Επεκτείνει την παρουσία της στο τένις η Stella Artois, επίσημη μπύρα του ATP Tour ως το 2028

Κοινοποίηση:

Επίσημη μπύρα και Gold Partner του ATP Tour θα είναι ως και το 2028 η premium επωνυμία της AB InBev, Stella Artois. Στα πλαίσια της συνεργασίας αυτής συμπεριλαμβάνονται αρκετές από τις κορυφαίες διοργανώσεις τένις, όπως τα Nitto ATP Finals στο Τορίνο.

Φυσικά, η Stella Artois είναι γνώριμη στον χώρο του τένις, αφού αποτελεί επίσημο συνεργάτη του Wimbledon και επίσημο προμηθευτή του Roland-Garros. Βάσει της συνεργασίας προβλέπεται η προώθηση της επωνυμίας πάνω στο κορτ και η παρουσία των προϊόντων της σε χώρους εστίασης.

Η εκτεταμένη συνεργασία με την ATP εντάσσεται στα πλαίσια της στρατηγικής της AB InBev για την προώθηση της Stella Artois μέσω του τένις καθόλη τη διάρκεια του έτους. Μέσω της καμπάνιας «Perfect Serve» στόχος είναι η εμβάθυνση της σχέσης της Stella Artois με τους λάτρεις του τένις. Αναφορικά με τη συνεργασία ο παγκόσμιος επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ της AB InBev, Marcel Marcondes, δήλωσε ότι «Το τένις συνεχίζει να αναπτύσσεται παγκοσμίως, προσελκύοντας περισσότερους οπαδούς που αγαπάνε το άθλημα και τις εμπειρίες που τους προσφέρει. Η συνεργασία με το ATP Tour και τα Nitto ATP Finals επιτρέπει στη Stella Artois να αποτελέσει ένα αυθεντικό μέρος της εμπειρίας των οπαδών και να αναδείξει τη γευστική της αξία μέσω του προγράμματος Perfect Serve. Η συνεργασία αυτή θα αποδείξει ότι το τένις “σερβίρεται” καλύτερα με τη συντροφιά μιας Stella Artois».

Σύντομα, η Stella Artois θα αξιοποιήσει τις ψηφιακές πλατφόρμες του ATP Tour για να λανσάρει τη σειρά «The Perfect Serve», παρέχοντας διαδραστικές διαδικτυακές εμπειρίες για λάτρεις του αθλήματος που είναι σε νόμιμη ηλικία κατανάλωσης. Η σειρά θα επιτρέψει στους οπαδούς κάθε μήνα να ψηφίζουν τον παίκτη με το καλύτερο σερβίρισμα. Περαιτέρω, η Stella Artois θα συνεργαστεί με την ομάδα ATP No. 1 Club, η οποία ενώνει πρώην, νυν, αλλά και μελλοντικούς τενίστες που έχουν βρεθεί ή που αναμένεται να βρεθούν στην πρώτη θέση της παγκόσμιας κατάταξης.

Με τη σειρά του ο Chief Business Officer του ATP, Daniele Sano, τόνισε ότι «Η Stella Artois δεν είναι απλά μια από τις πιο εικονικές επωνυμίες μπύρας. Αντιθέτως, είναι μια επωνυμία που καταλαβαίνει το άθλημα, όχι μόνο ως παιχνίδι, αλλά και σαν εμπειρία. Έχοντας μια πλούσια ιστορία στο τένις, οι άνθρωποι της έχουν δημιουργήσει αξέχαστες στιγμές για οπαδούς από διαφορετικές γενιές. Είμαστε περήφανοι που είμαστε μέρος της κληρονομιάς τους, και ενθουσιασμένοι να συνεχίσουμε να χτίζουμε πάνω στη συνεργασία, βρίσκοντας νέους τρόπους να προσφέρουμε ακόμα περισσότερη ψυχαγωγία».

 

 

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Επέστρεψε με νέα εμφάνιση η συνεργατική NEIPA «Ωκυρρόη»

Σε νέα συσκευασία επέστρεψε η συνεργατική New England IPA (NEIPA) «Ωκυρρόη» από τις Ζυθοποιιές Αναστασίου και Πηνειού. Πρόκειται για μια φρέσκια μπύρα NEIPA που διακρίνεται από λυκίσκους Motueka, Galaxy και Citra και έχει περιεκτικότητα αλκοόλ 5,5% ABV. Στη γεύση της διακρίνονται αρώματα ροδάκινου και τροπικών φρούτων ενώ το χρώμα της είναι θολό κίτρινο.

Η Diageo υπερδιπλασιάζει την παραγωγή Guinness για να καλύψει την παγκόσμια ζήτηση

Η Diageo σχεδιάζει μια σημαντική επέκταση του νέου ζυθοποιείου της αξίας 200 εκατομμυρίων ευρώ στο Littleconnell, Co Kildare, ως απάντηση στην αυξανόμενη παγκόσμια ζήτηση για τις μπύρες Guinness και Guinness 0.0.

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης στηρίζει ως χορηγός το ZIRIA Music Festival

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε., με την μπύρα ΒΕΡΓΙΝΑ, ανακοίνωσε τη χορηγία της στο ZIRIA Music Festival 2025, ένα από τα πιο διαδραστικά φεστιβάλ, που επιστρέφει δυναμικά από τις 28 έως τις 30 Αυγούστου στο Χιονοδρομικό Κέντρο Ζήρειας.

Προτεινόμενα

Ενεργή συμμετοχή της ζυθοποιίας Αναστασίου στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα «ToNoWaste» με μπύρα από ψωμί

Την ενεργή συμμετοχή της στο πρόγραμμα καταπολέμησης της σπατάλης τροφίμων «ToNoWaste», που πραγματοποιείται στα πλαίσια της ευρωπαϊκής εβδομάδας μείωσης αποβλήτων που είναι σε εξέλιξη μέχρι

Η Budweiser επενδύει σε εγκαταστάσεις αξίας 268,7 εκατομμυρίων ευρώ για παραγωγή στις ΗΠΑ

Η κορυφαία επωνυμία της AB InBev, Budweiser, προχωράει στην κατασκευή νέων εγκαταστάσεων αξίας 268,7 εκατ. ευρώ στο Οχάιο των ΗΠΑ, σε μια προσπάθεια να προωθήσει την παραγωγή ετικετών για την αγορά της Αμερικής εντός των συνόρων της.

Ζυθοποιία Αναστασίου και Samos Beer παρουσιάζουν τη συνεργατική ετικέτα «Θαλλώ»

Η English golden ale «Θαλλώ» είναι το γέννημα της νέας συνεργασίας της Ζυθοποιίας Αναστασίου με την Samos Beer. Πρωταγωνιστής της ετικέτας με περιεκτικότητα αλκοόλ 4,5% είναι η βρετανική ποικιλία λυκίσκου Harlequin.

Μικρή πτώση πωλήσεων ύψους 1,9% σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας AB InBev στο β’ τρίμηνο 2025

Μια μικρή πτώση πωλήσεων ύψους 1,9% στο β΄ τρίμηνο του 2025 σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας AB InBev. Η πτώση αυτή ήταν μεγαλύτερη από την εκτίμηση των αναλυτών για μείωση πωλήσεων της τάξεως του 0,3% με τον όμιλο να την αποδίδει στη μειωμένη ζήτησε σε Βραζιλία και Κίνα.

Παγώνει ξανά την πώληση της ρωσικής θυγατρικής της AB InBev στην Efes η Μόσχα

Οι ρωσικές αρχές εμπόδισαν για ακόμα μια φορά την AB InBev να πουλήσει τις μετοχές της στο κοινό επιχειρηματικό της εγχείρημα με την τουρκική Anadolu Efes στη Ρωσία,  σύμφωνα με τα όσα ανέφερε η τελευταία την περασμένη Παρασκευή.

Η Budweiser επενδύει σε εγκαταστάσεις αξίας 268,7 εκατομμυρίων ευρώ για παραγωγή στις ΗΠΑ

Η κορυφαία επωνυμία της AB InBev, Budweiser, προχωράει στην κατασκευή νέων εγκαταστάσεων αξίας 268,7 εκατ. ευρώ στο Οχάιο των ΗΠΑ, σε μια προσπάθεια να προωθήσει την παραγωγή ετικετών για την αγορά της Αμερικής εντός των συνόρων της.