Η Guinness επίσημη μπύρα της Premier League

Κοινοποίηση:

Η τετραετής συμφωνία, η οποία αρχίζει από την αγωνιστική περίοδο 2024/25, θα προβλέπει ότι η Guinness θα γίνει η επίσημη μπύρα και η Guinness 0.0 η επίσημη μη αλκοολούχα μπύρα της Premier League.

Η Diageo δήλωσε ότι θα χρησιμοποιήσει το μάρκετινγκ, τη δημιουργική διαφήμιση και την ιστορία της στην ενεργοποίηση αθλητικών χορηγιών για να δημιουργήσει εμπειρίες για τους φιλάθλους, ενώ η συνεργασία θα στηρίξει την ποδοσφαιρική κοινότητα.

Η συμφωνία θα ενισχύσει την αναγνωρισιμότητα της μάρκας λόγω της μετάδοσης της Premier League σε 900 εκατομμύρια σπίτια σε 189 χώρες.

Τον Αύγουστο, η Diageo σχεδιάζει επίσης να ξεκινήσει μια νέα πλατφόρμα καμπάνιας και οι φίλαθλοι θα μπορούν να ζήσουν την εμπειρία της Guinness και της Premier League μαζί την ημέρα του αγώνα σε παμπ και καταστήματα λιανικής πώλησης σε όλο τον κόσμο.

Η συνεργασία ακολουθεί ένα επιτυχημένο πρώτο εξάμηνο του έτους με τις πωλήσεις της Guinness να είναι αυξημένες κατά 14% παγκοσμίως.

Ο πρόεδρος της Diageo στην Ευρώπη, John Kennedy, δήλωσε: “Η Premier League είναι το πιο δημοφιλές ποδοσφαιρικό πρωτάθλημα στον κόσμο, παρέχοντας μια καταπληκτική ευκαιρία να συνεχίσουμε την επιτυχία της Guinness σε παγκόσμιο επίπεδο και να συνδεθούμε με νέους πελάτες γύρω από την ποδοσφαιρική κοινότητα . Είμαι ιδιαίτερα ενθουσιασμένος που η εταιρεία θα αξιοποιήσει την εντυπωσιακή ανάπτυξη που έχει σημειώσει η Guinness 0.0 από την έναρξή της και χρησιμοποιώντας την ιδιότητά μας ως η επίσημη μη αλκοολούχα μπύρα της Premier League θα θέσουμε τις βάσεις για περαιτέρω παγκόσμια εξάπλωση”.

Ο παγκόσμιος διευθυντής της Guinness, Stephen O’Kelly εξήγησε: “Η Guinness δεν είναι η πρώτη φορά που θα κυκλοφορήσει: “Αυτή η συνεργασία φέρνει κοντά δύο εμβληματικές παγκόσμια brands που αγαπούν οι κοινότητες σε όλο τον κόσμο και ανυπομονούμε να φέρουμε καλές μπύρες στο πιο όμορφο παιχνίδι. Όταν ο πρώτος αγώνας ξεκινήσει τον Αύγουστο, η Guinness θα αξιοποιήσει τη διεθνή κληρονομιά της στον αθλητισμό με μια νέα καμπάνια που θα προσεγγίσει εκατομμύρια οπαδούς, οι οποίοι ακολουθούν και απολαμβάνουν την Premier League με τον δικό τους μοναδικό τρόπο σε όλο τον κόσμο”.

Ο Will Brass, επικεφαλής του εμπορικού τμήματος της Premier League, πρόσθεσε: “Είμαστε στην ευχάριστη θέση να συνεργαστούμε με την Guinness, την κορυφαία μπύρα στον κόσμο, η ομάδα της οποίας έχει επιδείξει σταθερά παγκόσμιας κλάσης δημιουργικότητα, καινοτομία και αφήγηση ιστοριών στην κοινότητα μέσω του μάρκετινγκ στον αθλητισμό και ευρύτερα. Ανυπομονούμε να μοιραστούμε μια μακροχρόνια σχέση που θα βελτιώσει την ευκαιρία παρακολούθησης της Premier League σε παμπ, μπαρ, σπίτια σε όλο τον κόσμο και θα ζωντανέψει τη μαγεία για την οποία φημίζεται η Premier League”.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Heineken και Formula 1 επεκτείνουν την πολυετή συνεργασία τους

Formula 1 και Heineken δώσανε τα χέρια για επέκταση της σχεδόν δεκαετούς συνεργασίας τους με μια νέα πολυετή συμφωνία, η οποία θα δει τις ετικέτες του ολλανδικού κολοσσού να συντροφεύουν τους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού στους αγώνες του πρωταθλήματος.

Ιρλανδική ζυθοποιία επιχειρεί να αναβιώσει ιστορική μπύρα 150 ετών

Η Ιρλανδική ζυθοποιία Innis & Gunn ετοιμάζεται να ανοίξει μια από τις σπανιότερες φιάλες ale στον κόσμο προκειμένου να επιχειρήσει να αναβιώσει την ιστορική μπύρα που είχε δημιουργηθεί για ένα ερευνητικό ταξίδι στην Αρκτική.

Προτεινόμενα

Άνοιξε τις πόρτες της στη Ριτσώνα σε 300 λάτρεις της μπύρας η Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Περισσότεροι από 300 επισκέπτες και λάτρεις της μπύρας συγκέντρωσε μετέβησαν στις εγκαταστάσεις της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας στη Ριτσώνα Ευβοίας το Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου στα πλαίσια των φετινών «Ανοιχτών Ζυθοποιείων».

Η Heineken ανανεώνει την πενταετή στρατηγική της για να πετύχει αύξηση κερδών εν μέσω δυσκολιών

Η Heineken υποστηρίζει ότι θα επιτύχει μεγαλύτερη ανάπτυξη με λιγότερους πόρους, καθώς παρουσίασε στους επενδυτές την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου μια ανανεωμένη πενταετή στρατηγική, η οποία θα της επιτρέψει να επικεντρωθεί περισσότερο σε συγκεκριμένες μάρκες και αγορές.