Ετικέτα ειδικά για την κορυφαία έκθεση Horeca από την ιστορική αθηναϊκή μικροζυθοποιία Craft

Κοινοποίηση:

Μια ετικέτα ειδικά για την Horeca, τη μεγαλύτερη έκθεση στο χώρο της φιλοξενίας και της εστίασης, θα παρουσιάσει η μικροζυθοποιία Craft.

Η NEIPA όπως ονομάζεται η νέα ετικέτα είναι μια απολαυστική New England IPA, η οποία θα είναι αφιλτράριστη αφιλτράριστη και απαστερίωτη για την εξασφάλιση μιας πλούσιας γεύσης. Το σώμα της είναι μια σύνθεση  δημητριακών με βύνη κριθαριού, σιταριού και νιφάδες βρώμης, που της δίνουν ένα πλούσιο γευστικό υπόστρωμα.

Βάση της αποτελούν μεγάλες ποσότητες λυκίσκων νέας γενιάς galaxy, citra και mosaic, οι οποίοι προστίθενται στο τελικό στάδιο της διαδικασίας παραγωγής προσδίδοντας στη NEIPA χαμηλή πικράδα, αλλά  και πολύ έντονα αρώματα που θυμίζουν εσπεριδοειδή, ροδάκινο και εξωτικά φρούτα όπως μάνγκο και passion fruit.

Στη διάρκεια της Horeca η ομάδα της Craft θα βρίσκεται στο Hall 1, στο περίπτερο C20, και πέρα από τη NEIPA, οι παρευρισκόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν και τις υπόλοιπες δημιουργίες της πρώτης μικροζυθοποιίας της Ελλάδας. Η μικροζυθοποιία άνοιξε για πρώτη φορά τις πύλες της στο κοινό πριν από σχεδόν 30 χρόνια, το 1997. Όπως αναφέρεται και στην ιστοσελίδα της ξεκίνησε δημιουργώντας εστιατόρια εξοπλισμένα με μονάδες μικροζυθοποιίας όπου και πραγματοποιούταν η παραγωγή . Με αυτόν τον τρόπο οι φίλοι της μπύρας έχουν την ευκαιρία να μυηθούν στον υπέροχο κόσμο της ζυθοποίησης, να ξεναγηθούν στις εγκαταστάσεις, να μιλήσουν με τους ζυθοποιούς της, να δουν από κοντά τον τρόπο παραγωγής της μπύρας, ή απλώς να απολαύσουν το φαγητό και τη μπύρα τους στον τόπο παραγωγής της. Η παραγωγή μπύρας από μία απόμακρη βιομηχανική διαδικασία που ήταν μέχρι τότε, ήρθε κοντά στον κόσμο και άρχισε να αναπτύσσεται ζυθογνωστικό ενδιαφέρον γύρω από τη ζυθοποίηση, τις πρώτες ύλες, τα μυστικά της μπύρας, τα πλεονεκτήματα της μικρής παραγωγής, τους διαφορετικούς τύπους μπύρας, τον τρόπο σερβιρίσματος, το γευστικό ταίριασμα με φαγητό.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα
Προτεινόμενα

Οι δασμοί Τραμπ γκρεμίζουν τις πωλήσεις του αμερικανικού κολοσσού της μπύρας Constellation Brands

Υποτονικές πωλήσεις, χαμηλότερες των εκτιμήσεων των αναλυτών, σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας Constellation Brands στο α’ τρίμηνο του οικονομικού της έτους. Ο όμιλος αποδίδει τις χαμηλές τις πτήσεις κυρίως στις πολιτικές δασμών του Αμερικανού προέδρου, Ντόναλντ Τραμπ στο αλουμίνιο και τις εισαγωγές μπύρας.Πιο συγκεκριμένα, η Constelation Brands σημείωσε πωλήσεις ύψους περίπου 2,14 δισ. ευρώ, έναντι προβλέψεων των αναλυτών για πωλήσεις 2,167 δισ. ευρώ στο τρίμηνο που τελείωσε στις 31 Μαΐου, σύμφωνα με στοιχεία που συνέλεξε το χρηματιστήριο του Λονδίνου.

Με ρεκόρ συμμετοχών έρχεται στις 9 Μαΐου η απονομή των βραβείων Greek Beer Awards 2025

Με 130 και πλέον συμμετοχές από Ελλάδα, Μεσόγειο, Ανατολική και Νοτιοανατολική Ευρώπη, ο διεθνής διαγωνισμός ζύθου Greek Beer Awards 2025, ο οποίος διοργανώνεται από το 2017, επιβεβαιώνει τη διαρκή ανάπτυξη του κλάδου της ζυθοποιίας και την ενίσχυση του εξαγωγικού προσανατολισμού τόσο των ελληνικών μικροζυθοποιείων όσο και των ξένων.

Επέστρεψε για ακόμα μια χρονιά η επετειακή ετικέτα «13ος Απόστολος» της μικροζυθοποιίας Σολο

Την επιστροφή της εποχιακής πασχαλινής Belgian Strong Ale «13ος Απόστολος» ανακoίνωσε η μικροζυθοποιία Σολο. Πρόκειται για μια δυνατή ετικέτα με περιεκτικότητα αλκοόλ 11% και φρουτώδη γεύση.

Μία δεκαετία 56 Isles με ειδική έκδοση για το χαρακτηριστικό μπλε μπουκάλι της Lager της

Μία δεκαετία λειτουργίας έκλεισε η μικροζυθοποιία Πάρου, 56 Isles, που ανακοίνωσε μια ειδική έκδοση του χαρακτηριστικού μπλε μπουκαλιού που συνοδεύει την σημαντικότερη ετικέτα της, ήτοι