H Αθηναϊκή Ζυθοποιία αναγνωρίστηκε κορυφαία εργοδότρια για το 2024

Κοινοποίηση:

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία δεν διακρίνεται μόνο για τις ετικέτες της, αλλά και τις αξίες της, όπως φαίνεται και από την αναγνώριση της από τον παγκόσμιο οργανισμό Top Employers Institute, ως «Top Employer 2024», από την πρώτη, μάλιστα, φορά που συμμετέχει στην διαδικασία πιστοποίησης.

Με ανακοίνωση της στα social media, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία εξέφρασε την χαρά της για την συγκεκριμένη διάκριση, αναφέροντας ότι αποτελεί αναγνώριση των συνεχών προσπαθειών της εταιρείας για την δημιουργία ενός εργασιακού περιβάλλοντος που φέρνει τους εργαζομένους στο επίκεντρο, προάγοντας την επαγγελματική τους ανάπτυξη, τη συνεργασία και την ομαδικότητα, μαζί με την καινοτομία στην καθημερινότητα τους.

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία μετράει περισσότερα από 60 χρόνια στον χώρο της μπύρας, με την ίδρυση της από τον Διογένη Χούρσογλου, τον Γιώργο Χατζηβασιλείου και τον Λεονάρδο Μερκάτη, να χρονολογείται στο μακρινό 1963. Πλέον, αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες και πιο ιστορικές ζυθοποιίες της Ελληνικής αγοράς όντας παραγωγός της ΑΜΣΤΕΛ και θυγατρική της Heineken στην χώρα μας.

Η φετινή οικονομική έκθεση της εταιρείας που δημοσιεύτηκε τον Ιούλιο, έδειξε πως η Αθηναϊκή Ζυθοποιία υπό την καθοδήγηση του Αλέξανδρου Δανιηλίδη, διευθύνοντος συμβούλου της επιχείρησης από το 2018, βρίσκεται σε μια σταθερά ανοδική πορεία με τις πωλήσεις της για χρήση το 2023 να διαμορφώνονται στα 315,36 εκατ. ευρώ, έναντι των 279,88 εκατ. του 2022, αύξηση που οφείλεται στην άνοδο του όγκου πωλήσεων των προϊόντων της. Ανοδικά ήταν και τα καθαρά της κέρδη, τα οποία υπερέβησαν τα 37,5 εκατ. ευρώ.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα
Προτεινόμενα

Ντεμπούτο στο ποδόσφαιρο η Guinness, 4ετης συνεργασία με Premier League

Η Guinness αποτελεί την επίσημη μπύρα της Premier League για την επόμενη τετραετία, με την συνεργασία να έχει ξεκινήσει ήδη στα γήπεδα του αγγλικού πρωταθλήματος, ενώ η Guinness 0.0 είναι η επίσημη μη αλκοολούχα επιλογή των οπαδών που θα παρευρεθούν στους αγώνες του κορυφαίου πρωταθλήματος στον κόσμο.

Με δύο νέες ποικιλίες και ψηφιακή διαχείριση το κριθάρι της Αθηναϊκής

Δύο νέες ποικιλίες βυνοποιήσιμου κριθαριού μαζί με ένα ολοκληρωμένο πακέτο ψηφιακής διαχείρισης της συμβολαιακής καλλιέργειας από τους αγρότες, φέρνει σύντομα στην αγορά η Αθηναϊκή Ζυθοποιία.