Μεγάλο γεγονός για τον κλάδο το World of Beer Festival, δεν έλειψαν όμως και τα παράπονα από μικροζυθοποιούς

Κοινοποίηση:

του Γιάννη Πανάγου

Πρόκειται χωρίς αμφιβολία για ένα ενδιαφέρον εγχείρημα, που έρχεται να συμπληρώσει τη γκάμα εκδηλώσεων της Forum A.E. το οποίο επιχειρήθηκε υπό την αιγίδα και σε στενή συνεργασία με την Ελληνική Ένωση Ζυθοποιών.

Έτσι, οι λάτρεις της μπύρας είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν μια ενδιαφέρουσα τριήμερη περιήγηση, πλημμυρισμένη από αρώματα βύνης, λυκίσκου, λουλουδιών και εσπεριδοειδών.

Γνωστές αλλά και σπάνιες ετικέτες μπύρας από όλον τον κόσμο, από premium brands, ζυθοποιείες και μικροζυθοποιείες, δεκάδες craft, σταθμοί φαγητού, συναυλίες και μουσικά δρώμενα, έδωσαν την ευκαιρία στους φίλους της μπύρας να απολαύσουν, να μάθουν και να ψυχαγωγηθούν.

Το Beer & Brunch ήταν εκεί για να καταγράψει τα γεγονότα, να συνομιλήσει με τους παραγωγούς και να αποτυπώσει το απαύγασμα αυτής της εμπειρίας, δίνοντας το επόμενο διάστημα και φυσικά την επόμενη έκδοση του περιοδικού, περισσότερα στοιχεία για τις νέες αφίξεις (ετικέτες) αλλά και τα ειδικότερα επιχειρηματικά πλάνα, κυρίως της νέας γενιάς συντελεστών του κλάδου.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης δεν έλλειψαν πάντως και τα παράπονα από πλευράς κάποιων εκθετών οι οποίοι θεώρησαν ότι η διευθέτηση του χώρου και η κατανομή των θέσεων (περίπτερα) δεν ήταν ιδιαίτερα ευνοϊκή γι’ αυτούς. Αυτό το οποίο κυρίως τονίστηκε ήταν ότι η διευθέτηση του χώρου οδηγούσε σε προνομιούχους και μη προνομιούχους, με τα περίπτερα που είχαν στηθεί πέριξ του χώρου των συναυλιών να διεκδικούν τη μερίδα του λέοντος σε πωλήσεις μπύρας εντός του χώρου του festival και να αδικούνται κατά κάποιο τρόπο τα περίπτερα εντός των διαδρόμων.

Ένα δεύτερο θέμα που τέθηκε, έχει να κάνει με τις «μάρκες» για δωρεάν μπύρα που είχαν την ευκαιρία να παραλαμβάνουν οι επισκέπτες κατά την είσοδό τους στο χώρο του festival, οι οποίες αφορούσαν κυρίως στους ισχυρούς οίκους και  λειτουργούσαν κατά βάση ανταγωνιστικά στην προσπάθεια των «μικρών» να διαθέσουν τις ετικέτες τους με το προβλεπόμενο αντίτιμο.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συμμετέχει ενεργά για ακόμα μια χρονιά στα «Ανοιχτά Ζυθοποιεία»

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συμμετέχει για ακόμη μια χρονιά στην πρωτοβουλία «Ανοιχτά Ζυθοποιεία» της Ελληνικής Ένωσης Ζυθοποιών και θα υποδεχτεί επισκέπτες στις εγκαταστάσεις της στη Ριτσώνα Ευβοίας το Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου.

Προτεινόμενα

Tρεις ετικέτες της Κερκυραϊκής Ζυθοποιίας κατέκτησαν τα κορυφαία βραβεία της Αγγλίας

Τριπλή χάλκινη διάκριση έλαβε η Κερκυραϊκή Ζυθοποιία στον Κορυφαίο Διεθνή Διαγωνισμό London Beer Competition 2025. Οι τρεις ετικέτες που βραβεύτηκαν ήταν οι Corfu Beer Red Ale Special, Corfu Beer Pilsner και Corfu Beer Hoppy & Free.

Εκθετική ανάπτυξη αναμένεται στην αγορά της craft μπύρας

Το ύψος της παγκόσμιας αγοράς craft μπύρας εκτιμάται ότι θα ανέλθει σε 141,66 χιλιάδες δολάρια ΗΠΑ το 2024 και θα φτάσει τα 272,75 χιλιάδες δολάρια ΗΠΑ μέχρι το 2029, σημειώνοντας αύξηση με CAGR (Σύνθετος Ρυθμός Ετήσιας Ανάπτυξης) 14% από το 2024 έως το 2029.

Η μπύρα Νήσος συμμετέχει στο μεγάλο φεστιβάλ μπύρας «World of Beer Festival» από τις 10 έως τις 12 Μαΐου

Η μπύρα ΝΗΣΟΣ θα συμμετέχει στο World of Beer Festival, που θα πραγματοποιηθεί από τις 10 έως τις 12 Μαΐου, στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων. Πρόκειται για το πρώτο, επίσημο, μεγάλο φεστιβάλ μπύρας στην Ελλάδα, αφιερωμένο στον μαγευτικό κόσμο της μπύρας, που πραγματοποιείται υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ένωσης Ζυθοποιών.

Φιλοξενία και γεύση στην αιώνια pub της Αθήνας

∆ιακριτικό αλλά εκεί, απέναντι από το Χίλτον, το Red Lion είναι ένα από τα λίγα σηµεία στον πλανήτη, στα οποία έχουν καθίσει Αµερικανοί και Σοβιετικοί διπλωµάτες να πιούν την µπύρα τους.