Το αξιοθέατο της Guinness στο Δουβλίνο γιορτάζει το ορόσημο 25 εκατoμμυρίων επισκεπτών

Κοινοποίηση:

Με την καμπάνια «Alive in 25’», που θα διαρκέσει καθόλη τη διάρκεια του 2025 γιορτάζει η ζυθοποιία Guinness το ορόσημο των 25 εκατ. επισκεπτών και των 25 χρόνων λειτουργίας της αποθήκης της στο Δουβλίνο.

Η αποθήκη της Guinness άνοιξε το 2024 τις πύλες της σε περίπου 1,65 εκατ. επισκέπτες, νούμερο κατά 10% μεγαλύτερο από το αντίστοιχο του 2023. Σε αυτούς περιλαμβάνονται άτομα από 200 χώρες, που επισκέφθηκαν το επταώροφο μνημείο της κορυφαίας ζυθοποιίας που ανήκει στον όμιλο αλκοολούχων ποτών Diageo, όπου καταναλώθηκαν παραπάνω από 1,5 εκατ. πίντες Guinness και Guinness 0.0. Παράλληλα, η Ακαδημία Guinness πιστοποίησε περίπου 102.000 επισκέπτες ως ειδικούς στο σερβίρισμα μπύρας.

Η Γενική Διευθύντρια του Guinness Storehouse, Catherine Toolan, ανέφερε πως η επιτυχία αυτή αποτελεί απόδειξη της διαρκούς απήχησης και καινοτομίας του αξιοθέατου της Guinness, καθώς και της δύναμης της ιρλανδικής φιλοξενίας».

Στην επίτευξη του ορόσημου συνέβαλαν τα μέγιστα επετειακοί εορτασμοί, όπως αυτοί των Χριστουγέννων και του φεστιβάλ του Αγίου Πατρικίου. Άλλες εκδηλώσεις που οδήγησαν στις επιδόσεις ρεκόρ του περασμένου έτους περιλαμβάνουν τα αποκαλυπτήρια ενός έργου τέχνης του Βρετανού καλλιτέχνη, John Gilroy, καθώς και την εγκατάσταση παραπάνω από 1.000 τοπικά κατασκευασμένων διακοσμητικών εκθεμάτων. Περαιτέρω, το λανσάρισμα του ορόφου Ingredients Floor, επέτρεψε στους επισκέπτες να γνωρίσουν από κοντά την διαδικασία παραγωγής που ακολουθεί η Guinness, ενώ στο Gravity Bar πραγματοποιήθηκαν 12 προτάσεις γάμου και προσήλθε ο γηραιότερος επισκέπτης ηλικίας 98 ετών. Τέλος, μέσω της καμπάνιας «Alive in 25’» η εταιρεία υπόσχεται ότι μέσω πολιτιστικών εκδηλώσεων και κοινωνικών πρωτοβουλιών θα «ζωντανέψει» την πλούσια ιστορία του μνημέιου.

Πληροφορίες από Drinks Business

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα
Επενδύσεις πάνω από 20 εκατ. δολάρια στις ΗΠΑ προχωρά η AB InBev

Επενδύσεις πάνω από 20 εκατ. δολάρια στις ΗΠΑ προχωρά η AB InBev

Η AB InBev προχωράει σε επενδύσεις άνω των 20 εκατ. δολαρίων στο Μιζούρι των ΗΠΑ. Αυτές θα εστιάσουν στην αναβάθμιση του εξοπλισμού συσκευασίας και παραγωγής μπύρας στις εγκαταστάσεις της AB InBev στο Arnold και στο St. Louis.

Το 94% των καταναλωτών μπυρών άνευ στη Βρετανία πίνει αλκοόλ

Το 94% του συνόλου των καταναλωτών μπυρών άνευ πίνει επίσης και ποτά με αλκοόλ σύμφωνα με έρευνα της ζυθοποιίας Athletic και της συμβουλευτικής εταιρείας KAM Insight. Παράλληλα, μόνο το 27% όσων καταναλώνουν αλκοόλ στις κοινωνικές τους εξόδους πίνει αποκλειστικά μη αλκοολούχες μπύρες.

Συνεργατική Sour IPA από Alea, Mustaki και Sourmena

Στην κυκλοφορία μιας νέας συνεργατικής ετικέτας HoppyThreeFriends προχωρούν Alea Brewing, Sourmena Brew, Mustaki Brewing με τα αποκαλυπτήρια να πραγματοποιούνται την Τετάρτη 17 Ιουνίου.

Προτεινόμενα

Διατηρεί τα σκήπτρα της για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην κορυφή της παγκόσμιας βιομηχανίας μπύρας η Corona

Για δεύτερη διαδοχική χρονιά η Corona αναδεικνύεται η πιο πολύτιμη επωνυμία μπύρας παγκοσμίως σύμφωνα με την έκθεση BrandZ Global 2025 της ερευνητικής εταιρείας Kantar. Για το επίτευγμα αυτό σημαντική είναι η συμβολή της μη αλκοολούχας Corona Cero.

Μπύρα χωρίς αλκόολ ή απλά µια λεµονάδα;

Κανείς δεν µπορεί να πει µε βεβαιότητα αν η τάση που καταγράφεται για τα µη αλκοολούχα ποτά είναι προϊόν ωριµότητας της καταναλωτικής κοινότητας ή αποτέλεσµα τακτικών marketing, τουτέστιν πλύσης εγκεφάλου. Ωστόσο το µόνο σίγουρο είναι πως η ζήτηση για µπύρες χωρίς αλκοόλ συνεχώς αυξάνεται.