Στα 16 δισ. ευρώ η αξία της αγοράς μπύρας της Αγγλίας, κυριαρχία των lager

Κοινοποίηση:

Στα 16 δις ευρώ έφτασε η αξία της βιομηχανίας μπύρας στην Αγγλία, με περίπου 17 εκατ. εκατόλιτρα, ήτοι 3 δις ποτήρια, να σερβίρονται στις βρετανικές pubs, όπως έδειξε η τρίτη ετήσια έκθεση αγοράς της Heineken UK.

Πρωταγωνιστικό ρόλο στις προτιμήσεις των Βρετανών έχουν οι lager, που κατέχουν το 28% του συνολικού μεριδίου της αγοράς, με τις ισπανικές lager να είναι αυτές που σημείωσαν την μεγαλύτερη άνοδο κατά την διάρκεια των τελευταίων 12 μηνών, αυξάνοντας την αξία τους κατά 27%, και αποτελώντας 1 στα 4 ποτήρια World και Premium lager που καταναλώθηκαν στις pubs και τα μπαρ της Αγγλίας.

Μεταξύ των σημαντικότερων ευρημάτων της έκθεσης της Heineken ήταν και η άνοδος της τάξεως του 40% στην αξία των μη αλκοολούχων και των χαμηλής περιεκτικότητας σε αλκοόλ μπυρών, επιβεβαιώνοντας για ακόμα μια φορά την παγκόσμια τάση για στροφή στις πιο υγιεινές επιλογές. Παρότι ακόμα κατέχουν, μόλις, το 1% της αγοράς δεν μπορεί να αμφισβητηθεί ότι αποτελούν μια ενδιαφέρουσα προοπτική .

Ο διευθυντής πωλήσεων της Heineken UK, Will Rice, ανέφερε πως η έκθεση αγοράς της εταιρείας αποτελεί ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο για τις pubs της Μεγάλης Βρετανίας, αφού ρίχνει φως στις αλλαγές των συνηθειών των καταναλωτών, και στις κατηγορίες μπυρών, στις οποίες θα πρέπει να εστιάσουν. Παράλληλα, υπογράμμισε ότι η μπύρα παραμένει με σημαντική διαφορά το αγαπημένο ποτό των Άγγλων και παρουσιάζει αρκετούς λόγους αισιοδοξίας.

Με πληροφορίες από pubandbar.com και morningadvertiser.co.uk

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Gen Z οδηγεί την άνθιση των μη αλκοολούχων ετικετών στις ΗΠΑ

Οι μη αλκοολούχες ετικέτες συνεχίζουν να βλέπουν σημαντική ανάπτυξη εντός του 2025, σύμφωνα με στοιχεία της κορυφαίας εμπορικής ένωσης μπύρας της Αμερικής, Beer Institute, με τους καταναλωτές της γενιάς Gen Z να είναι αυτοί  που φαίνεται να τις έχουν αγκαλιάσει σε μεγαλύτερο βαθμό.

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης αναδεικνύει τον στρατηγικό ρόλο της νέας ΚΑΠ για τη Θράκη

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. πραγματοποίησε στις εγκαταστάσεις της την Τετάρτη 9 Ιουλίου ημερίδα με θέμα: «Κοινή Αγροτική Πολιτική, Ατζέντα 2025–2030». Στα πλαίσια της ημερίδας συζητήθηκε ο στρατηγικός ρόλος της ΚΑΠ για τη Θράκη με στόχο τη μετάβαση προς ένα ανθεκτικό, καινοτόμο και περιβαλλοντικά βιώσιμο αγροδιατροφικό μοντέλο.

Η κορυφαία ασιατική επωνυμία μπύρας Asahi Super Dry επίσημος χορηγός της Arsenal

Η κορυφαία από άποψη πωλήσεων επωνυμία μπύρας της Ιαπωνίας, Asahi Super Dry, αποτελεί επίσημο χορηγό της Άρσεναλ για τη νέα σεζόν της Premier League. Η Asahi Super Dry σημείωσε αύξηση πωλήσεων ύψους 33% στη διάρκεια του τελευταίου έτους με ανάπτυξη που σε ποσό αγγίζει τα 78 εκατ. ευρώ.

Προτεινόμενα

Νέα εκτικέτα μη αλκοολούχας ΦΙΞ με γεύση σαγκουίνι λανσάρει η Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Το λανσάρισμα της ετικέτας νέας Άνευ Σαγκουίνι ανακοίνωσε η επωνυμία της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, ΦΙΞ. Με την προσθήκη του νέου προϊόντος, η σειρά ΦΙΞ Άνευ αποτελείται πλέον από τρεις επιλογές (κλασική ΦΙΞ Άνευ, ΦΙΞ Άνευ Λεμόνι και ΦΙΞ Άνευ Σαγκουίνι).