Οι δασμοί Τραμπ γκρεμίζουν τις πωλήσεις της Constellation Brands

Κοινοποίηση:

Υποτονικές πωλήσεις, χαμηλότερες των εκτιμήσεων των αναλυτών, σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας Constellation Brands στο α’ τρίμηνο του οικονομικού της έτους. Ο όμιλος αποδίδει τις χαμηλές τις πτήσεις κυρίως στις πολιτικές δασμών του Αμερικανού προέδρου, Ντόναλντ Τραμπ στο αλουμίνιο και τις εισαγωγές μπύρας.Πιο συγκεκριμένα, η Constelation Brands σημείωσε πωλήσεις ύψους περίπου 2,14 δισ. ευρώ, έναντι προβλέψεων των αναλυτών για πωλήσεις 2,167 δισ. ευρώ στο τρίμηνο που τελείωσε στις 31 Μαΐου, σύμφωνα με στοιχεία που συνέλεξε το χρηματιστήριο του Λονδίνου.

Όπως προαναφέρθηκε, η Constellation Brands απέδωσε τις χαμηλές της πτήσεις στους δασμούς των ΗΠΑ στις εισαγωγές μπύρας, αλλά και στο αλουμίνιο (επηρεάζοντας τα κουτάκια μπύρας). Οι δασμοί αυτοί, σε συνδυασμό με τα σχέδια του Τραμπ να διπλασιάσει τους δασμούς στον χάλυβα και το αλουμίνιο στο 50% (από 25%) έχει αυξήσει την πίεση στους παραγωγούς μπύρας στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, ακόμα και στους κολοσσούς, όπως η Constellation Brands και η Molson Coors.

Μειωμένη κατανάλωση

 Ωστόσο, πέραν των δασμών του Τραμπ η εταιρεία είδε στο τρίμηνο την κατανάλωση των ετικετών μπύρας της, στις οποίες περιλαμβάνεται και η Corona, να πέφτει, κυρίως ανάμεσα στους Λατίνους πελάτες της, λόγω των αυστηρών πολιτικών του Αμερικανού προέδρου και στο κομμάτι της μετανάστευσης.

Οι επωνυμίες μπύρας της Constellation Brands, οι οποίες είναι και οι σημαντικότερες πηγές εσόδων του ομίλου, είδαν τον ρυθμό πωλήσεων τους να πέφτουν κατά 2,6% λόγω της πτωτικής πορείας της Modelo Especial και της Corona Extra. Έτσι, ο συνολικός ρυθμός πωλήσεων μπύρας του ομίλου παρουσιάζεται κατά 6,4% χαμηλότερος σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο το 2025.

Από την άλλη, οι αυξήσεις τιμών και οι πρωτοβουλίες μείωσης κόστους της Constellation Brands αντισταθμίστηκαν  από το αυξημένο κόστος των δασμών αλουμινίου και τις δαπάνες για πρωτοβουλίες μάρκετινγκ.

Αναφορικά με τις επιδόσεις του ομίλου, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Constellation Brands, Bill Newlands τόνισε ότι «Παρότι συνεχίζουμε να βλέπουμε μικρότερη ζήτηση από τους καταναλωτές που πιστεύουμε ότι οφείλονται σε κοινωνικοοικονομικούς παράγοντες, συνεχίζουμε να εστιάζουμε στο να πραγματοποιήσουμε τις στρατηγικές πρωτοβουλίες που διαμόρφωσαν τις προβλέψεις μας για τα οικονομικά έτη από το 2026 ως το 2028.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Διατηρεί τα «σκήπτρα» ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας η Corona Extra

Η Corona Extra διατηρεί τα σκήπτρα της ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας και το 2025 σύμφωνα με έρευνα της κορυφαίας συμβουλευτικής εταιρείας Brand Finance. Όπως και πέρυσι την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Heineken και Budweiser. Κατά την Brand Finance η αθροιστική αξία επωνυμίας των 50 πολυτιμότερων παραγωγών μπύρας το 2025 ανέρχεται σε 101,6 δισ. ευρώ.

Μείωση εκπομπών άνθρακα 19% την τελευταία 6ετία για Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Πιστή στον Εταιρικό της Σκοπό να «Ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δημοσιεύει την Ετήσια Έκθεση Βιωσιμότητας για το 2024, αναδεικνύοντας την πρόοδό και τα αποτελέσματά της στους τρεις πυλώνες ESG: Περιβάλλον, Κοινωνία και Εταιρική Διακυβέρνηση. Σε μία χρονιά αυξημένων προκλήσεων για τον κλάδο, ο απολογισμός επιβεβαιώνει τη διαχρονικά επιτυχημένη πορεία της εταιρείας και αναδεικνύει τη δέσμευσή της να λειτουργεί με υπευθυνότητα, συνέπεια και μακροπρόθεσμη προοπτική, επισημαίνει η σχετική ανακοίνωση.

Δράσεις προώθησης υπεύθυνης κατανάλωσης από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Σε ενεργές δράσεις ενημέρωσης και προώθησης της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ σε μεγάλα μουσικά events του καλοκαιριού προχώρησε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχοντας ως όχημα την μη αλκοολούχα Mythos 0.0%. 

Προτεινόμενα

Διατηρεί τα σκήπτρα της για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην κορυφή της παγκόσμιας βιομηχανίας μπύρας η Corona

Για δεύτερη διαδοχική χρονιά η Corona αναδεικνύεται η πιο πολύτιμη επωνυμία μπύρας παγκοσμίως σύμφωνα με την έκθεση BrandZ Global 2025 της ερευνητικής εταιρείας Kantar. Για το επίτευγμα αυτό σημαντική είναι η συμβολή της μη αλκοολούχας Corona Cero.

Η Modelo προχωρά σε επενδύσεις εκσυγχρονισμού των εγκαταστάσεων της στο Μεξικό ύψους 3,17 δισ. ευρώ

Σε επενδύσεις ύψους άνω των 3,17 δισ. ευρώ για εκσυγχρονισμό των εργοστασίων και των καταστημάτων της στο Μεξικό προχωρά η Grupo Modelo, παραγωγός της επωνυμίας Corona, αψηφώντας τις εμπορικές εντάσεις της χώρας της Λατινικής Αμερικής με τις ΗΠΑ.

Άνοιξε και επίσημα για το κοινό το νησί της Corona στις ακτές της Κολομβίας από την AB InBev

Άνοιξε και επίσημα για το κοινό το «Νησί Corona » από την AB InBev. Η τοποθεσία του νησιού βρίσκεται συμβολικά κοντά στην ακτή της Κολομβίας στα νοτιοδυτικά της Cartagena, ως «σύμβολο της δέσμευσης της επωνυμίας στην εναρμόνιση και επανασύνδεση με τη φύση».