Το μικρό ζυθοποιείο Sigri ανοίγει τις πόρτες του στο κοινό

Κοινοποίηση:

Την πρώτη φάση ανοίγματος του μικρού ζυθοποιείου Sigri Brewery ανακοίνωσε με ανάρτηση του στο Facebook ο ιδρυτής του Χρήστος Χατζάκης, ενώ προανήγγειλε πως θα ακολουθήσουν κι άλλες, αλλά και επίσημα εγκαίνια.

Όποιος αποφασίσει να επισκεφτεί την Sigri Brewery, την ιδιαίτερη ζυθοποιεία της Λέσβου, μπορεί να περιμένει μια ξενάγηση στον χώρο του ζυθοποιείου και την δοκιμή των μπυρών του απευθείας από το βαρέλι. Ως ευχαριστώ και για ανάμνηση αυτής της εμπειρίας το ζυθοποιείο προσφέρει και μερικά σουβενίρ, όπως μπλούζες, σουβέρ και ποτήρια. Οι ώρες επισκεψιμότητας θα είναι από τις 12:00 μέχρι τις 17:00 και από τις 18:00 έως τις 21:00.

H Sigri Brewery αποτελεί πνευματικό δημιούργημα του Χρήστου Χατζάκη, απόφοιτου της σχολής Οινολογίας και Τεχνολογίας Ποτών με εμπειρία σε πολλά μικροζυθοποιεία της Ελλάδας και της Ειρήνης Τσακάλογλου, δύο ζυθοποιών με καταγωγή από το χωριό Σιγρί της Μυτιλήνης. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2018 και για το μεγαλύτερο μέρος της λειτουργίας της λειτουργούσε ως νομαδική ζυθοποιεία (nomadic brewery), δηλαδή δεν είχε μια σταθερή έδρα, αλλά για την παραγωγή των μπυρών της αξιοποιήθηκαν διάφορα ζυθοποιεία.

Στην ανάρτηση της η Sigri Brewery αναφέρει ότι <<Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε και επίσημα τη πρώτη φάση ανοίγματος της Sigri Brewery. Πρώτη φάση,γιατί θα ακολουθήσουν και άλλες με φουλ παραγωγή αλλά και επίσημα εγκαίνια. Σας περιμένουμε καθημερινά για ξενάγηση στο χώρο μας, να δοκιμάζετε τις μπύρες μας στο μοναδικό σημείο στο κόσμο on tap (βαρέλι) και φυσικά για το merchandise (μπλούζες σουβέρ ποτήρια κλπ). Ώρες επισκεψιμότητας 12:00 έως τις 15:00 και από τις 18:00 έως τις 21:00. Κοντά στο βενζινάδικο. Να θυμάστε τους δύο φοίνικες>> μαζί με ευχαριστίες προς όσους έχουν βοηθήσει το εγχείρημα αυτό τα τελευταία χρόνια.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Προτεινόμενα

Πώς κατάφερε να ξεχωρίσει το Alea Craft Beer Festival

Σε μία πληθώρα από εκδηλώσεις γύρω από την μπύρα που γίνονται κάθε χρόνο στη χώρα μας, η ομάδα της Alea Brewing Co. κατάφερε να διοργανώσει ένα φεστιβάλ διαφορετικό από τα άλλα.