Επιστρέφει στον «θρόνο» της η Corona Extra

Κοινοποίηση:

Μετά από έναν χρόνο απουσίας, η Corona Extra απέκτησε ξανά τον τίτλο του πολυτιμότερου brand στον χώρο της μπύρας, που της είχε «κλέψει» η Heineken για το 2023, σημειώνοντας μια εντυπωσιακή άνοδο της εμπορικής της αξίας κατά 40% και 10,4 δισεκατομμύρια δολάρια,γεγονός που την καθιστά την πιο γρήγορα ανερχόμενη εταιρεία μπύρας παγκοσμίως, όπως υποστηρίζει η ερευνητική εταιρεία Brand Finance.

Η Brand Finance υπολογίζει την αξία και την δυναμική των εταιρειών με βάσει έναν υπολογισμό μετρήσιμων δεδομένων που αξιολογούν την επένδυση τους στο marketing, την απόδοση τους και την αξία των περιουσιακών τους στοιχείων. Συμβαδίζοντας με το διεθνές standard ISO 20671 για την αξιολόγηση των περιουσιακών τους στοιχείων η Brand Finance αναλύει δεδομένα αγοράς από περισσότερους από 150 χιλιάδες ανταποκριτές σε 41 χώρες και 31 κλάδους της αγοράς.

Ακολουθώντας μια αύξηση 3,9 μονάδων στον δείκτη Brand Strength Index, όπου σημειώνει ένα σκορ 85,9/100, η Corona αποτελεί το τρίτο μεγαλύτερο όνομα στον χώρο της μπύρας παγκοσμίως, με κριτήρια την δημοφιλία της και τις προτιμήσεις του κοινού.

Την ανοδική τάση της Corona επιβεβαιώνει και η επιτυχία της Corona Cero να αποτελέσει την πρώτη εταιρεία μπύρας χορηγό των Ολυμπιακών Αγώνων στην ιστορία του θεσμού -υπενθυμίζεται πως σε μέρος της καμπάνιας της εταιρείας «Golden Venues», καθίσματα από τα επίσημα στάδια των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού θα εγκατασταθούν στην Μεγάλη Πενίνσουλα στο Λαγονήσι.

Τα ευρήματα της έρευνας της Brand Finance επιβεβαιώνει και η έρευνα της BarthHaas, η οποία τοποθέτησε την εταιρεία παραγωγό της Corona Extra, AB InBev, ως την πολυτιμότερη για το 2024.

Με πληροφορίες από Brand Finance   

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Προτεινόμενα

Αυξημένες κατά 25% οι ρωσικές εξαγωγές μπύρας στις αρχές 2025

Αυξημένες κατά περίπου 25% σε πάνω από 33.000 τόνους παρουσιάζονται οι ρωσικές εξαγωγές μπύρας στο πρώτο τρίμηνο 2025 με κυριότερους προορισμούς τις αγορές της Λευκορωσίας, της Κίνας και του Καζακστάν, σύμφωνα με τον οργανισμό μεταφορών AgroExport.