Η Ζυθοποιία Αναστασίου ταξιδεύει στην Σάμο και συνεργάζεται με την Samos Beer

Κοινοποίηση:

Ζυθοποιία Αναστασίου και Samos Beer αποχαιρετούν το καλοκαίρι, και υποδέχονται το φθινόπωρο με ένα διήμερο φεστιβάλ μπύρας, προαναγγέλλοντας, παράλληλα, την συνεργασία τους που θα φέρει την «γένεση» μιας νέας ετικέτας.

Το φεστιβάλ που θα πραγματοποιηθεί στην Σάμο το Σάββατο 31/08 και την Κυριακή 01/09 θα δώσει σε όλους τους παρευρισκόμενους την δυνατότητα να δοκιμάσουν συνολικά 10 craft μπύρες, 5 από κάθε ζυθοποιία, τις οποίες θα μπορούν να συνδυάσουν με 4 πίτσες που θα τους «ξετρελάνουν», όπως υπογραμμίζει και η ανακοίνωση του φεστιβάλ.

Η συνεργασία των δύο μικροζυθοποιίων δεν πρέπει να προκαλεί έκπληξη, αφού το «μεγαλύτερο μικρό ζυθοποιείο» του Χαλανδρίου είναι συνηθισμένο σε συνεργασίες με άλλους παραγωγούς, με την μπυραρία του Φώτη Αναστασίου, The Local Pub, να αποτελεί από τα πρώτα χρόνια της λειτουργίας του «σπίτι» για τις Ελληνικές craft μπύρες.

Αμφότερες οι μικροζυθοποιίες είχαν ένα ιδιαίτερα δημιουργικό καλοκαίρι με την ζυθοποιία Αναστασίου, μόλις λίγες ημέρες πριν, να ανακοινώνει την νέα της IPL με πρωταγωνιστή το καλαμπόκι «Ζεία», αλλά και την βαυαρική helles, «Λεμονέα», που αποκάλυψε ειδικά για το 4ο Peloponnese Beer Festival στην Καλαμάτα.

Με την σειρά της η Samos Beer, λάνσαρε στα τέλη Ιουλίου την συλλεκτική της Imperial Stout ετικέτα «Steno Mykalis», που οφείλει την ονομασία της στην ιστορική ναυμαχία του στενού της Μυκάλης που έλαβε χώρα πριν από 200 χρόνια και αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα γεγονότα στην ιστορία του νησιού.

Την συνεργασία των δύο εταιρειών και την διεξαγωγή του φεστιβάλ γνωστοποίησε με ανακοίνωση της η Samos Beer, δημιουργώντας ανυπομονησία στους λάτρεις των craft μπυρών για το μέλλον που επιφυλάσσει το «πάντρεμα» δύο κορυφαίων ονομάτων της εγχώριας σκηνής.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Χάνει το «τρένο» των νέων καταναλωτών η craft μπύρα στις ΗΠΑ, αναγκαία η αλλαγή στρατηγικής

Νέα έρευνα της εταιρείας CGA by NIQ δείχνει ότι η craft μπύρα χάνει έδαφος με τους νέους καταναλωτές παρά την απήχηση της στο εμπόριο των ΗΠΑ, και καταδεικνύει την ανάγκη για υιοθεσία νέων στρατηγικών που να ταιριάζουν στις προτιμήσεις της Gen Ζ.

Προτεινόμενα

Καθιερώνεται η μπύρα χωρίς αλκοόλ, στοίχημα η κατάκτηση της γεύσης

Την ραγδαία άνοδο της μπύρας χωρίς αλκοόλ μέσα στην επόμενη δεκαετία προβλέπει έρευνα αγοράς, σύμφωνα με την οποία βασικό «στοίχημα» για τους παίκτες του κλάδου αποτελεί η βελτίωση της γεύσης,

Με τιμές ρεκόρ και καλοκαιρινό καιρό πραγματοποιήθηκε η αυλαία του Oktoberfest στο Μόναχο

Με καλοκαιρινές θερμοκρασίες και τιμές ρεκόρ που αγγίζουν τα 15 ευρώ ανά λίτρο μπύρας πραγματοποιήθηκε η αυλαία του 190ου Oktoberfest το Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου στο Μόναχο. Το φεστιβάλ θα διαρκέσει μέχρι και τις 5 Οκτωβρίου.

Με άρωμα και γεύση Βρετανίας κυκλοφορεί η «Όλλυμι» της Ζυθοποιίας Αναστασίου

Με άρωμα και γεύση Βρετανίας συστήνεται η νέα ετικέτα «Όλλυμι» της Ζυθοποιίας Αναστασίου. Πρόκειται για μια βρετανικού τύπου pale ale με έντονη πικράδα και περιεκτικότητα αλκοόλ 5,2%. Παράγεται με τη σύγχρονη ποικιλία λυκίσκου Olicana που αναπτύχθηκε από το πρόγραμμα ανάπτυξης λυκίσκου της Charles Faram και κυκλοφόρησε στο εμπόριο το 2014. Όπως αναφέρει η Ζυθοποιία Αναστασίου η εν λόγω ποικιλία λυκίσκου είναι γνωστή για τις έντονες γεύσεις τροπικών φρούτων όπως μάνγκο, γκρέιπφρουτ και φρούτο του πάθους, καθώς και για νότες εσπεριδοειδών και βοτάνων.