Συνεργασία με άρωμα Hollywood, παντρεύουν μπύρα με καφέ Tom Holland και Robert Downey Jr.

Κοινοποίηση:

Οι αστέρες του Χόλιγουντ, Tom Holland και Robert Downey Jr. ανακοίνωσαν ότι προχωρούν μια συνεργασία που συνδυάζει την μη αλκοολούχα μπύρα και τον καφέ. Η πρωτοβουλία αυτή προέκυψε από τη μακροχρόνια φιλία των δύο ηθοποιών και συνδυάζει τη μάρκα Bero του Tom Holland με την εταιρεία Happy Coffee του Robert Downey Jr.

Η ανακοίνωση ήρθε έπειτα από ένα βίντεο με τους δύο ηθοποιούς μαζί για πρώτη φορά μετά το Avengers: Endgame, που προκάλεσε ευρεία συζήτηση στο διαδίκτυο. Και οι δύο επωνυμίες επιβεβαίωσαν τη συνεργασία μέσω συντονισμένων ανακοινώσεων και αναρτήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, χαρακτηρίζοντάς την ως «συνεργασία που μπορείς να κάνεις μόνο με έναν φίλο».

Ο Holland ίδρυσε την επωνυμία Bero στα τέλη του 2024, αφού επέλεξε να σταματήσει το αλκοόλ, με στόχο να παρασκευάσει μη αλκοολούχα μπύρα που προσφέρει τη γεύση και την ικανοποίηση της κλασικής μπύρας χωρίς να υπερβαίνει το 0,5% ABV.

Με τη σειρά του ο Robert Downey Jr. ξεκίνησε την περιπέτειά της στον κόσμο του καφέ νωρίτερα, το 2024, με την Happy, που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τον επιχειρηματία Craig Dubitsky. Η Happy προσφέρει κόκκους, αλεσμένο καφέ, κάψουλες και κρύο καφέ.

Η συνεργασία αυτή έχει οδηγήσει στη δημιουργία δύο προϊόντων περιορισμένης έκδοσης:

  • Το Bero Coffee Draught είναι μια μη αλκοολούχα μπύρα τύπου stout με έντονη γεύση καφέ. Παρασκευασμένη με μαγιά χωρίς μαλτόζη, που ζυμώνει απλά και όχι σύνθετα σάκχαρα, η μπύρα διατηρεί το σώμα και το άρωμα του λυκίσκου, ενώ παραμένει σε επίπεδα αλκοόλ κάτω από 0,5 %. Ο ιστότοπος της Bero αναφέρει ότι η μπύρα έχει 0,36% ABV, 86 θερμίδες ανά κουτί 350 ml και μόλις 5 mg καφεΐνης, περίπου είκοσι φορές λιγότερο από ένα κανονικό φλιτζάνι καφέ.
  • Το Happy Eternal Hoptimist είναι ένα μείγμα 100% καφέ Arabica εμπνευσμένο από τον λυκίσκο. Συνδυάζει κόκκους από τη Βραζιλία και την Κολομβία για να δώσει «νότες λυκίσκου και εσπεριδοειδών» με γεύσεις σοκολάτας και λεπτή πικράδα, αντανακλώντας την φιλοσοφία χωρίς αλκοόλ που μοιράζονται και οι δύο μάρκες.

Με πληροφορίες από Drinks Business

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Με άρωμα και γεύση Βρετανίας κυκλοφορεί η «Όλλυμι» της Ζυθοποιίας Αναστασίου

Με άρωμα και γεύση Βρετανίας συστήνεται η νέα ετικέτα «Όλλυμι» της Ζυθοποιίας Αναστασίου. Πρόκειται για μια βρετανικού τύπου pale ale με έντονη πικράδα και περιεκτικότητα αλκοόλ 5,2%. Παράγεται με τη σύγχρονη ποικιλία λυκίσκου Olicana που αναπτύχθηκε από το πρόγραμμα ανάπτυξης λυκίσκου της Charles Faram και κυκλοφόρησε στο εμπόριο το 2014. Όπως αναφέρει η Ζυθοποιία Αναστασίου η εν λόγω ποικιλία λυκίσκου είναι γνωστή για τις έντονες γεύσεις τροπικών φρούτων όπως μάνγκο, γκρέιπφρουτ και φρούτο του πάθους, καθώς και για νότες εσπεριδοειδών και βοτάνων.

Προτεινόμενα

Η ΕΖΑ φέρνει στην Ελλάδα την κορυφαία ισπανική επωνυμία μπύρας Mahou San Miguel

H Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης (ΕΖΑ) ανακοινώσε τη στρατηγική της συνεργασία με τη Mahou San Miguel, τη μεγαλύτερη ζυθοποιία της Ισπανίας και έναν από τους σημαντικότερους παίκτες στη βιομηχανία μπύρας της Ευρώπης.

Σε χαμηλό 30ετιας βρέθηκαν οι πωλήσεις μπύρας στη Γερμανία στο πρώτο εξάμηνο του 2025

Από τον Ιανουάριο έως τον Ιούνιο, οι πωλήσεις μπύρας στη Γερμανία μειώθηκαν κατά 6,3% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, φτάνοντας τα 3,9 δισεκατομμύρια λίτρα, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε την Παρασκευή 1η Αυγούστου η ομοσπονδιακή στατιστική υπηρεσία Destatis.

Οι Γερμανοί ζυθοποιοί στρέφονται σε μη αλκοολούχες και παραδοσιακές ετικέτες για να κερδίσουν τους καταναλωτές

Σε μεταβατική φάση βρίσκεται η βιομηχανία ζύθου της Γερμανίας, με τις μη αλκοολούχες μπύρες και ετικέτες με ιστορία και παράδοση, όπως αφιλτράριστες Zwickel ή θολές Kellerbier να είναι αυτές που κερδίζουν το ενδιαφέρον των εγχώριων καταναλωτών. Κυριότερος λόγος για αυτήν την αλλαγή είναι ότι η εγχώρια κατανάλωση πέφτει, με τους Γερμανούς ζυθοποιούς να αναγκάζονται να ακολουθήσουν τις νέες παγκόσμιες τάσεις.