H Αθηναϊκή Ζυθοποιία αναγνωρίστηκε κορυφαία εργοδότρια για το 2024

Κοινοποίηση:

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία δεν διακρίνεται μόνο για τις ετικέτες της, αλλά και τις αξίες της, όπως φαίνεται και από την αναγνώριση της από τον παγκόσμιο οργανισμό Top Employers Institute, ως «Top Employer 2024», από την πρώτη, μάλιστα, φορά που συμμετέχει στην διαδικασία πιστοποίησης.

Με ανακοίνωση της στα social media, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία εξέφρασε την χαρά της για την συγκεκριμένη διάκριση, αναφέροντας ότι αποτελεί αναγνώριση των συνεχών προσπαθειών της εταιρείας για την δημιουργία ενός εργασιακού περιβάλλοντος που φέρνει τους εργαζομένους στο επίκεντρο, προάγοντας την επαγγελματική τους ανάπτυξη, τη συνεργασία και την ομαδικότητα, μαζί με την καινοτομία στην καθημερινότητα τους.

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία μετράει περισσότερα από 60 χρόνια στον χώρο της μπύρας, με την ίδρυση της από τον Διογένη Χούρσογλου, τον Γιώργο Χατζηβασιλείου και τον Λεονάρδο Μερκάτη, να χρονολογείται στο μακρινό 1963. Πλέον, αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες και πιο ιστορικές ζυθοποιίες της Ελληνικής αγοράς όντας παραγωγός της ΑΜΣΤΕΛ και θυγατρική της Heineken στην χώρα μας.

Η φετινή οικονομική έκθεση της εταιρείας που δημοσιεύτηκε τον Ιούλιο, έδειξε πως η Αθηναϊκή Ζυθοποιία υπό την καθοδήγηση του Αλέξανδρου Δανιηλίδη, διευθύνοντος συμβούλου της επιχείρησης από το 2018, βρίσκεται σε μια σταθερά ανοδική πορεία με τις πωλήσεις της για χρήση το 2023 να διαμορφώνονται στα 315,36 εκατ. ευρώ, έναντι των 279,88 εκατ. του 2022, αύξηση που οφείλεται στην άνοδο του όγκου πωλήσεων των προϊόντων της. Ανοδικά ήταν και τα καθαρά της κέρδη, τα οποία υπερέβησαν τα 37,5 εκατ. ευρώ.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Πρωταθλήτρια στην κατανάλωση μη-αλκοολούχων μπυρών η Γερμανία

Οι Γερμανοί καταναλωτές φαίνεται πως πρωταγωνιστούν στην κατανάλωση μη αλκοολούχων μπυρών παγκοσμίως, με το 40% να έχει καταναλώσει κάποια ετικέτα άνευ αλκοόλ το τελευταίο εξάμηνο σύμφωνα με νέα έρευνα της IWSR Bevtrac.

Προτεινόμενα

Aύξηση 12,5% στα λειτουργικά κέρδη εξαμήνου της Heineken

Η ολλανδική ζυθοποιία Heineken αναβάθμισε το guidance για τα κέρδη της για ολόκληρο το έτος τη Δευτέρα, παρά το γεγονός ότι έχασε τις εκτιμήσεις για το εξάμηνο και κατέγραψε μια απομείωση 874 εκατομμυρίων ευρώ, με αποτέλεσμα η μετοχή της να υποχωρεί περί το 6%. Η παραγωγός της κορυφαίας σε πωλήσεις lager στην Ευρώπη ανέφερε αύξηση 12,5% στα λειτουργικά κέρδη εξαμήνου, κάτω από την πρόβλεψη των αναλυτών για 13,2%.

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία αυξάνει το κοινωνικο-οικονομικό της αποτύπωμα, στους μοχλούς η «Έξυπνη Σπορά»

Ανάπτυξη 85% σημείωσε την τριετία 2021-2024 η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, με 763 εκατ. ευρώ προστιθέμενης αξίας στην ελληνική οικονομία και επιρροή σε 37.000 θέσεις εργασίας σύμφωνα με τη νέα Μελέτη Κοινωνικο-Οικονομικού Αντικτύπου της για το 2024.

Σε νέα μονάδα παραγωγής μπύρας στο Μεξικό αξίας άνω των 2 δισ. επενδύει η Heineken

Το έργο, το οποίο αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες επενδύσεις της εταιρείας στο Μεξικό τα τελευταία χρόνια, ανακοινώθηκε πριν λίγες ημέρες κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου της προέδρου της χώρας, Claudia Sheinbaum.

Η επωνυμία μπύρας ΜΑΜΟΣ αναδεικνύει την έμπρακτη σύνδεση της με το ελληνικό τραπέζι

Η ΜΑΜΟΣ επιστρέφει με μία καμπάνια εμπνευσμένη από την πιο αυθεντική  ελληνική εμπειρία: ένα τραπέζι γεμάτο λαχταριστά φαγητά, παγωμένη μπύρα, ατέλειωτες κουβέντες και τον Πέτρο Μάμο να εμφανίζεται τη στιγμή που το πάθος ζητά να μοιραστεί.