Αυξημένες κατά 25% οι ρωσικές εξαγωγές μπύρας στις αρχές 2025

Κοινοποίηση:

Αυξημένες κατά περίπου 25% σε πάνω από 33.000 τόνους παρουσιάζονται οι ρωσικές εξαγωγές μπύρας στο πρώτο τρίμηνο 2025 με κυριότερους προορισμούς τις αγορές της Λευκορωσίας, της Κίνας και του Καζακστάν, σύμφωνα με τον οργανισμό μεταφορών AgroExport.

Η άνοδος των εξαγωγών έρχεται την ώρα που η εγχώρια παραγωγή μπύρας μειώνεται και οι ζυθοποιοί στρέφονται προς την Ανατολή εν μέσω Δυτικών κυρώσεων και αποκλεισμού της ρωσικής αγοράς. Όπως επισημαίνουν οι αναλυτές της αγοράς, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, ο όγκος των εξαγωγών μπύρας της Ρωσίας αυξήθηκε κατά 25%.

Την ίδια στιγμή, η εγχώρια παραγωγή μπύρας βρίσκεται σε πτώση, όπως προκύπτει από τα δεδομένα της Ρωσικής Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας για Έλεγχο Αλκοόλ και Καπνικών (RATC), λόγω αυξημένης φορολογίας και μέτρων κατά του αλκοόλ. Κατά τη RATC η παραγωγή αλκοολούχων ποτών εντός των ρωσικών συνόρων μειώθηκε κατά 25,6% στο πρώτο δίμηνο του 2025 στα 19,9 εκατ. δεκάλιτρα (daL), έναντι 26,8 εκατ. daL την ίδια περίοδο την περσινή χρονιά. Αυτό είναι το χαμηλότερο επίπεδο παραγωγής μπύρας στις αρχές ενός έτους στη Ρωσία από το 2017. Ωστόσο η εύρεση νέων εξαγωγικών αγορών ενδεχομένως να αποτελεί τον επόμενο στόχο για τους Ρώσους παραγωγούς αλκοόλ.

Εκ καταβολής της έναρξης της πολέμου με την Ουκρανία η βιομηχανία μπύρας της Ρωσίας έχει έρθει αντιμέτωπη με σοβαρά προβλήματα, λόγω του αποκλεισμού της από πολλές χώρες του Δυτικού κόσμου. Άξιο αναφοράς είναι ότι πριν από την εισβολή στην Ουκρανία την 24η Φεβρουαρίου 2022, ο κλάδος αλκοολούχων ποτών της Ρωσίας ήταν από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους στο χώρο της αγροδιατροφής της χώρας παρουσιάζοντας ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης που άγγιζε ακόμα και το 15% σε κάποιες κατηγορίες.

Πληροφορίες από drinks business

 

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Προτεινόμενα

Άνοιγμα στην Ασία και συνεργασία με την ζυθοποιία Tiger Beer για Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ

Η ηγέτιδα των πολυτελών μπυρών στην ασιατική αγορά, Tiger Beer, και ο μεγαλύτερος από άποψη αριθμού φιλάθλων ποδοσφαιρικός σύλλογος της Αγγλίας, Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, έδωσαν τα

Περιορισμένης έκδοσης πλήρως «ηλεκτρική» μπύρα λανσάρουν Carlsberg και Einride

Στο λανσάρισμα μιας περιορισμένης έκδοσης μη αλκοολούχας ετικέτας που παρασκευάζεται με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και μεταφέρεται από πλήρως ηλεκτρικά μέσα αξιοποιώντας τεχνολογία AI προχωρούν η

Στα 3,4 δισεκατομμύρια ευρώ η αξία των εξαγωγών μπύρας ΕΕ προς τρίτες χώρες το 2024

Στα 29,8 δισ. ευρώ ανήλθε η αξία των εξαγωγών αλκοολούχων ποτών της ΕΕ προς τρίτες χώρες για το 2024,  με την μπύρα να είναι η τρίτη σημαντικότερη κατηγορία από άποψη αξίας με μερίδιο 11,5% (3,4 δισ. ευρώ) επί του συνόλου, σύμφωνα με στοιχεία της Κομισιόν. Η συνολική αξία των εξαγωγών είναι οριακά μικρότερη από τα 30 δισ. ευρώ του 2023.