Ανώτερες των προσδοκιών, παρά τις μειωμένες πωλήσεις, οι επιδόσεις της Constellation Brands

Κοινοποίηση:

Ανώτερες των προσδοκιών ήταν οι επιδόσεις της Constellation Brands για το τρίμηνο με καταληκτική ημερομηνία τον Αύγουστο, παρά την πτώση των πωλήσεων της.

Πιο συγκεκριμένα, μόλις ένα μήνα μετά τη σημαντική αναθεώρηση προς τα κάτω των ετήσιων προβλέψεών της, ανακοίνωσε κέρδη 3,63 δολάρια ανά μετοχή, πάνω από την εκτίμηση των αναλυτών για 3,35 δολάρια. Ωστόσο, οι πωλήσεις ήταν 2% χαμηλότερες, με αξία κοντά στα 2,48 δισεκατομμύρια δολάρια, κάτω από τις προβλέψεις για 2,51 δισεκατομμύρια δολάρια.

Ο τομέας της μπύρας, ο οποίος αντιπροσωπεύει περισσότερο από το 80% των εσόδων του ομίλου Constellation Brands, σημείωσε πτώση 7% στις πωλήσεις, λόγω της μείωσης 8,7% στον όγκο των αποστολών, καθώς οι διανομείς μείωσαν τα αποθέματά τους και οι καταναλωτές, ειδικά ο ισπανόφωνος πληθυσμός που προτιμά τις πολυτελείς μάρκες Modelo και Corona, περιόρισαν τις δαπάνες τους.

Το λειτουργικό περιθώριο κέρδους για τις μπύρες συρρικνώθηκε κατά 200 μονάδες βάσης στο 40,6%, αλλά παρέμεινε πάνω από τις προβλέψεις. Αυτό αντανακλά τα υψηλότερα κόστη, συμπεριλαμβανομένων των δασμών για το αλουμίνιο, τα οποία αντισταθμίστηκαν από τις ευνοϊκές τιμές και την εξοικονόμηση κόστους ύψους 65 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ κατά τη διάρκεια του τριμήνου, με αποτέλεσμα την εξοικονόμηση 105 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου.

Οι πωλήσεις της Modelo Especial μειώθηκαν κατά 4%, ενώ η Corona Extra είδε πτώση λίγο μεγαλύτερη από 7%.

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Νέα δυνατή Imperial Stout παρουσιάζει η Seven Island Brewery

Η μικροζυθοποιία Seven Island Brewery ανακοίνωσε το νέο κεφάλαιο της σειράς «Dark Ages» με την καινούργια δυνατή Imperial Stout «Wicked Wizard», η οποία έχει περιεκτικότητα αλκοόλ 11% και αρώματα από cheese cake με φυστικοβούτυρο.

Καθοδική τάση για τις premium μπύρες στο πρώτο εξάμηνο 2025

Έπειτα από τέσσερα χρόνια σταθερής ανάπτυξης, ο όγκος πωλήσεων μπυρών κατηγορίας premium και πάνω μειώθηκαν στο πρώτο μισό του 2025 με αισθητές μειώσεις να παρατηρούνται σε σημαντικές αγορές όπως η Κίνα, η Βραζιλία και οι ΗΠΑ, αλλά με μικρότερες αγορές να προσφέρουν μια χαραμάδα αισιοδοξίας, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία IWSR.

Η Heineken άνοιξε νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στη Βραζιλία

Η Heineken άνοιξε ένα νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στην περιοχή Minas Gerais στη Βραζιλία. Το ζυθοποιείο του Ολλανδικού κολοσσού αποτελεί μια από τις σημαντικότερες επενδύσεις του στην περιοχή, καθώς η εταιρεία στοχεύει στο να βελτιώσει ακόμα περισσότερο το παγκόσμιο αντίκτυπο της.

Προτεινόμενα

Η ΕΖΑ ποντάρει στην αύξηση τιμών για να επιστρέψει στην κερδοφορία εντός του 2026

Στα 28,669 εκατ. ευρώ ανήλθε ο κύκλος εργασιών του ομίλου Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης το 2024, έναντι 31,545 εκατ. ευρώ κατά την προηγούμενη χρήση, με την ΕΖΑ να ποντάρει στην επιστροφή στην κερδοφορία από το 2026 μέσω αύξησης της τιμής των προϊόντων της.

Εκτινάσσεται στα 1,13 τρις ευρώ η αξία της παγκόσμιας αγοράς επεξεργασίας μπύρας έως το 2034

Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ερευνητικής εταιρείας InsightAce Analytic, η παγκόσμια αγορά επεξεργασίας μπύρας αναμένεται να σημειώσει σημαντική ανάπτυξη κατά την επόμενη δεκαετία. H αξία της που υπολογίζεται περί σε 655 δισεκατομμύρια ευρώ το 2023, αναμένεται να φθάσει τα 1,13 τρις ευρώ έως το 2034, με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 5,4% από το 2025 έως το 2034.

Συνεργασία με άρωμα Hollywood, παντρεύουν μπύρα με καφέ Tom Holland και Robert Downey Jr.

Οι αστέρες του Χόλιγουντ, Tom Holland και Robert Downey Jr. ανακοίνωσαν ότι προχωρούν μια συνεργασία που συνδυάζει την μη αλκοολούχα μπύρα και τον καφέ. Η πρωτοβουλία αυτή προέκυψε από τη μακροχρόνια φιλία των δύο ηθοποιών και συνδυάζει τη μάρκα Bero του Tom Holland με την εταιρεία Happy Coffee του Robert Downey Jr.

O αμερικανικός κολοσσός Constellation Brands μείωσε τις προβλέψεις πωλήσεων του για το 2025

Η Constellation Brands αναφέρει πως εκτιμάει μείωση των οργανικών καθαρών της πωλήσεων για το σύνολο του έτους της τάξεως του 4-6%, έναντι των νωρίτερων εκτιμήσεων της για μέγιστη μείωση έως 2%.

Οι δασμοί Τραμπ γκρεμίζουν τις πωλήσεις της Constellation Brands

Υποτονικές πωλήσεις, χαμηλότερες των εκτιμήσεων των αναλυτών, σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας Constellation Brands στο α’ τρίμηνο του οικονομικού της έτους. Ο όμιλος αποδίδει τις χαμηλές τις πτήσεις κυρίως στις πολιτικές δασμών του Αμερικανού προέδρου, Ντόναλντ Τραμπ στο αλουμίνιο και τις εισαγωγές μπύρας.Πιο συγκεκριμένα, η Constelation Brands σημείωσε πωλήσεις ύψους περίπου 2,14 δισ. ευρώ, έναντι προβλέψεων των αναλυτών για πωλήσεις 2,167 δισ. ευρώ στο τρίμηνο που τελείωσε στις 31 Μαΐου, σύμφωνα με στοιχεία που συνέλεξε το χρηματιστήριο του Λονδίνου.