Ποτήρι για υπεύθυνη κατανάλωση μπύρας λανσάρει ιαπωνική ζυθοποιία

Κοινοποίηση:

Η εταιρεία Yoho Brewing, με έδρα την νομαρχία Nagano στην Karuizama, σε συνδυασμό με το ινστιτούτο τέχνης Tokyo Glass Art Institute, σχεδίασε το ποτήρι χωρητικότητας 350ml, «Drink Slowly» για την κατανάλωση της μπύρας Yona Yona Ale, «αναγκάζοντας» τους λάτρεις της  να την καταναλώνουν σε πιο αργούς ρυθμούς, απολαμβάνοντας παράλληλα περισσότερο και την γεύση της.

Για τον σχεδιασμό και την παραγωγή του ποτηριού χρειάστηκε περίπου μισός χρόνος, και 15 στους 16 καταναλωτές αναφέρουν πως το ποτήρι τους ωθεί σε πιο μικρές γουλιές, όπως λέει η Yoho Brewing. Το ποτήρι έχει λαιμό μόλις 6 χιλιοστών και έχει σχήμα κλεψύδρας.

Η προμήθεια του ποτηριού αποτελεί δύσκολο εγχείρημα στην παρούσα φάση της παραγωγής, αφού πωλείται μόνον με κλήρωση από την ιστοσελίδα της εταιρείας, και κοστίζει περίπου 59 ευρώ. Η Yoho έχει παράξει μόλις 20 ποτήρια, αλλά υποστηρίζει πως αν υπάρχει ζήτηση, θα προχωρήσει σε μαζική παραγωγή.

Tην Yona Yona Ale θα μπορεί να δοκιμάσει όποιος θέλει στην κάβα της εταιρείας μέχρι της 16 Αυγούστου έναντι 5,26, και στην pub του Τόκιο Beer College από τις 28 Ιουλίου μέχρι της 3 Αυγούστου.

Το ποτήρι ακολουθεί τις οδηγίες του Υπουργείου Υγείας της Ιαπωνίας για την μετρίαση της κατανάλωσης αλκοόλ, με έρευνα τις Yoho, στην οποία συμμετείχαν 1.099 άτομα ηλικίας 20-60 ετών, να δείχνει πως μόλις το 21% ήταν ενήμεροι για τις οδηγίες του υπουργείου, και το 35% των ανθρώπων που έπινε σε συχνή βάση ήθελε να μειώσει την κατανάλωση του. Στις δηλώσεις του ο CEO της Yoho, Naoyuki Ide, τόνισε την ευθύνη των ζυθοποιών να προωθήσουν την υπεύθυνη κατανάλωση.

Πηγή: The drinks Business

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Ο λυκίσκος πρωταγωνιστής στην Seneca της Alea Brewing

Η India Pale Lager «Seneca», που «συνδυάζει την καθαρότητα και τη φρεσκάδα της lager ζύμωσης με τον εκφραστικό χαρακτήρα των λυκίσκων Amarillo, Centennial και Motueka» αποτελεί την πιο πρόσφατη δημιουργία της μικροζυθοποιίας Alea Brewing Co.

Μπύρα από χιόνι παρασκεύασε η AB InBev

Η AB InBev προχώρησε στη δημιουργία μπύρας από χιόνι από το Highmark Stadium της Νέας Υόρκης, στα πλαίσια της χορηγίας της ομάδας Buffalo Bills που αγωνίζεται στο πρωτάθλημα ράγκμπι NFL.

Επικεντρώνεται στις μπύρες χωρίς αλκοόλ και στα ready-to-drink προϊόντα στο Hong Kong η Carlsberg

Η Carlsberg γνωστοποίησε ότι προχωρά σε επέκταση του χαρτοφυλακίου των προϊόντων της στο Hong Kong σε συνέχεια συμφωνίας της με την μικροζυθοποιία Young Master νωρίτερα μέσα στο έτος, δίνοντας έμφαση σε μπύρες με χαμηλή περιεκτικότητα ή καθόλου αλκοόλ ενόψει και του «Dry January».

Προτεινόμενα

Αυγουστιάτικες Beer Stories που ταιριάζουν γάντι με ήλιο, παρέα και ήρεμη θάλασσα

Ενα ξεχωριστό, καλοκαιρινό αφιέρωμα με τίτλο «Beer Stories» ετοίμασε η ομάδα του Beer & Brunch. Άλλωστε καλοκαίρι στην Ελλάδα σημαίνει ήλιος, θάλασσα… και φυσικά παγωμένη μπύρα με την ελληνική ζυθοποιία -και την craft σκηνή στην πρώτη γραμμή- να έχει γνωρίσει εντυπωσιακή άνθιση, παρουσιάζοντας νέα αρώματα, ιδιαίτερα στυλ και τολμηρές γευστικές προτάσεις. Την ίδια στιγμή, που οι μεγάλες ελληνικές ζυθοποιίες συνεχίζουν να στηρίζουν διαχρονικές αξίες που αγαπήθηκαν από γενιές.