Ποτήρι για υπεύθυνη κατανάλωση μπύρας λανσάρει ιαπωνική ζυθοποιία

Κοινοποίηση:

Η εταιρεία Yoho Brewing, με έδρα την νομαρχία Nagano στην Karuizama, σε συνδυασμό με το ινστιτούτο τέχνης Tokyo Glass Art Institute, σχεδίασε το ποτήρι χωρητικότητας 350ml, «Drink Slowly» για την κατανάλωση της μπύρας Yona Yona Ale, «αναγκάζοντας» τους λάτρεις της  να την καταναλώνουν σε πιο αργούς ρυθμούς, απολαμβάνοντας παράλληλα περισσότερο και την γεύση της.

Για τον σχεδιασμό και την παραγωγή του ποτηριού χρειάστηκε περίπου μισός χρόνος, και 15 στους 16 καταναλωτές αναφέρουν πως το ποτήρι τους ωθεί σε πιο μικρές γουλιές, όπως λέει η Yoho Brewing. Το ποτήρι έχει λαιμό μόλις 6 χιλιοστών και έχει σχήμα κλεψύδρας.

Η προμήθεια του ποτηριού αποτελεί δύσκολο εγχείρημα στην παρούσα φάση της παραγωγής, αφού πωλείται μόνον με κλήρωση από την ιστοσελίδα της εταιρείας, και κοστίζει περίπου 59 ευρώ. Η Yoho έχει παράξει μόλις 20 ποτήρια, αλλά υποστηρίζει πως αν υπάρχει ζήτηση, θα προχωρήσει σε μαζική παραγωγή.

Tην Yona Yona Ale θα μπορεί να δοκιμάσει όποιος θέλει στην κάβα της εταιρείας μέχρι της 16 Αυγούστου έναντι 5,26, και στην pub του Τόκιο Beer College από τις 28 Ιουλίου μέχρι της 3 Αυγούστου.

Το ποτήρι ακολουθεί τις οδηγίες του Υπουργείου Υγείας της Ιαπωνίας για την μετρίαση της κατανάλωσης αλκοόλ, με έρευνα τις Yoho, στην οποία συμμετείχαν 1.099 άτομα ηλικίας 20-60 ετών, να δείχνει πως μόλις το 21% ήταν ενήμεροι για τις οδηγίες του υπουργείου, και το 35% των ανθρώπων που έπινε σε συχνή βάση ήθελε να μειώσει την κατανάλωση του. Στις δηλώσεις του ο CEO της Yoho, Naoyuki Ide, τόνισε την ευθύνη των ζυθοποιών να προωθήσουν την υπεύθυνη κατανάλωση.

Πηγή: The drinks Business

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Προτεινόμενα

Οι δασμοί Τραμπ γκρεμίζουν τις πωλήσεις της Constellation Brands

Υποτονικές πωλήσεις, χαμηλότερες των εκτιμήσεων των αναλυτών, σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας Constellation Brands στο α’ τρίμηνο του οικονομικού της έτους. Ο όμιλος αποδίδει τις χαμηλές τις πτήσεις κυρίως στις πολιτικές δασμών του Αμερικανού προέδρου, Ντόναλντ Τραμπ στο αλουμίνιο και τις εισαγωγές μπύρας.Πιο συγκεκριμένα, η Constelation Brands σημείωσε πωλήσεις ύψους περίπου 2,14 δισ. ευρώ, έναντι προβλέψεων των αναλυτών για πωλήσεις 2,167 δισ. ευρώ στο τρίμηνο που τελείωσε στις 31 Μαΐου, σύμφωνα με στοιχεία που συνέλεξε το χρηματιστήριο του Λονδίνου.