Η μπύρα ΝΗΣΟΣ παρούσα στους αγώνες ανοιχτής θαλάσσης του ΠΟΙΑΘ

Κοινοποίηση:

Η μπύρα ΝΗΣΟΣ, πρεσβευτής της Τήνου, των ελληνικών νησιών και της Ελλάδας και παράλληλα άρρηκτα συνδεδεμένη με τη θάλασσα και την ιστιοπλοΐα, υποστηρίζει ένθερμα και φέτος τους αγώνες του Πανελληνίου Ομίλου Ιστιοπλοΐας Ανοικτής Θαλάσσης (ΠΟΙΑΘ).

Συγκεκριμένα, η ΝΗΣΟΣ ήταν χορηγός στο «14ο Athens Trophy 2024», που πραγματοποιήθηκε 18-19 και 25-26 Μαΐου, χαρίζοντας στους συμμετέχοντες μοναδικές στιγμές ευχαρίστησης, ενώ ο ιδιοκτήτης της, κ. Αλέξανδρος Κουρής, βράβευσε τα πληρώματα που διακρίθηκαν στην ξεχωριστή τελετή απονομής, στην έδρα του Ομίλου. Παράλληλα, η αγαπημένη μπύρα των Κυκλάδων ήταν παρούσα και στην απονομή επάθλων του «11ου Posidonia Cup 2024», προσφέροντας την αυθεντική, βραβευμένη της γεύση σε όλους τους συμμετέχοντες της διοργάνωσης.

Πλέον, η μπύρα ΝΗΣΟΣ ετοιμάζεται να «σαλπάρει» και τον Ιούλιο, ως επίσημος υποστηρικτής των επόμενων δύο μεγάλων διοργανώσεων του ΠΟΙΑΘ. Συγκεκριμένα, θα είναι παρούσα τόσο στο διεθνές «AEGEAN 600», που θα διεξαχθεί 7-13 Ιουλίου, όσο και στο κλασικό «61ο Ράλλυ Αιγαίου», το οποίο φέτος θα πλεύσει προς την πρωτεύουσα των Κυκλάδων, την αρχοντική Σύρο, μεταξύ 20-29 Ιουλίου.

Με αφετηρία την Τήνο και τις Κυκλάδες και με έμπνευση τους αναζωογονητικούς τους ανέμους και τα τιρκουάζ νερά του Αιγαίου, η μπύρα ΝΗΣΟΣ δεν θα μπορούσε να λείπει από τις μεγαλύτερες διοργανώσεις ιστιοπλοΐας ανοιχτής θαλάσσης στη χώρα μας, που ταυτόχρονα είναι γνωστές σε όλον τον κόσμο!

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Χάνει το «τρένο» των νέων καταναλωτών η craft μπύρα στις ΗΠΑ, αναγκαία η αλλαγή στρατηγικής

Νέα έρευνα της εταιρείας CGA by NIQ δείχνει ότι η craft μπύρα χάνει έδαφος με τους νέους καταναλωτές παρά την απήχηση της στο εμπόριο των ΗΠΑ, και καταδεικνύει την ανάγκη για υιοθεσία νέων στρατηγικών που να ταιριάζουν στις προτιμήσεις της Gen Ζ.

Σε καθοδική τροχιά η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αντιστέκεται στην αρνητική τάση η Ελλάδα

Η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση συνέχισε να σημειώνει ήπια πτώση το 2024, πέφτοντας από περίπου 367 εκατομμύρια εκατόλιτρα το 2019 σε 345 εκατομμύρια εκατόλιτρα σύμφωνα με την έκθεση «EU Beer Trends 2025» της Ένωσης Ευρωπαίων Ζυθοποιών.

Προτεινόμενα

Ισχυρή κοινωνική προσφορά της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης με πληθώρα δράσεων το περασμένο έτος

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης παραμένει σταθερά αφοσιωμένη στην υποστήριξη των τοπικών κοινωνιών, πρωτοστατώντας σε δράσεις κοινωνικής ευθύνης που έχουν ουσιαστικό αντίκτυπο. Το 2024 αποτέλεσε ακόμα