Δύο νέες ετικέτες της μπύρας Trooper ανακοίνωσαν οι Iron Maiden

Κοινοποίηση:

Δύο νέες ετικέτες της μπύρας Trooper ανακοίνωσαν οι Iron Maiden, στα πλαίσια της περιοδείας τους The Future Past Tour, με τους Αυστραλούς φαν του συγκροτήματος να είναι οι πρώτοι που θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τις ολοκαίνουργιες «Future Past» και «Strange Land».

Οι δύο νέες μπύρες που έρχονται να προστεθούν στην συλλογή του εμβληματικού heavy metal συγκροτήματος, αποτελούν προϊόν συνεργασίας με την ζυθοποιεία Nomad Brewing Co. Η Future Past αποτελεί μια craft lager με περιεκτικότητα 3,5% αλκοόλ, ενώ η Strange Land είναι μια θολή IPA, με περιεκτικότητα 4,5% ABV.

Τα αποκαλυπτήρια των νέων ετικετών θα πραγματοποιηθούν ως μέρος προωθητικών ενεργειών του συγκροτήματος, στην μπυραρία The Shoe στο Perth της Αυστραλίας, την Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου, ενώ θα συνοδεύσουν το βρετανικό συγκρότημα σε όλους τους σταθμούς της περιοδείας τους στην Ωκεανία, και θα παρευρεθούν στο μπαρ The Lady Daly στην Αδελαϊδα την Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου, στην pub του ξενοδοχείου Young & Jacksons στην Μελβούρνη, την Παρασκευή 6 και το Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου, στο κατάστημα Bluenose Betty στην περιοχή Brisbane, την Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου, και καταληκτικός σταθμός θα είναι το Σίντνεϊ και συγκεκριμένα η μπυραρία The Locker Room, την Τρίτη 12 και την Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου.

Όποιος παρευρεθεί στις συγκεκριμένες εκδηλώσεις θα έχει επίσης την δυνατότητα να προμηθευτεί από νωρίς το merchandise που επιθυμεί γλιτώνοντας τις ομολογουμένως τεράστιες ουρές που συνήθως συναντώνται στις συναυλίες των βρετανών, και θα έχει την ευκαιρία να γνωριστεί με άλλους οπαδούς του συγκροτήματος πριν από τις πολυαναμενόμενες συναυλίες των Iron Maiden στην Αυστραλία, που θα σημάνουν την επιστροφή τους στην χώρα έπειτα από σχεδόν μία δεκαετία, και την περιοδεία του album, «Book of Souls» το 2016.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Προτεινόμενα

Την ένωση της ιστορίας με το παρόν επιδιώκει η Ημέρα Διατήρησης της Καπνιστής Μπύρας

Την διάσωση της καπνιστής μπύρας επιχειρεί η εταιρεία Schlenkerla, καθιερώνοντας την 23η Ιουλίου, ως Ημέρα Διατήρησης της Καπνιστής Μπύρας. Η επιλογή της ημερομηνίας δεν είναι τυχαία καθώς σηματοδοτεί την ημέρα που κατασκευάστηκε η πρώτη μηχανή ξήρανσης βύνης χωρίς καπνό, η οποία κατέστησε την καπνιστή μπύρα (Rauchbier) είδος προς εξαφάνιση.