Γερμανική πόλη προσελκύει τους κατοίκους να ψηφίσουν προσφέροντας μπύρα

Κοινοποίηση:

Με τη μπύρα ως δέλεαρ η πόλη Duisburg στη Γερμανία προσπαθεί να πείσει τους περίπου 500 χιλιάδες κατοίκους της να παρευρεθούν στις κάλπες ενόψει των εκλογών της 23 Φλεβάρη.

Πιο συγκεκριμένα, προκειμένου να αντιμετωπίσει το πρόβλημα της χαμηλής συμμετοχής των cηφοφόρων, η πόλη που βρίσκεται στην κοιλάδα του Ρήνου συνεργάζεται με τους διοργανωτές τοπικού φεστιβάλ της περιοχής προσφέροντας ετικέτες pilsner σε όσους προσέλθουν από νωρίς στα εκλογικά κέντρα.

Σύμφωνα με δηλώσεις του δημάρχου της πόλης, Martin Murrack στο Politico, η τοπική επωνυμία Konig Pilsner, που ιδρύθηκε το μακρινό 1858 στο Duisburg, έχει ιδιαίτερο συναισθηματικό δέσιμο με τους κατοίκους της περιοχής. Προκειμένου να την απολαύσουν δωρεάν, οι ψηφοφόροι δεν έχουν παρά να παρευρεθούν στα εκλογικά κέντρα το Σάββατο 15 Φεβρουαρίου, μεταξύ 10:00-14:00. Πέρα από τις κλασικές Pilsner, για όσους το επιθυμούν θα υπάρχουν επιλογές άνευ αλκοόλ και αναψυκτικά, καθώς και φαγητό.

Η αγάπη των Γερμανών για την μπύρα είναι παγκοσμίως γνωστή, και αυτήν αποσκοπεί να εκμεταλλευτεί η διοίκηση της πόλης. Το 2023, οι κάτοικοι της χώρας της Κεντρικής Ευρώπης κατανάλωσαν κατά μέσο όρο 88 λίτρα ανά άτομο το 2023, νούμερο χαμηλότερο μόνο από το αντίστοιχο της Τσεχίας και της Αυστρίας στη Γηραιά Ήπειρο.

Σε συνέχεια των δηλώσεων του στο Politico, ο Murrack τόνισε ότι η ιδέα για την εν λόγω πρωτοβουλία βρισκόταν για αρκετό καιρό στα σκαριά, με τη διοίκηση της πόλης να αναζητά τρόπους να προσεγγίσει τους νεότερους ψηφοφόρους, οι οποίοι δεν ασχολούνται με τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης και που καταναλώνουν αρκετό χρόνο στα social media. Η ιδιαίτερη καμπάνια της πόλης έχει τραβήξει το ενδιαφέρον ακόμα και των κορυφαίων μέσων ενημέρωσης της χώρας, μεταξύ αυτών και η Bild.

Άξιο αναφοράς είναι ότι αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η πόλη προσπαθεί να δελεάσει τους ψηφοφόρους με μπύρα, αφού στις περσινές ευρωεκλογές είχε επιχειρήσει κάτι παρόμοιο προσφέροντας μη αλκοολούχες ετικέτες σε όσους προσέρχονταν στις κάλπες νωρίς, δίχως, όμως αποτέλεσμα. Στις γερμανικές εκλογές του 2021, μόλις το 68% των εγγεγραμμένων ψηφοφόρων άσκησε το εκλογικό του δικαίωμα, με ένα κέντρο μάλιστα να σημειώνει τη χαμηλότερη προσέλευση στη χώρα με μόλις 63%. Εντούτοις, ο Murrack διατηρεί την αισιοδοξία του πως αυτή τη φορά τα αποτελέσματα της καμπάνιας θα είναι θετικότερα.

Πληροφορίες από Politico

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Όλα τα κιλά και τιμή 21 λεπτά το για το κριθάρι ανακοίνωσε η ΒΕΡΓΙΝΑ

Το σύνολο της φετινής παραγωγής, για όλα τα κιλά που παραδίδει ο παραγωγός, και στην προσυμφωνημένη τιμή των 21 λεπτών ανά κιλό, που τυγχάνει και η καλύτερη τιμή στην αγορά, θα απορροφήσει και φέτος η ΒΕΡΓΙΝΑ από τους παραγωγούς βυνοποιήσιμου κριθαριού, με τους οποίους συνεργάζεται στο πλαίσιο του μοντέλου της συμβολαιακής καλλιέργειας, χωρίς πλαφόν στα παραδοτέα κιλά. Η μέση στρεμματική απόδοση ανήλθε στα 470 κιλά ανά στρέμμα, «σημαντική επίδοση» όπως προσδιορίστηκε  από τον επικεφαλής Γεωπόνο της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. (ΒΕΡΓΙΝΑ) κ. Χ. Αραμπατζόγλου.

Οι δασμοί Τραμπ γκρεμίζουν τις πωλήσεις του αμερικανικού κολοσσού της μπύρας Constellation Brands

Υποτονικές πωλήσεις, χαμηλότερες των εκτιμήσεων των αναλυτών, σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας Constellation Brands στο α’ τρίμηνο του οικονομικού της έτους. Ο όμιλος αποδίδει τις χαμηλές τις πτήσεις κυρίως στις πολιτικές δασμών του Αμερικανού προέδρου, Ντόναλντ Τραμπ στο αλουμίνιο και τις εισαγωγές μπύρας.Πιο συγκεκριμένα, η Constelation Brands σημείωσε πωλήσεις ύψους περίπου 2,14 δισ. ευρώ, έναντι προβλέψεων των αναλυτών για πωλήσεις 2,167 δισ. ευρώ στο τρίμηνο που τελείωσε στις 31 Μαΐου, σύμφωνα με στοιχεία που συνέλεξε το χρηματιστήριο του Λονδίνου.

Νέα εκδοχή για την πειραματική ετικέτα«Κάψα» της Ζυθοποιίας Αναστασίου»

Μια νέα εκδοχή της πειραματικής και περιορισμένης παραγωγής «Κάψα» λανσάρει η Ζυθοποιία Αναστασίου. Η «Κάψα» είναι μια πικρή και ταυτόχρονα καυτερή West Coast I.P.A. με περιεκτικότητα αλκοόλ 6,3%. Δημιουργείται με συνδυασμό φρέσκων αμερικάνικων λυκίσκων cascade, citra, Simcoe και ένα μείγμα καυτερών πιπεριών.

Προτεινόμενα

Όλα τα κιλά και τιμή 21 λεπτά το για το κριθάρι ανακοίνωσε η ΒΕΡΓΙΝΑ

Το σύνολο της φετινής παραγωγής, για όλα τα κιλά που παραδίδει ο παραγωγός, και στην προσυμφωνημένη τιμή των 21 λεπτών ανά κιλό, που τυγχάνει και η καλύτερη τιμή στην αγορά, θα απορροφήσει και φέτος η ΒΕΡΓΙΝΑ από τους παραγωγούς βυνοποιήσιμου κριθαριού, με τους οποίους συνεργάζεται στο πλαίσιο του μοντέλου της συμβολαιακής καλλιέργειας, χωρίς πλαφόν στα παραδοτέα κιλά. Η μέση στρεμματική απόδοση ανήλθε στα 470 κιλά ανά στρέμμα, «σημαντική επίδοση» όπως προσδιορίστηκε  από τον επικεφαλής Γεωπόνο της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. (ΒΕΡΓΙΝΑ) κ. Χ. Αραμπατζόγλου.

Στα 3,4 δισεκατομμύρια ευρώ η αξία των εξαγωγών μπύρας ΕΕ προς τρίτες χώρες το 2024

Στα 29,8 δισ. ευρώ ανήλθε η αξία των εξαγωγών αλκοολούχων ποτών της ΕΕ προς τρίτες χώρες για το 2024,  με την μπύρα να είναι η τρίτη σημαντικότερη κατηγορία από άποψη αξίας με μερίδιο 11,5% (3,4 δισ. ευρώ) επί του συνόλου, σύμφωνα με στοιχεία της Κομισιόν. Η συνολική αξία των εξαγωγών είναι οριακά μικρότερη από τα 30 δισ. ευρώ του 2023.

Γκρεμίζονται οι γερμανικές εξαγωγές μπύρας, άνοδος για άνευ ετικέτες στην εγχώρια αγορά

Μειωμένες κατά 6% σε σχέση με τα προ δεκαετίας επίπεδα ήταν οι εξαγωγές μπύρας της Γερμανίας το 2024, οι οποίες ανήλθαν στα 1,45 δισ. λίτρα έναντι 1,54 δισ. λίτρων το 2014, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε η Ομοσπονδιακή Στατιστική Υπηρεσία (Destatis) την Τρίτη 22 Απριλίου. Παρότι οι παραδοσιακές μπύρες κινούνται καθοδικά, εντός των γερμανικών συνόρων παρατηρείται σημαντική αύξηση πωλήσεων για τις μη αλκοολούχες ετικέτες.