Η επωνυμία μπύρας ΜΑΜΟΣ αναδεικνύει την έμπρακτη σύνδεση της με το ελληνικό τραπέζι

Κοινοποίηση:

Η ΜΑΜΟΣ επιστρέφει με μία καμπάνια εμπνευσμένη από την πιο αυθεντική  ελληνική εμπειρία: ένα τραπέζι γεμάτο λαχταριστά φαγητά, παγωμένη μπύρα, ατέλειωτες κουβέντες και τον Πέτρο Μάμο να εμφανίζεται τη στιγμή που το πάθος ζητά να μοιραστεί.

Με έμπνευση από τους γνωστούς «κανόνες» του ελληνικού τραπεζιού, η νέα τηλεοπτική και ψηφιακή καμπάνια της ΜΑΜΟΣ αναδεικνύει φράσεις που όλοι έχουμε ακούσει. Τοποθετώντας τις όμως στο πραγματικό πνεύμα ενός τραπεζιού, ανατρέπει καθιερωμένες εκφράσεις όπως «Όταν τρώμε δεν μιλάμε» και «Μεγάλη μπουκιά φάε. Μεγάλη κουβέντα μην πεις». Κάθε τέτοια ανατροπή γίνεται και μια προτροπή για τόλμη, που εκφράζεται μέσα από νέα μηνύματα: «Όταν τρώμε… μιλάμε και λέμε πολλά.» και «Μεγάλη μπουκιά φάε… Μεγάλη κουβέντα… πες. Και το πάθος σου μοιράσου.»

Μας προσκαλεί λοιπόν να ανακαλύψουμε το καθ’ όλα ελληνικό savoir vivre, το οποίο απαρτίζεται από γεύσεις, ελεύθερες σκέψεις και φυσικά μπύρα ΜΑΜΟΣ.
Η ΜΑΜΟΣ αποδεικνύει την έμπρακτη σύνδεσή της με το αυθεντικό ελληνικό τραπέζι μέσα από την πανελλαδική της παρουσία στα μεγαλύτερα food festivals της χώρας, εκεί όπου οι γεύσεις συναντούν τις στιγμές και το μοίρασμα έχει την τιμητική του.

Η καμπάνια έκανε πρεμιέρα στις 22 Μαΐου σε τηλεόραση και ψηφιακά μέσα, βάζοντας το δικό της λιθαράκι σε αυτό που αποκαλούμε «μοίρασμα», τονίζοντας όλες εκείνες τις μεγαλόπνοες κουβέντες που σε κάθε γουλιά, γίνονται ακόμη πιο δικές μας.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Heineken άνοιξε νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στη Βραζιλία

Η Heineken άνοιξε ένα νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στην περιοχή Minas Gerais στη Βραζιλία. Το ζυθοποιείο του Ολλανδικού κολοσσού αποτελεί μια από τις σημαντικότερες επενδύσεις του στην περιοχή, καθώς η εταιρεία στοχεύει στο να βελτιώσει ακόμα περισσότερο το παγκόσμιο αντίκτυπο της.

Άρχισε η νέα εσοδεία βυνοποιήσιμου κριθαριού από τη «Βεργίνα»

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης ανακοίνωσε την έναρξη της νέας εσοδείας βυνοποιήσιμου κριθαριού της για την περίοδο 2025-26 στο πλαίσιο του προγράμματος συμβολαιακής καλλιέργειας που εφαρμόζει σε συνεργασία με Έλληνες παραγωγούς από τον Έβρο μέχρι την Χαλκιδική και τη Λήμνο.

Heineken και Formula 1 επεκτείνουν την πολυετή συνεργασία τους

Formula 1 και Heineken δώσανε τα χέρια για επέκταση της σχεδόν δεκαετούς συνεργασίας τους με μια νέα πολυετή συμφωνία, η οποία θα δει τις ετικέτες του ολλανδικού κολοσσού να συντροφεύουν τους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού στους αγώνες του πρωταθλήματος.

Προτεινόμενα

Η άνθιση των μη αλκοολούχων μπυρών κατακτά τη Γερμανία και το Oktoberfest

Η Γερμανία είναι μια χώρα άρρηκτα συνδεδεμένη με την παράδοση στην μπύρα, όμως ακόμα και η «Μέκκα» του αγαπημένου ποτού σιγά σιγά στρέφεται στις μη αλκοολούχες επιλογές. Η τάση αυτή είναι ιδιαίτερα έκδηλη ανάμεσα στους νεαρούς Γερμανούς, και φέτος ήταν ιδιαίτερα αισθητή και στο Oktoberfest.

Με τιμές ρεκόρ και καλοκαιρινό καιρό πραγματοποιήθηκε η αυλαία του Oktoberfest στο Μόναχο

Με καλοκαιρινές θερμοκρασίες και τιμές ρεκόρ που αγγίζουν τα 15 ευρώ ανά λίτρο μπύρας πραγματοποιήθηκε η αυλαία του 190ου Oktoberfest το Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου στο Μόναχο. Το φεστιβάλ θα διαρκέσει μέχρι και τις 5 Οκτωβρίου.

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία αυξάνει το κοινωνικο-οικονομικό της αποτύπωμα, στους μοχλούς η «Έξυπνη Σπορά»

Ανάπτυξη 85% σημείωσε την τριετία 2021-2024 η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, με 763 εκατ. ευρώ προστιθέμενης αξίας στην ελληνική οικονομία και επιρροή σε 37.000 θέσεις εργασίας σύμφωνα με τη νέα Μελέτη Κοινωνικο-Οικονομικού Αντικτύπου της για το 2024.

Σε νέα μονάδα παραγωγής μπύρας στο Μεξικό αξίας άνω των 2 δισ. επενδύει η Heineken

Το έργο, το οποίο αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες επενδύσεις της εταιρείας στο Μεξικό τα τελευταία χρόνια, ανακοινώθηκε πριν λίγες ημέρες κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου της προέδρου της χώρας, Claudia Sheinbaum.