Οι χώρες με την φθηνότερη μπύρα για εκδρομή το 2024

Κοινοποίηση:

Στην λίστα βρίσκεται, μεταξύ άλλων, και η Ουκρανία, όπου ο πόλεμος με την Ρωσία έχει προκαλέσει αναμενόμενα την πτώση της τιμής της σε πολύ προσιτά επίπεδα.

Φθηνότερος προορισμός είναι με διαφορά η Λευκορωσία, όπου η μπύρα κοστίζει λιγότερο από 1 ευρώ, με την τιμή της να κυμαίνεται γύρω στα 80 λεπτά, με την Ουκρανία και Αζερμπαϊτζάν να ακολουθούν με 1,07 και 1,08 ευρώ αντίστοιχα. Την λίστα συμπληρώνουν η Μολδαβία (1,25 ευρώ), η Αλβανία (1,27 ευρώ), η Βόρεια Μακεδονία (1,47 ευρώ), το Κόσοβο (1,52 ευρώ), η Βοσνία Ερζεγοβίνη (1,53 ευρώ), η Βουλγαρία (1,55 ευρώ)  και η Ουγγαρία (1,55 ευρώ).

Στην άλλη όψη του «νομίσματος» και στις χώρες με την ακριβότερη μπύρα πρωτοστατούν οι Σκανδιναβικές χώρες και γενικότερα οι χώρες της Βόρειας Ευρώπης. Αναλυτικότερα, την πιο ακριβή μπύρα κατέχει η Νορβηγία με την τιμή της μπύρας να αγγίζει σχεδόν τα 9 ευρώ (8,96 ευρώ), ενώ ακολουθούν η Ισλανδία (8,72 ευρώ) και η Δανία (6,79 ευρώ). Οι υπόλοιπες χώρες της λίστας είναι η Σουηδία (6,73 ευρώ), η Γαλλία (6,05 ευρώ), η Φινλανδία (6,05 ευρώ), η Ελβετία (5,82 ευρώ), ενώ στις τελευταίες θέσεις της λίστας βρίσκονται η Ολλανδία, η Ιταλία και η Ιρλανδία με την τιμή της μπύρας να βρίσκεται στα 5,04 ευρώ.

Πηγή: American Craft Beer

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Προτεινόμενα

Πρώτη πλήρως ψηφιακή εγχώρια µικροζυθοποιία η Ζυθοποιία Πηνειού

Σε συνεργασία µε την ελληνική startup εταιρεία Oliveex η Ζυθοποιία Πηνειού κατάφερε να ψηφιοποιήσει πλήρως τις παραγωγικές διαδικασίες και να εφαρµόσει τεχνητή νοηµοσύνη µε σκοπό τη βελτιστοποίηση του τρόπου λειτουργίας της.