Επέστρεψε για ακόμα μια χρονιά η επετειακή ετικέτα «13ος Απόστολος» της μικροζυθοποιίας Σολο

Κοινοποίηση:
Την επιστροφή της εποχιακής πασχαλινής Belgian Strong Ale «13ος Απόστολος» ανακoίνωσε η μικροζυθοποιία Σολο. Πρόκειται για μια δυνατή ετικέτα με περιεκτικότητα αλκοόλ 11% και φρουτώδη γεύση.
Αναλυτικά η ανακοίνωση έχει ως εξής:
Καταμεσής της μεγάλης εβδομάδας έρχεται και φέτος η επίσημη κυκλοφορία της αγαπημένης, εποχιακής, λατρεμένης, πασχαλινής – και με πολλά ακόμη επίθετα στολισμένης – Belgian Spiced Easter Ale μας. Του 13ου Απόστολου!
Πρόκειται ουσιαστικά για μία φρουτώδης και γλυκόξηρη Belgian Strong Ale με 11% ABV και 30 IBU, στην οποία έχουμε προσθέσει φρεσκοκομένο λεμονόχορτο και μαύρο καβουρδισμένο πιπέρι. Οι λυκίσκοι Saaz, Cascade και East Kent Golding, καθώς και η παραδοσιακή βελγική μαγιά, κάνουν τον 13ο Απόστολο να απελευθερώνει έντονα εστερικά και φαινολικά αρώματα αχλαδιού, μπανάνας, εσπεριδοειδών, λεμονιού, βοτανικών και μπαχαρικών.
Θα τον βρείτε ήδη να κυκλοφορεί σε βαρέλια και φιάλες 330ml, σε επιλεγένα καταστήματα, κάβες και μπιροστέκια της χώρας.
Σας ευχόμαστε να χαρείτε το φετινό Πάσχα, παρέα με τους ανθρώπους και τις μπίρες που αγαπάτε.  Εις Υγείαν!
Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Όλα τα κιλά και τιμή 21 λεπτά το για το κριθάρι ανακοίνωσε η ΒΕΡΓΙΝΑ

Το σύνολο της φετινής παραγωγής, για όλα τα κιλά που παραδίδει ο παραγωγός, και στην προσυμφωνημένη τιμή των 21 λεπτών ανά κιλό, που τυγχάνει και η καλύτερη τιμή στην αγορά, θα απορροφήσει και φέτος η ΒΕΡΓΙΝΑ από τους παραγωγούς βυνοποιήσιμου κριθαριού, με τους οποίους συνεργάζεται στο πλαίσιο του μοντέλου της συμβολαιακής καλλιέργειας, χωρίς πλαφόν στα παραδοτέα κιλά. Η μέση στρεμματική απόδοση ανήλθε στα 470 κιλά ανά στρέμμα, «σημαντική επίδοση» όπως προσδιορίστηκε  από τον επικεφαλής Γεωπόνο της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. (ΒΕΡΓΙΝΑ) κ. Χ. Αραμπατζόγλου.

Οι δασμοί Τραμπ γκρεμίζουν τις πωλήσεις του αμερικανικού κολοσσού της μπύρας Constellation Brands

Υποτονικές πωλήσεις, χαμηλότερες των εκτιμήσεων των αναλυτών, σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας Constellation Brands στο α’ τρίμηνο του οικονομικού της έτους. Ο όμιλος αποδίδει τις χαμηλές τις πτήσεις κυρίως στις πολιτικές δασμών του Αμερικανού προέδρου, Ντόναλντ Τραμπ στο αλουμίνιο και τις εισαγωγές μπύρας.Πιο συγκεκριμένα, η Constelation Brands σημείωσε πωλήσεις ύψους περίπου 2,14 δισ. ευρώ, έναντι προβλέψεων των αναλυτών για πωλήσεις 2,167 δισ. ευρώ στο τρίμηνο που τελείωσε στις 31 Μαΐου, σύμφωνα με στοιχεία που συνέλεξε το χρηματιστήριο του Λονδίνου.

Νέα εκδοχή για την πειραματική ετικέτα«Κάψα» της Ζυθοποιίας Αναστασίου»

Μια νέα εκδοχή της πειραματικής και περιορισμένης παραγωγής «Κάψα» λανσάρει η Ζυθοποιία Αναστασίου. Η «Κάψα» είναι μια πικρή και ταυτόχρονα καυτερή West Coast I.P.A. με περιεκτικότητα αλκοόλ 6,3%. Δημιουργείται με συνδυασμό φρέσκων αμερικάνικων λυκίσκων cascade, citra, Simcoe και ένα μείγμα καυτερών πιπεριών.

Προτεινόμενα

Επεκτείνει την παρουσία της στο τένις η Stella Artois, επίσημη μπύρα του ATP Tour ως το 2028

Επίσημη μπύρα και Gold Partner του ATP Tour θα είναι ως και το 2028 η premium επωνυμία της AB InBev, Stella Artois. Στα πλαίσια της συνεργασίας αυτής συμπεριλαμβάνονται αρκετές από τις κορυφαίες διοργανώσεις τένις, όπως τα Nitto ATP Finals στο Τορίνο.

Μία δεκαετία 56 Isles με ειδική έκδοση για το χαρακτηριστικό μπλε μπουκάλι της Lager της

Μία δεκαετία λειτουργίας έκλεισε η μικροζυθοποιία Πάρου, 56 Isles, που ανακοίνωσε μια ειδική έκδοση του χαρακτηριστικού μπλε μπουκαλιού που συνοδεύει την σημαντικότερη ετικέτα της, ήτοι