Μεγάλο γεγονός για τον κλάδο το World of Beer Festival, δεν έλειψαν όμως και τα παράπονα από μικροζυθοποιούς

Κοινοποίηση:

του Γιάννη Πανάγου

Πρόκειται χωρίς αμφιβολία για ένα ενδιαφέρον εγχείρημα, που έρχεται να συμπληρώσει τη γκάμα εκδηλώσεων της Forum A.E. το οποίο επιχειρήθηκε υπό την αιγίδα και σε στενή συνεργασία με την Ελληνική Ένωση Ζυθοποιών.

Έτσι, οι λάτρεις της μπύρας είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν μια ενδιαφέρουσα τριήμερη περιήγηση, πλημμυρισμένη από αρώματα βύνης, λυκίσκου, λουλουδιών και εσπεριδοειδών.

Γνωστές αλλά και σπάνιες ετικέτες μπύρας από όλον τον κόσμο, από premium brands, ζυθοποιείες και μικροζυθοποιείες, δεκάδες craft, σταθμοί φαγητού, συναυλίες και μουσικά δρώμενα, έδωσαν την ευκαιρία στους φίλους της μπύρας να απολαύσουν, να μάθουν και να ψυχαγωγηθούν.

Το Beer & Brunch ήταν εκεί για να καταγράψει τα γεγονότα, να συνομιλήσει με τους παραγωγούς και να αποτυπώσει το απαύγασμα αυτής της εμπειρίας, δίνοντας το επόμενο διάστημα και φυσικά την επόμενη έκδοση του περιοδικού, περισσότερα στοιχεία για τις νέες αφίξεις (ετικέτες) αλλά και τα ειδικότερα επιχειρηματικά πλάνα, κυρίως της νέας γενιάς συντελεστών του κλάδου.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης δεν έλλειψαν πάντως και τα παράπονα από πλευράς κάποιων εκθετών οι οποίοι θεώρησαν ότι η διευθέτηση του χώρου και η κατανομή των θέσεων (περίπτερα) δεν ήταν ιδιαίτερα ευνοϊκή γι’ αυτούς. Αυτό το οποίο κυρίως τονίστηκε ήταν ότι η διευθέτηση του χώρου οδηγούσε σε προνομιούχους και μη προνομιούχους, με τα περίπτερα που είχαν στηθεί πέριξ του χώρου των συναυλιών να διεκδικούν τη μερίδα του λέοντος σε πωλήσεις μπύρας εντός του χώρου του festival και να αδικούνται κατά κάποιο τρόπο τα περίπτερα εντός των διαδρόμων.

Ένα δεύτερο θέμα που τέθηκε, έχει να κάνει με τις «μάρκες» για δωρεάν μπύρα που είχαν την ευκαιρία να παραλαμβάνουν οι επισκέπτες κατά την είσοδό τους στο χώρο του festival, οι οποίες αφορούσαν κυρίως στους ισχυρούς οίκους και  λειτουργούσαν κατά βάση ανταγωνιστικά στην προσπάθεια των «μικρών» να διαθέσουν τις ετικέτες τους με το προβλεπόμενο αντίτιμο.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα
Προτεινόμενα

Μπύρα χωρίς αλκόολ ή απλά µια λεµονάδα;

Κανείς δεν µπορεί να πει µε βεβαιότητα αν η τάση που καταγράφεται για τα µη αλκοολούχα ποτά είναι προϊόν ωριµότητας της καταναλωτικής κοινότητας ή αποτέλεσµα τακτικών marketing, τουτέστιν πλύσης εγκεφάλου. Ωστόσο το µόνο σίγουρο είναι πως η ζήτηση για µπύρες χωρίς αλκοόλ συνεχώς αυξάνεται.

Η Alea Brewing Co. επιστρέφει με το Bazaar in the Yard την Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου

Η Alea Brewing Co. επιστρέφει με το δεύτερο Bazaar in the Yard, μετά την επιτυχία της πρώτης εκδήλωσης που αγκαλιάστηκε θερμά από το κοινό! Αυτή η μοναδική εμπειρία φέρνει κοντά το κοινό με νέους δημιουργούς, προσφέροντας έναν φιλόξενο χώρο γεμάτο νέα προϊόντα, γεύσεις, μουσικές και καλές μπύρες.

Η μπύρα Νήσος συμμετέχει στο μεγάλο φεστιβάλ μπύρας «World of Beer Festival» από τις 10 έως τις 12 Μαΐου

Η μπύρα ΝΗΣΟΣ θα συμμετέχει στο World of Beer Festival, που θα πραγματοποιηθεί από τις 10 έως τις 12 Μαΐου, στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων. Πρόκειται για το πρώτο, επίσημο, μεγάλο φεστιβάλ μπύρας στην Ελλάδα, αφιερωμένο στον μαγευτικό κόσμο της μπύρας, που πραγματοποιείται υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ένωσης Ζυθοποιών.

Φιλοξενία και γεύση στην αιώνια pub της Αθήνας

∆ιακριτικό αλλά εκεί, απέναντι από το Χίλτον, το Red Lion είναι ένα από τα λίγα σηµεία στον πλανήτη, στα οποία έχουν καθίσει Αµερικανοί και Σοβιετικοί διπλωµάτες να πιούν την µπύρα τους.