H συγχώνευση Carlsberg και Britvic στο μικροσκόπιο της Βρετανικής αρχής ανταγωνισμού

Κοινοποίηση:

Στο μικροσκόπιο των βρετανικών αρχών βρίσκεται η συμφωνία αξίας 3,2 δις λιρών της Carlsberg για εξαγορά της εταιρεία παραγωγής αναψυκτικών Britvic, που είναι κυρίως γνωστή για το ποτό Robinsons.

Ο Δανός κολοσσός ανέφερε πως ήθελε να δημιουργήσει μια ενιαία εταιρεία ποτών με το όνομα Carlsberg Britvic ώστε να επεκτείνει της δραστηριότητες της στην Αγγλία και την δυτική Ευρώπη, με την Επιτροπή Ανταγωνισμού και Αγορών (CMA) να εκφράζει ανησυχίες σχετικά με το αν θα μπορούσε να μειώσει τον ανταγωνισμό στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου.

Η CMA ανέφερε πως πριν προχωρήσει σε έρευνα θα συλλέξει πληροφορίες σχετικά με την συμφωνία, και έχει προσκαλέσει τους Άγγλους καταναλωτές να καταθέσουν την άποψη τους για τις συνέπειες που θα έχει στην αγορά.

Η Carlsberg και η Britvic δώσανε τα χέρια τον περασμένο Αύγουστο, με σκοπό να εκμεταλλευτούν την μεγάλη ποικιλία μπυρών της πρώτης και την γκάμα αναψυκτικών της δεύτερης για την δημιουργία ενός παγκόσμιου ομίλου, που επεκτείνεται σε πολλές αγορές ποτών. Μάλιστα, η κορυφαία παραγωγός μπύρας της Δανίας ανέφερε ότι η συγχώνευση των δύο εταιρειών θα μπορούσε να οδηγήσει σε μείωση των εξόδων της εταιρείας κατά 100 εκατ. λίρες ανά έτος.

Αν η έρευνα των βρετανικών αρχών δεν δείξει κάποια παράβαση, τότε η συγχώνευση Carlsberg και Britvic θα τεθεί σε ισχύ από τις αρχές του 2025.

Με πληροφορίες από BBC

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Όλα τα κιλά και τιμή 21 λεπτά το για το κριθάρι ανακοίνωσε η ΒΕΡΓΙΝΑ

Το σύνολο της φετινής παραγωγής, για όλα τα κιλά που παραδίδει ο παραγωγός, και στην προσυμφωνημένη τιμή των 21 λεπτών ανά κιλό, που τυγχάνει και η καλύτερη τιμή στην αγορά, θα απορροφήσει και φέτος η ΒΕΡΓΙΝΑ από τους παραγωγούς βυνοποιήσιμου κριθαριού, με τους οποίους συνεργάζεται στο πλαίσιο του μοντέλου της συμβολαιακής καλλιέργειας, χωρίς πλαφόν στα παραδοτέα κιλά. Η μέση στρεμματική απόδοση ανήλθε στα 470 κιλά ανά στρέμμα, «σημαντική επίδοση» όπως προσδιορίστηκε  από τον επικεφαλής Γεωπόνο της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. (ΒΕΡΓΙΝΑ) κ. Χ. Αραμπατζόγλου.

Οι δασμοί Τραμπ γκρεμίζουν τις πωλήσεις της Constellation Brands

Υποτονικές πωλήσεις, χαμηλότερες των εκτιμήσεων των αναλυτών, σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας Constellation Brands στο α’ τρίμηνο του οικονομικού της έτους. Ο όμιλος αποδίδει τις χαμηλές τις πτήσεις κυρίως στις πολιτικές δασμών του Αμερικανού προέδρου, Ντόναλντ Τραμπ στο αλουμίνιο και τις εισαγωγές μπύρας.Πιο συγκεκριμένα, η Constelation Brands σημείωσε πωλήσεις ύψους περίπου 2,14 δισ. ευρώ, έναντι προβλέψεων των αναλυτών για πωλήσεις 2,167 δισ. ευρώ στο τρίμηνο που τελείωσε στις 31 Μαΐου, σύμφωνα με στοιχεία που συνέλεξε το χρηματιστήριο του Λονδίνου.

Νέα εκδοχή για την πειραματική ετικέτα«Κάψα» της Ζυθοποιίας Αναστασίου»

Μια νέα εκδοχή της πειραματικής και περιορισμένης παραγωγής «Κάψα» λανσάρει η Ζυθοποιία Αναστασίου. Η «Κάψα» είναι μια πικρή και ταυτόχρονα καυτερή West Coast I.P.A. με περιεκτικότητα αλκοόλ 6,3%. Δημιουργείται με συνδυασμό φρέσκων αμερικάνικων λυκίσκων cascade, citra, Simcoe και ένα μείγμα καυτερών πιπεριών.

Προτεινόμενα

Επιστρέφει στον «θρόνο» της η Corona Extra

Μετά από έναν χρόνο απουσίας, η Corona Extra απέκτησε ξανά τον τίτλο του πολυτιμότερου brand στον χώρο της μπύρας, που της είχε «κλέψει» η Heineken για το 2023, σημειώνοντας μια εντυπωσιακή άνοδο της εμπορικής της αξίας κατά 40% και 10,4 δισεκατομμύρια δολάρια,γεγονός που την καθιστά την πιο γρήγορα ανερχόμενη εταιρεία μπύρας παγκοσμίως, όπως υποστηρίζει η ερευνητική εταιρεία Brand Finance.