους νεαρούς Γερμανούς, και φέτος ήταν ιδιαίτερα αισθητή και στο Oktoberfest.

Σε χαμηλό 30ετιας βρέθηκαν οι πωλήσεις μπύρας στη Γερμανία στο πρώτο εξάμηνο του 2025

Από τον Ιανουάριο έως τον Ιούνιο, οι πωλήσεις μπύρας στη Γερμανία μειώθηκαν κατά 6,3% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, φτάνοντας τα 3,9 δισεκατομμύρια λίτρα, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε την Παρασκευή 1η Αυγούστου η ομοσπονδιακή στατιστική υπηρεσία Destatis.