Το αξιοθέατο της Guinness στο Δουβλίνο γιορτάζει το ορόσημο 25 εκατoμμυρίων επισκεπτών

Κοινοποίηση:

Με την καμπάνια «Alive in 25’», που θα διαρκέσει καθόλη τη διάρκεια του 2025 γιορτάζει η ζυθοποιία Guinness το ορόσημο των 25 εκατ. επισκεπτών και των 25 χρόνων λειτουργίας της αποθήκης της στο Δουβλίνο.

Η αποθήκη της Guinness άνοιξε το 2024 τις πύλες της σε περίπου 1,65 εκατ. επισκέπτες, νούμερο κατά 10% μεγαλύτερο από το αντίστοιχο του 2023. Σε αυτούς περιλαμβάνονται άτομα από 200 χώρες, που επισκέφθηκαν το επταώροφο μνημείο της κορυφαίας ζυθοποιίας που ανήκει στον όμιλο αλκοολούχων ποτών Diageo, όπου καταναλώθηκαν παραπάνω από 1,5 εκατ. πίντες Guinness και Guinness 0.0. Παράλληλα, η Ακαδημία Guinness πιστοποίησε περίπου 102.000 επισκέπτες ως ειδικούς στο σερβίρισμα μπύρας.

Η Γενική Διευθύντρια του Guinness Storehouse, Catherine Toolan, ανέφερε πως η επιτυχία αυτή αποτελεί απόδειξη της διαρκούς απήχησης και καινοτομίας του αξιοθέατου της Guinness, καθώς και της δύναμης της ιρλανδικής φιλοξενίας».

Στην επίτευξη του ορόσημου συνέβαλαν τα μέγιστα επετειακοί εορτασμοί, όπως αυτοί των Χριστουγέννων και του φεστιβάλ του Αγίου Πατρικίου. Άλλες εκδηλώσεις που οδήγησαν στις επιδόσεις ρεκόρ του περασμένου έτους περιλαμβάνουν τα αποκαλυπτήρια ενός έργου τέχνης του Βρετανού καλλιτέχνη, John Gilroy, καθώς και την εγκατάσταση παραπάνω από 1.000 τοπικά κατασκευασμένων διακοσμητικών εκθεμάτων. Περαιτέρω, το λανσάρισμα του ορόφου Ingredients Floor, επέτρεψε στους επισκέπτες να γνωρίσουν από κοντά την διαδικασία παραγωγής που ακολουθεί η Guinness, ενώ στο Gravity Bar πραγματοποιήθηκαν 12 προτάσεις γάμου και προσήλθε ο γηραιότερος επισκέπτης ηλικίας 98 ετών. Τέλος, μέσω της καμπάνιας «Alive in 25’» η εταιρεία υπόσχεται ότι μέσω πολιτιστικών εκδηλώσεων και κοινωνικών πρωτοβουλιών θα «ζωντανέψει» την πλούσια ιστορία του μνημέιου.

Πληροφορίες από Drinks Business

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Καθοδική τάση για τις premium μπύρες στο πρώτο εξάμηνο 2025

Έπειτα από τέσσερα χρόνια σταθερής ανάπτυξης, ο όγκος πωλήσεων μπυρών κατηγορίας premium και πάνω μειώθηκαν στο πρώτο μισό του 2025 με αισθητές μειώσεις να παρατηρούνται σε σημαντικές αγορές όπως η Κίνα, η Βραζιλία και οι ΗΠΑ, αλλά με μικρότερες αγορές να προσφέρουν μια χαραμάδα αισιοδοξίας, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία IWSR.

Η Heineken άνοιξε νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στη Βραζιλία

Η Heineken άνοιξε ένα νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στην περιοχή Minas Gerais στη Βραζιλία. Το ζυθοποιείο του Ολλανδικού κολοσσού αποτελεί μια από τις σημαντικότερες επενδύσεις του στην περιοχή, καθώς η εταιρεία στοχεύει στο να βελτιώσει ακόμα περισσότερο το παγκόσμιο αντίκτυπο της.

Άρχισε η νέα εσοδεία βυνοποιήσιμου κριθαριού από τη «Βεργίνα»

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης ανακοίνωσε την έναρξη της νέας εσοδείας βυνοποιήσιμου κριθαριού της για την περίοδο 2025-26 στο πλαίσιο του προγράμματος συμβολαιακής καλλιέργειας που εφαρμόζει σε συνεργασία με Έλληνες παραγωγούς από τον Έβρο μέχρι την Χαλκιδική και τη Λήμνο.

Προτεινόμενα

Εκτινάσσεται στα 1,13 τρις ευρώ η αξία της παγκόσμιας αγοράς επεξεργασίας μπύρας έως το 2034

Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ερευνητικής εταιρείας InsightAce Analytic, η παγκόσμια αγορά επεξεργασίας μπύρας αναμένεται να σημειώσει σημαντική ανάπτυξη κατά την επόμενη δεκαετία. H αξία της που υπολογίζεται περί σε 655 δισεκατομμύρια ευρώ το 2023, αναμένεται να φθάσει τα 1,13 τρις ευρώ έως το 2034, με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 5,4% από το 2025 έως το 2034.

Βραβείο περιβαλλοντικής αριστείας απέσπασε η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης

Σε τελετή που πραγματοποιήθηκε στo Ζάππειο Μέγαρο, η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. τιμήθηκε με το Βραβείο Περιβαλλοντικής Αριστείας από τον Οργανισμό Ευρωπαϊκού Δημοσίου Δικαίου (EPLO) και το Ινστιτούτο Κυκλικής Οικονομίας και Κλίματος, στο Circular Gaia Symposium, για τις εξαιρετικές επιδόσεις της στον τομέα της βιωσιμότητας και της κυκλικής παραγωγής.