Η μπύρα ΝΗΣΟΣ παρούσα στους αγώνες ανοιχτής θαλάσσης του ΠΟΙΑΘ

Κοινοποίηση:

Η μπύρα ΝΗΣΟΣ, πρεσβευτής της Τήνου, των ελληνικών νησιών και της Ελλάδας και παράλληλα άρρηκτα συνδεδεμένη με τη θάλασσα και την ιστιοπλοΐα, υποστηρίζει ένθερμα και φέτος τους αγώνες του Πανελληνίου Ομίλου Ιστιοπλοΐας Ανοικτής Θαλάσσης (ΠΟΙΑΘ).

Συγκεκριμένα, η ΝΗΣΟΣ ήταν χορηγός στο «14ο Athens Trophy 2024», που πραγματοποιήθηκε 18-19 και 25-26 Μαΐου, χαρίζοντας στους συμμετέχοντες μοναδικές στιγμές ευχαρίστησης, ενώ ο ιδιοκτήτης της, κ. Αλέξανδρος Κουρής, βράβευσε τα πληρώματα που διακρίθηκαν στην ξεχωριστή τελετή απονομής, στην έδρα του Ομίλου. Παράλληλα, η αγαπημένη μπύρα των Κυκλάδων ήταν παρούσα και στην απονομή επάθλων του «11ου Posidonia Cup 2024», προσφέροντας την αυθεντική, βραβευμένη της γεύση σε όλους τους συμμετέχοντες της διοργάνωσης.

Πλέον, η μπύρα ΝΗΣΟΣ ετοιμάζεται να «σαλπάρει» και τον Ιούλιο, ως επίσημος υποστηρικτής των επόμενων δύο μεγάλων διοργανώσεων του ΠΟΙΑΘ. Συγκεκριμένα, θα είναι παρούσα τόσο στο διεθνές «AEGEAN 600», που θα διεξαχθεί 7-13 Ιουλίου, όσο και στο κλασικό «61ο Ράλλυ Αιγαίου», το οποίο φέτος θα πλεύσει προς την πρωτεύουσα των Κυκλάδων, την αρχοντική Σύρο, μεταξύ 20-29 Ιουλίου.

Με αφετηρία την Τήνο και τις Κυκλάδες και με έμπνευση τους αναζωογονητικούς τους ανέμους και τα τιρκουάζ νερά του Αιγαίου, η μπύρα ΝΗΣΟΣ δεν θα μπορούσε να λείπει από τις μεγαλύτερες διοργανώσεις ιστιοπλοΐας ανοιχτής θαλάσσης στη χώρα μας, που ταυτόχρονα είναι γνωστές σε όλον τον κόσμο!

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Carlsberg παρασκεύασε τη μικρότερη μπύρα στον κόσμο

Η Carlsberg σε συνεργασία με το ερευνητικό ινστιτούτο RISE, την εταιρεία Glaskomponent και μια καλλιτέχνη μινιατουρών παρουσίασε την μικρότερη μπύρα στον κόσμο. Στόχος αυτής της πρωτοβουλίας είναι μέσω του μικρού μεγέθους της μπύρας και του μη αλκοολούχου περιεχομένου της να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να πίνουν με έναν πιο υπεύθυνο τρόπο. 

Η Heineken ανανεώνει την πενταετή στρατηγική της για να πετύχει αύξηση κερδών εν μέσω δυσκολιών

Η Heineken υποστηρίζει ότι θα επιτύχει μεγαλύτερη ανάπτυξη με λιγότερους πόρους, καθώς παρουσίασε στους επενδυτές την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου μια ανανεωμένη πενταετή στρατηγική, η οποία θα της επιτρέψει να επικεντρωθεί περισσότερο σε συγκεκριμένες μάρκες και αγορές.

Η Sigri Brewery ανεβαίνει πίστα με το δικό της ζυθοποιείο, στόχος ο διπλασιασμός της παραγωγής

Έτοιµη να «ανοίξει τα φτερά» της και να αυξήσει το αποτύπωµα της στην εγχώρια σκηνή της µπύρας είναι η µικροζυθοποιία Sigri, µε τα καζάνια να έχουν πάρει «φωτιά» στο σύγχρονο ζυθοποιείο της στη Λέσβου.

Προτεινόμενα

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης παρουσίασε τη στρατηγική ανάπτυξης της σε φοιτητές

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης επισκέφθηκε το Deree – The American College of Greece, στο πλαίσιο παρουσίασης της εταιρείας και της επιχειρηματικής της φιλοσοφίας στους φοιτητές του Τμήματος Marketing and Strategy.