Οι χώρες με την φθηνότερη μπύρα για εκδρομή το 2024

Κοινοποίηση:

Στην λίστα βρίσκεται, μεταξύ άλλων, και η Ουκρανία, όπου ο πόλεμος με την Ρωσία έχει προκαλέσει αναμενόμενα την πτώση της τιμής της σε πολύ προσιτά επίπεδα.

Φθηνότερος προορισμός είναι με διαφορά η Λευκορωσία, όπου η μπύρα κοστίζει λιγότερο από 1 ευρώ, με την τιμή της να κυμαίνεται γύρω στα 80 λεπτά, με την Ουκρανία και Αζερμπαϊτζάν να ακολουθούν με 1,07 και 1,08 ευρώ αντίστοιχα. Την λίστα συμπληρώνουν η Μολδαβία (1,25 ευρώ), η Αλβανία (1,27 ευρώ), η Βόρεια Μακεδονία (1,47 ευρώ), το Κόσοβο (1,52 ευρώ), η Βοσνία Ερζεγοβίνη (1,53 ευρώ), η Βουλγαρία (1,55 ευρώ)  και η Ουγγαρία (1,55 ευρώ).

Στην άλλη όψη του «νομίσματος» και στις χώρες με την ακριβότερη μπύρα πρωτοστατούν οι Σκανδιναβικές χώρες και γενικότερα οι χώρες της Βόρειας Ευρώπης. Αναλυτικότερα, την πιο ακριβή μπύρα κατέχει η Νορβηγία με την τιμή της μπύρας να αγγίζει σχεδόν τα 9 ευρώ (8,96 ευρώ), ενώ ακολουθούν η Ισλανδία (8,72 ευρώ) και η Δανία (6,79 ευρώ). Οι υπόλοιπες χώρες της λίστας είναι η Σουηδία (6,73 ευρώ), η Γαλλία (6,05 ευρώ), η Φινλανδία (6,05 ευρώ), η Ελβετία (5,82 ευρώ), ενώ στις τελευταίες θέσεις της λίστας βρίσκονται η Ολλανδία, η Ιταλία και η Ιρλανδία με την τιμή της μπύρας να βρίσκεται στα 5,04 ευρώ.

Πηγή: American Craft Beer

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Guinness γιορτάζει 2 χρόνια συνεργασίας με την Premier League με νέα παγκόσμια καμπάνια

Με τη νέα σεζόν της Premier League να έχει ήδη ξεκινήσει και τον ενθουσιασμό των φιλάθλων να κορυφώνεται, η Guinness επιστρέφει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ως Επίσημη Μπύρα της Premier League και το γιορτάζει μέσα από τη νέα καμπάνια «Lovely Day for a Guinness».

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συμμετέχει ενεργά για ακόμα μια χρονιά στα «Ανοιχτά Ζυθοποιεία»

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συμμετέχει για ακόμη μια χρονιά στην πρωτοβουλία «Ανοιχτά Ζυθοποιεία» της Ελληνικής Ένωσης Ζυθοποιών και θα υποδεχτεί επισκέπτες στις εγκαταστάσεις της στη Ριτσώνα Ευβοίας το Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου.

Προτεινόμενα

Μπύρα χωρίς αλκόολ ή απλά µια λεµονάδα;

Κανείς δεν µπορεί να πει µε βεβαιότητα αν η τάση που καταγράφεται για τα µη αλκοολούχα ποτά είναι προϊόν ωριµότητας της καταναλωτικής κοινότητας ή αποτέλεσµα τακτικών marketing, τουτέστιν πλύσης εγκεφάλου. Ωστόσο το µόνο σίγουρο είναι πως η ζήτηση για µπύρες χωρίς αλκοόλ συνεχώς αυξάνεται.