Μείωση εκπομπών άνθρακα 19% την τελευταία 6ετία πέτυχε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Κοινοποίηση:

Πιστή στον Εταιρικό της Σκοπό να «Ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δημοσιεύει την Ετήσια Έκθεση Βιωσιμότητας για το 2024, αναδεικνύοντας την πρόοδό και τα αποτελέσματά της στους τρεις πυλώνες ESG: Περιβάλλον, Κοινωνία και Εταιρική Διακυβέρνηση. Σε μία χρονιά αυξημένων προκλήσεων για τον κλάδο, ο απολογισμός επιβεβαιώνει τη διαχρονικά επιτυχημένη πορεία της εταιρείας και αναδεικνύει τη δέσμευσή της να λειτουργεί με υπευθυνότητα, συνέπεια και μακροπρόθεσμη προοπτική, επισημαίνει η σχετική ανακοίνωση.

Σε αυτό το πλαίσιο, η εταιρεία συνεχίζει σταθερά την υλοποίηση της στρατηγικής «Μαζί προς το ΜΗΔΕΝ κι ακόμη πιο μακριά» (Together Towards ZERO and Beyond), που αποτελεί βασικό πυλώνα του διεθνούς ESG προγράμματος του Ομίλου Carlsberg.

Με μεσοπρόθεσμο ορίζοντα το 2030 και μακροπρόθεσμο το 2040, η στρατηγική αυτή ενσωματώνεται στην καθημερινή λειτουργία της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, εδραιώνοντας τη θέση της ως πρότυπο υπεύθυνης ζυθοποιίας στην Ελλάδα.

Στο πεδίο του Περιβάλλοντος, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία παραμένει προσηλωμένη στον περιορισμό του αποτυπώματός της σε όλη την αλυσίδα αξίας. Με στόχο την επίτευξη μηδενικού αποτυπώματος άνθρακα σε όλη την αλυσίδα αξίας της έως το 2040, έχει ήδη μειώσει τις εκπομπές CO₂ κατά 19% μέσα στην τελευταία εξαετία. Το 2024, επενδύσεις σε ενεργειακές παρεμβάσεις στις μονάδες της σε Σίνδο και Ριτσώνα οδήγησαν σε εξοικονόμηση σχεδόν 1.000 MWh, ενώ ενέργειες όπως η χρήση πιο «πράσινων» μεταφορών και η αναβάθμιση ψυκτικού εξοπλισμού συνέβαλαν στον περιορισμό της κατανάλωσης ενέργειας σε όλα τα σημεία της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Παράλληλα, η εταιρεία ενισχύει τη βιώσιμη χρήση φυσικών πόρων. Την τελευταία εξαετία κατάφερε να μειώσει την κατανάλωση νερού στην παραγωγή και πάλι κατά 19%, πραγματοποιώντας, επιπλέον, επενδύσεις που σε ετήσια βάση θα περιορίσουν περαιτέρω την κατανάλωση κατά περίπου 8.500 m3. Αντίστοιχα, με αλλαγές στις συσκευασίες των προϊόντων της ενισχύει τους τρόπους ανακύκλωσής τους, ενώ την ίδια στιγμή αυξάνει και τη χρήση ανακυκλωμένων υλικών σε αυτές.

Στον πυλώνα της Κοινωνίας, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία επενδύει συστηματικά στη δημιουργία ενός ασφαλούς, συμμετοχικού και σύγχρονου εργασιακού περιβάλλοντος. Το 2024, οι εργαζόμενοί της συμμετείχαν σε περισσότερες από 9.500 ώρες εκπαίδευσης σε θέματα όπως ηγεσία, τεχνικές δεξιότητες και ενσυνειδητότητα, με τις 5.400 ώρες να αφιερώνονται αποκλειστικά σε ζητήματα Υγείας και Ασφάλειας. Η κουλτούρα μηδενικών ατυχημάτων ενισχύθηκε περαιτέρω μέσω πρακτικών προγραμμάτων και επιμορφωτικών δράσεων σε όλα τα επίπεδα της δραστηριότητας της επιχείρησης.

Η εταιρεία προωθεί σταθερά την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ, ενισχύοντας τη διαθεσιμότητα προϊόντων με μηδενικό ή χαμηλό αλκοολικό δείκτη, και φροντίζει ώστε το 100% των συσκευασιών και των επικοινωνιών της να φέρουν ξεκάθαρα μηνύματα μέτρου και υπευθυνότητας. Παράλληλα, υλοποιεί πρωτοβουλίες κοινωνικής ένταξης, ισότητας και διαφορετικότητας, αποδεικνύοντας στην πράξη ότι η συμπερίληψη αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο της ταυτότητάς της.

Στον πυλώνα της Διακυβέρνησης, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συνεχίζει να λειτουργεί με συνέπεια, διαφάνεια και υπευθυνότητα, εφαρμόζοντας τις αρχές του Κώδικα Δεοντολογίας και Συμπεριφοράς, σε πλήρη ευθυγράμμιση με τα πρότυπα του Ομίλου Carlsberg. Το 2024, όλοι οι νέοι εργαζόμενοι εκπαιδεύτηκαν στις αξίες του Κώδικα, ενώ πραγματοποιήθηκαν εξειδικευμένα σεμινάρια σε τομείς υψηλού ρίσκου, όπως η προστασία προσωπικών δεδομένων και η πρόληψη περιστατικών δωροδοκίας.

Ο Marcin Burdach, Managing Director της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, σημείωσε σχετικά: «Στην Ολυμπιακή Ζυθοποιία αποδεικνύουμε διαρκώς πως η βιωσιμότητα αποτελεί τον φάρο για τον τρόπο με τον οποίο επιλέγουμε να ζυθοποιούμε – υπεύθυνα, συνεκτικά, με ορίζοντα το μέλλον. Στο πλαίσιο αυτό, την περσινή χρονιά, συνεχίσαμε σταθερά την υλοποίηση της ESG στρατηγικής μας “Together Towards ZERO and Beyond”, που αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ευρύτερης στρατηγικής SAIL’27 του Ομίλου Carlsberg. Οι πρωτοβουλίες και τα αποτελέσματα που αποτυπώνονται στην Έκθεση για το 2024, καταδεικνύουν ότι η στρατηγική μας είναι ουσιαστικά ενσωματωμένη στην καθημερινή μας λειτουργία, με σημαντικές δράσεις και πρόοδο και στους τρεις ESG πυλώνες.»

Αναλυτικά την έκθεση βιωσιμότητας της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας για το 2024 μπορείτε να δείτε εδώ

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Heineken άνοιξε νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στη Βραζιλία

Η Heineken άνοιξε ένα νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στην περιοχή Minas Gerais στη Βραζιλία. Το ζυθοποιείο του Ολλανδικού κολοσσού αποτελεί μια από τις σημαντικότερες επενδύσεις του στην περιοχή, καθώς η εταιρεία στοχεύει στο να βελτιώσει ακόμα περισσότερο το παγκόσμιο αντίκτυπο της.

Άρχισε η νέα εσοδεία βυνοποιήσιμου κριθαριού από τη «Βεργίνα»

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης ανακοίνωσε την έναρξη της νέας εσοδείας βυνοποιήσιμου κριθαριού της για την περίοδο 2025-26 στο πλαίσιο του προγράμματος συμβολαιακής καλλιέργειας που εφαρμόζει σε συνεργασία με Έλληνες παραγωγούς από τον Έβρο μέχρι την Χαλκιδική και τη Λήμνο.

Heineken και Formula 1 επεκτείνουν την πολυετή συνεργασία τους

Formula 1 και Heineken δώσανε τα χέρια για επέκταση της σχεδόν δεκαετούς συνεργασίας τους με μια νέα πολυετή συμφωνία, η οποία θα δει τις ετικέτες του ολλανδικού κολοσσού να συντροφεύουν τους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού στους αγώνες του πρωταθλήματος.

Προτεινόμενα

Με άρωμα και γεύση Βρετανίας κυκλοφορεί η «Όλλυμι» της Ζυθοποιίας Αναστασίου

Με άρωμα και γεύση Βρετανίας συστήνεται η νέα ετικέτα «Όλλυμι» της Ζυθοποιίας Αναστασίου. Πρόκειται για μια βρετανικού τύπου pale ale με έντονη πικράδα και περιεκτικότητα αλκοόλ 5,2%. Παράγεται με τη σύγχρονη ποικιλία λυκίσκου Olicana που αναπτύχθηκε από το πρόγραμμα ανάπτυξης λυκίσκου της Charles Faram και κυκλοφόρησε στο εμπόριο το 2014. Όπως αναφέρει η Ζυθοποιία Αναστασίου η εν λόγω ποικιλία λυκίσκου είναι γνωστή για τις έντονες γεύσεις τροπικών φρούτων όπως μάνγκο, γκρέιπφρουτ και φρούτο του πάθους, καθώς και για νότες εσπεριδοειδών και βοτάνων.

Η άνθιση των μη αλκοολούχων μπυρών κατακτά τη Γερμανία και το Oktoberfest

Η Γερμανία είναι μια χώρα άρρηκτα συνδεδεμένη με την παράδοση στην μπύρα, όμως ακόμα και η «Μέκκα» του αγαπημένου ποτού σιγά σιγά στρέφεται στις μη αλκοολούχες επιλογές. Η τάση αυτή είναι ιδιαίτερα έκδηλη ανάμεσα στους νεαρούς Γερμανούς, και φέτος ήταν ιδιαίτερα αισθητή και στο Oktoberfest.