Η Corona Cero φέρνει τους Ολυμπιακούς Αγώνες… στο Λαγονήσι

Κοινοποίηση:

του Ηλία Ανδρεάκη

Η Corona Cero, η πρώτη παγκόσμια χορηγός μπύρας στην ιστορία των Ολυμπιακών και των Παραολυμπιακών Αγώνων, φέρνει τα καθίσματα των Ολυμπιακών σε 9 χώρες και 11 ειδυλλιακές τοποθεσίες, μεταξύ αυτών και στην Μεγάλη Πενίνσουλα στο Λαγονήσι.

Η επιλογή των τοποθεσιών έγινε με κριτήριο <<το ειδυλλιακό τους ηλιοβασίλεμα, την ομορφιά του τοπίου και την πολιτιστική τους κληρονομιά>> και αποτελούν μέρος της δράσης Golden Venues της εταιρείας σε συνεργασία με το διαφημιστικό πρακτορείο Grey. Σκοπός της κίνησης αυτής είναι να φέρει τους φίλους των αγώνων σε επαφή με την φύση και να τους επιτρέψει να γιορτάσουν τις χαρές της ζωής.

Τα καθίσματα που θα ταξιδέψουν ανά τον κόσμο προέρχονται από διάφορα στάδια των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού, όπως το Champ de Mars, το Grand Palais και το Le Concorde. Σε κάποιες από τις τοποθεσίες οι παρευρισκόμενοι θα έχουν την δυνατότητα να απολαύσουν δωρεάν συναυλίες,από εγχώρια συγκροτήματα.

Η Corona συχνά προωθεί εξωτερικές δραστηριότητες και την επαφή με το περιβάλλον και ως η πρώτη χορηγός μπύρας στους Ολυμπιακούς Αγώνες, η παραγωγός μη αλκοολούχων μπυρών, προσφέρει στους οπαδούς χώρους για να να πανηγυρίσουν και να γιορτάσουν την ιστορική διοργάνωση.

Η αντιπρόεδρος της Corona Global, Clarissa Pantoja, τόνισε πως μεταφέροντας τα καθίσματα από τα γήπεδα των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού στην Ελλάδα, την Βραζιλία, την Ιαπωνία και σε πλήθος χωρών ανά τον κόσμο μέσω της δράσης Golden Venues, η εταιρεία θέλει να υπενθυμίσει στον κόσμο ότι οι ένδοξες στιγμές δεν γράφονται μόνο στους Ολυμπιακούς Αγώνες, αλλά και στην ομορφιά της φύσης γύρω μας. Με τις δηλώσεις αυτές συμφώνησε και ο παγκόσμιος επικεφαλής του δημιουργικού τμήματους της Grey, Gabriel Schmitt, που υπογράμμισε ότι το Ολυμπιακό αίσθημα δεν περιορίζεται μόνο στους αγώνες και αυτό θέλουν να περάσουν στον κόσμο.

Τα Goden Venues έχουν ήδη ανοίξει τις πύλες τους στο κοινό από τις 23 Ιουλίου και αναμένεται να παραμείνουν εκεί και μετά τους αγώνες. Αναλυτικά οι 11 τοποθεσίες είναι οι εξής:

  • Η Μεγάλη Πενίνσουλα στο Λαγονήσι
  • Η περιοχή Battersea στις όχθες του Τάμεση στο Λονδίνο
  • Η παραλία Arpoador στο Ρίο ντε Τζανέιρο
  • Το Cafe del Mar στην Cartagena της Κολομβίας
  • Το ηφαίστειο Coatepeque στο Ελ Σαλβαδόρ
  • Το San Carlos de Bariloche στην Αργεντινή
  • Το Pichilemu στην Punta de Lobos της        Χιλής
  • Η παραλία Morito στην Kanagawa           της Ιαπωνίας
  • Τρεις διαφορετικές τοποθεσίες στην Cape Town της Νοτίου Αφρικής

Πηγές: Drinks intel, Markettech APAC

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Ιρλανδική ζυθοποιία επιχειρεί να αναβιώσει ιστορική μπύρα 150 ετών

Η Ιρλανδική ζυθοποιία Innis & Gunn ετοιμάζεται να ανοίξει μια από τις σπανιότερες φιάλες ale στον κόσμο προκειμένου να επιχειρήσει να αναβιώσει την ιστορική μπύρα που είχε δημιουργηθεί για ένα ερευνητικό ταξίδι στην Αρκτική.

Προτεινόμενα

Συνεργασία με άρωμα Hollywood, παντρεύουν μπύρα με καφέ Tom Holland και Robert Downey Jr.

Οι αστέρες του Χόλιγουντ, Tom Holland και Robert Downey Jr. ανακοίνωσαν ότι προχωρούν μια συνεργασία που συνδυάζει την μη αλκοολούχα μπύρα και τον καφέ. Η πρωτοβουλία αυτή προέκυψε από τη μακροχρόνια φιλία των δύο ηθοποιών και συνδυάζει τη μάρκα Bero του Tom Holland με την εταιρεία Happy Coffee του Robert Downey Jr.

Η ΕΖΑ ποντάρει στην αύξηση τιμών για να επιστρέψει στην κερδοφορία εντός του 2026

Στα 28,669 εκατ. ευρώ ανήλθε ο κύκλος εργασιών του ομίλου Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης το 2024, έναντι 31,545 εκατ. ευρώ κατά την προηγούμενη χρήση, με την ΕΖΑ να ποντάρει στην επιστροφή στην κερδοφορία από το 2026 μέσω αύξησης της τιμής των προϊόντων της.

Η Sigri Brewery ανεβαίνει πίστα με το δικό της ζυθοποιείο, στόχος ο διπλασιασμός της παραγωγής

Έτοιµη να «ανοίξει τα φτερά» της και να αυξήσει το αποτύπωµα της στην εγχώρια σκηνή της µπύρας είναι η µικροζυθοποιία Sigri, µε τα καζάνια να έχουν πάρει «φωτιά» στο σύγχρονο ζυθοποιείο της στη Λέσβου.

Μικρή πτώση πωλήσεων ύψους 1,9% σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας AB InBev στο β’ τρίμηνο 2025

Μια μικρή πτώση πωλήσεων ύψους 1,9% στο β΄ τρίμηνο του 2025 σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας AB InBev. Η πτώση αυτή ήταν μεγαλύτερη από την εκτίμηση των αναλυτών για μείωση πωλήσεων της τάξεως του 0,3% με τον όμιλο να την αποδίδει στη μειωμένη ζήτησε σε Βραζιλία και Κίνα.

Οι δασμοί Τραμπ γκρεμίζουν τις πωλήσεις της Constellation Brands

Υποτονικές πωλήσεις, χαμηλότερες των εκτιμήσεων των αναλυτών, σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας Constellation Brands στο α’ τρίμηνο του οικονομικού της έτους. Ο όμιλος αποδίδει τις χαμηλές τις πτήσεις κυρίως στις πολιτικές δασμών του Αμερικανού προέδρου, Ντόναλντ Τραμπ στο αλουμίνιο και τις εισαγωγές μπύρας.Πιο συγκεκριμένα, η Constelation Brands σημείωσε πωλήσεις ύψους περίπου 2,14 δισ. ευρώ, έναντι προβλέψεων των αναλυτών για πωλήσεις 2,167 δισ. ευρώ στο τρίμηνο που τελείωσε στις 31 Μαΐου, σύμφωνα με στοιχεία που συνέλεξε το χρηματιστήριο του Λονδίνου.

Διατηρεί τα σκήπτρα της για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην κορυφή της παγκόσμιας βιομηχανίας μπύρας η Corona

Για δεύτερη διαδοχική χρονιά η Corona αναδεικνύεται η πιο πολύτιμη επωνυμία μπύρας παγκοσμίως σύμφωνα με την έκθεση BrandZ Global 2025 της ερευνητικής εταιρείας Kantar. Για το επίτευγμα αυτό σημαντική είναι η συμβολή της μη αλκοολούχας Corona Cero.