Οι δασμοί Τραμπ γκρεμίζουν τις πωλήσεις της Constellation Brands

Κοινοποίηση:

Υποτονικές πωλήσεις, χαμηλότερες των εκτιμήσεων των αναλυτών, σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας Constellation Brands στο α’ τρίμηνο του οικονομικού της έτους. Ο όμιλος αποδίδει τις χαμηλές τις πτήσεις κυρίως στις πολιτικές δασμών του Αμερικανού προέδρου, Ντόναλντ Τραμπ στο αλουμίνιο και τις εισαγωγές μπύρας.Πιο συγκεκριμένα, η Constelation Brands σημείωσε πωλήσεις ύψους περίπου 2,14 δισ. ευρώ, έναντι προβλέψεων των αναλυτών για πωλήσεις 2,167 δισ. ευρώ στο τρίμηνο που τελείωσε στις 31 Μαΐου, σύμφωνα με στοιχεία που συνέλεξε το χρηματιστήριο του Λονδίνου.

Όπως προαναφέρθηκε, η Constellation Brands απέδωσε τις χαμηλές της πτήσεις στους δασμούς των ΗΠΑ στις εισαγωγές μπύρας, αλλά και στο αλουμίνιο (επηρεάζοντας τα κουτάκια μπύρας). Οι δασμοί αυτοί, σε συνδυασμό με τα σχέδια του Τραμπ να διπλασιάσει τους δασμούς στον χάλυβα και το αλουμίνιο στο 50% (από 25%) έχει αυξήσει την πίεση στους παραγωγούς μπύρας στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, ακόμα και στους κολοσσούς, όπως η Constellation Brands και η Molson Coors.

Μειωμένη κατανάλωση

 Ωστόσο, πέραν των δασμών του Τραμπ η εταιρεία είδε στο τρίμηνο την κατανάλωση των ετικετών μπύρας της, στις οποίες περιλαμβάνεται και η Corona, να πέφτει, κυρίως ανάμεσα στους Λατίνους πελάτες της, λόγω των αυστηρών πολιτικών του Αμερικανού προέδρου και στο κομμάτι της μετανάστευσης.

Οι επωνυμίες μπύρας της Constellation Brands, οι οποίες είναι και οι σημαντικότερες πηγές εσόδων του ομίλου, είδαν τον ρυθμό πωλήσεων τους να πέφτουν κατά 2,6% λόγω της πτωτικής πορείας της Modelo Especial και της Corona Extra. Έτσι, ο συνολικός ρυθμός πωλήσεων μπύρας του ομίλου παρουσιάζεται κατά 6,4% χαμηλότερος σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο το 2025.

Από την άλλη, οι αυξήσεις τιμών και οι πρωτοβουλίες μείωσης κόστους της Constellation Brands αντισταθμίστηκαν  από το αυξημένο κόστος των δασμών αλουμινίου και τις δαπάνες για πρωτοβουλίες μάρκετινγκ.

Αναφορικά με τις επιδόσεις του ομίλου, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Constellation Brands, Bill Newlands τόνισε ότι «Παρότι συνεχίζουμε να βλέπουμε μικρότερη ζήτηση από τους καταναλωτές που πιστεύουμε ότι οφείλονται σε κοινωνικοοικονομικούς παράγοντες, συνεχίζουμε να εστιάζουμε στο να πραγματοποιήσουμε τις στρατηγικές πρωτοβουλίες που διαμόρφωσαν τις προβλέψεις μας για τα οικονομικά έτη από το 2026 ως το 2028.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Μερική πώληση επιχειρήσεων στην Ασία φαίνεται να εξετάζει η Carlsberg

Την αποποίηση ορισμένων από τις επιχειρήσεις της στην Ασία εξετάζει η Carlsberg, με την ιαπωνική εταιρεία Sapporo Holdings να εμφανίζεται ως η πιθανότερη αγοραστής, σε περίπτωση που ο δανικός κολοσσός προχωρήσει όντως σε πώληση.

Νέα δυνατή Imperial Stout παρουσιάζει η Seven Island Brewery

Η μικροζυθοποιία Seven Island Brewery ανακοίνωσε το νέο κεφάλαιο της σειράς «Dark Ages» με την καινούργια δυνατή Imperial Stout «Wicked Wizard», η οποία έχει περιεκτικότητα αλκοόλ 11% και αρώματα από cheese cake με φυστικοβούτυρο.

Καθοδική τάση για τις premium μπύρες στο πρώτο εξάμηνο 2025

Έπειτα από τέσσερα χρόνια σταθερής ανάπτυξης, ο όγκος πωλήσεων μπυρών κατηγορίας premium και πάνω μειώθηκαν στο πρώτο μισό του 2025 με αισθητές μειώσεις να παρατηρούνται σε σημαντικές αγορές όπως η Κίνα, η Βραζιλία και οι ΗΠΑ, αλλά με μικρότερες αγορές να προσφέρουν μια χαραμάδα αισιοδοξίας, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία IWSR.

Προτεινόμενα

Η Sigri Brewery ανεβαίνει πίστα με το δικό της ζυθοποιείο, στόχος ο διπλασιασμός της παραγωγής

Έτοιµη να «ανοίξει τα φτερά» της και να αυξήσει το αποτύπωµα της στην εγχώρια σκηνή της µπύρας είναι η µικροζυθοποιία Sigri, µε τα καζάνια να έχουν πάρει «φωτιά» στο σύγχρονο ζυθοποιείο της στη Λέσβου.

Η ΕΖΑ ποντάρει στην αύξηση τιμών για να επιστρέψει στην κερδοφορία εντός του 2026

Στα 28,669 εκατ. ευρώ ανήλθε ο κύκλος εργασιών του ομίλου Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης το 2024, έναντι 31,545 εκατ. ευρώ κατά την προηγούμενη χρήση, με την ΕΖΑ να ποντάρει στην επιστροφή στην κερδοφορία από το 2026 μέσω αύξησης της τιμής των προϊόντων της.

O αμερικανικός κολοσσός Constellation Brands μείωσε τις προβλέψεις πωλήσεων του για το 2025

Η Constellation Brands αναφέρει πως εκτιμάει μείωση των οργανικών καθαρών της πωλήσεων για το σύνολο του έτους της τάξεως του 4-6%, έναντι των νωρίτερων εκτιμήσεων της για μέγιστη μείωση έως 2%.

Μικρή πτώση πωλήσεων ύψους 1,9% σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας AB InBev στο β’ τρίμηνο 2025

Μια μικρή πτώση πωλήσεων ύψους 1,9% στο β΄ τρίμηνο του 2025 σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας AB InBev. Η πτώση αυτή ήταν μεγαλύτερη από την εκτίμηση των αναλυτών για μείωση πωλήσεων της τάξεως του 0,3% με τον όμιλο να την αποδίδει στη μειωμένη ζήτησε σε Βραζιλία και Κίνα.