Η Corona Cero φέρνει τους Ολυμπιακούς Αγώνες… στο Λαγονήσι

Κοινοποίηση:

του Ηλία Ανδρεάκη

Η Corona Cero, η πρώτη παγκόσμια χορηγός μπύρας στην ιστορία των Ολυμπιακών και των Παραολυμπιακών Αγώνων, φέρνει τα καθίσματα των Ολυμπιακών σε 9 χώρες και 11 ειδυλλιακές τοποθεσίες, μεταξύ αυτών και στην Μεγάλη Πενίνσουλα στο Λαγονήσι.

Η επιλογή των τοποθεσιών έγινε με κριτήριο <<το ειδυλλιακό τους ηλιοβασίλεμα, την ομορφιά του τοπίου και την πολιτιστική τους κληρονομιά>> και αποτελούν μέρος της δράσης Golden Venues της εταιρείας σε συνεργασία με το διαφημιστικό πρακτορείο Grey. Σκοπός της κίνησης αυτής είναι να φέρει τους φίλους των αγώνων σε επαφή με την φύση και να τους επιτρέψει να γιορτάσουν τις χαρές της ζωής.

Τα καθίσματα που θα ταξιδέψουν ανά τον κόσμο προέρχονται από διάφορα στάδια των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού, όπως το Champ de Mars, το Grand Palais και το Le Concorde. Σε κάποιες από τις τοποθεσίες οι παρευρισκόμενοι θα έχουν την δυνατότητα να απολαύσουν δωρεάν συναυλίες,από εγχώρια συγκροτήματα.

Η Corona συχνά προωθεί εξωτερικές δραστηριότητες και την επαφή με το περιβάλλον και ως η πρώτη χορηγός μπύρας στους Ολυμπιακούς Αγώνες, η παραγωγός μη αλκοολούχων μπυρών, προσφέρει στους οπαδούς χώρους για να να πανηγυρίσουν και να γιορτάσουν την ιστορική διοργάνωση.

Η αντιπρόεδρος της Corona Global, Clarissa Pantoja, τόνισε πως μεταφέροντας τα καθίσματα από τα γήπεδα των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού στην Ελλάδα, την Βραζιλία, την Ιαπωνία και σε πλήθος χωρών ανά τον κόσμο μέσω της δράσης Golden Venues, η εταιρεία θέλει να υπενθυμίσει στον κόσμο ότι οι ένδοξες στιγμές δεν γράφονται μόνο στους Ολυμπιακούς Αγώνες, αλλά και στην ομορφιά της φύσης γύρω μας. Με τις δηλώσεις αυτές συμφώνησε και ο παγκόσμιος επικεφαλής του δημιουργικού τμήματους της Grey, Gabriel Schmitt, που υπογράμμισε ότι το Ολυμπιακό αίσθημα δεν περιορίζεται μόνο στους αγώνες και αυτό θέλουν να περάσουν στον κόσμο.

Τα Goden Venues έχουν ήδη ανοίξει τις πύλες τους στο κοινό από τις 23 Ιουλίου και αναμένεται να παραμείνουν εκεί και μετά τους αγώνες. Αναλυτικά οι 11 τοποθεσίες είναι οι εξής:

  • Η Μεγάλη Πενίνσουλα στο Λαγονήσι
  • Η περιοχή Battersea στις όχθες του Τάμεση στο Λονδίνο
  • Η παραλία Arpoador στο Ρίο ντε Τζανέιρο
  • Το Cafe del Mar στην Cartagena της Κολομβίας
  • Το ηφαίστειο Coatepeque στο Ελ Σαλβαδόρ
  • Το San Carlos de Bariloche στην Αργεντινή
  • Το Pichilemu στην Punta de Lobos της        Χιλής
  • Η παραλία Morito στην Kanagawa           της Ιαπωνίας
  • Τρεις διαφορετικές τοποθεσίες στην Cape Town της Νοτίου Αφρικής

Πηγές: Drinks intel, Markettech APAC

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Ο λυκίσκος πρωταγωνιστής στην Seneca της Alea Brewing

Η India Pale Lager «Seneca», που «συνδυάζει την καθαρότητα και τη φρεσκάδα της lager ζύμωσης με τον εκφραστικό χαρακτήρα των λυκίσκων Amarillo, Centennial και Motueka» αποτελεί την πιο πρόσφατη δημιουργία της μικροζυθοποιίας Alea Brewing Co.

Μπύρα από χιόνι παρασκεύασε η AB InBev

Η AB InBev προχώρησε στη δημιουργία μπύρας από χιόνι από το Highmark Stadium της Νέας Υόρκης, στα πλαίσια της χορηγίας της ομάδας Buffalo Bills που αγωνίζεται στο πρωτάθλημα ράγκμπι NFL.

Επικεντρώνεται στις μπύρες χωρίς αλκοόλ και στα ready-to-drink προϊόντα στο Hong Kong η Carlsberg

Η Carlsberg γνωστοποίησε ότι προχωρά σε επέκταση του χαρτοφυλακίου των προϊόντων της στο Hong Kong σε συνέχεια συμφωνίας της με την μικροζυθοποιία Young Master νωρίτερα μέσα στο έτος, δίνοντας έμφαση σε μπύρες με χαμηλή περιεκτικότητα ή καθόλου αλκοόλ ενόψει και του «Dry January».

Προτεινόμενα

Δράσεις προώθησης υπεύθυνης κατανάλωσης από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Σε ενεργές δράσεις ενημέρωσης και προώθησης της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ σε μεγάλα μουσικά events του καλοκαιριού προχώρησε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχοντας ως όχημα την μη αλκοολούχα Mythos 0.0%. 

Μικρή πτώση πωλήσεων ύψους 1,9% σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας AB InBev στο β’ τρίμηνο 2025

Μια μικρή πτώση πωλήσεων ύψους 1,9% στο β΄ τρίμηνο του 2025 σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας AB InBev. Η πτώση αυτή ήταν μεγαλύτερη από την εκτίμηση των αναλυτών για μείωση πωλήσεων της τάξεως του 0,3% με τον όμιλο να την αποδίδει στη μειωμένη ζήτησε σε Βραζιλία και Κίνα.

Οι δασμοί Τραμπ γκρεμίζουν τις πωλήσεις της Constellation Brands

Υποτονικές πωλήσεις, χαμηλότερες των εκτιμήσεων των αναλυτών, σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας Constellation Brands στο α’ τρίμηνο του οικονομικού της έτους. Ο όμιλος αποδίδει τις χαμηλές τις πτήσεις κυρίως στις πολιτικές δασμών του Αμερικανού προέδρου, Ντόναλντ Τραμπ στο αλουμίνιο και τις εισαγωγές μπύρας.Πιο συγκεκριμένα, η Constelation Brands σημείωσε πωλήσεις ύψους περίπου 2,14 δισ. ευρώ, έναντι προβλέψεων των αναλυτών για πωλήσεις 2,167 δισ. ευρώ στο τρίμηνο που τελείωσε στις 31 Μαΐου, σύμφωνα με στοιχεία που συνέλεξε το χρηματιστήριο του Λονδίνου.

Διατηρεί τα σκήπτρα της για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην κορυφή της παγκόσμιας βιομηχανίας μπύρας η Corona

Για δεύτερη διαδοχική χρονιά η Corona αναδεικνύεται η πιο πολύτιμη επωνυμία μπύρας παγκοσμίως σύμφωνα με την έκθεση BrandZ Global 2025 της ερευνητικής εταιρείας Kantar. Για το επίτευγμα αυτό σημαντική είναι η συμβολή της μη αλκοολούχας Corona Cero.