Μπύρα με αέρα Oktoberfest από την μικροζυθοποιία της Ηλιούπολης Paragon Brewery

Κοινοποίηση:

Την νέα της Festbier με περιεκτικότητα 6,2% ABV ανακοίνωσε η μικροζυθοποιία Paragon Brewery, με το λανσάρισμα της νέας ετικέτας να αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο Oktoberfest party που θα διοργανώσει στο Taproom της, στις 21-22 Σεπτεμβρίου, σε συνεργασία με την Tarantino Burger Athens, η οποία θα επιμεληθεί το ειδικά διαμορφωμένο Βαυαρικό μενού της εκδήλωσης.

H μικροζυθοποιία με έδρα την Ηλιούπολη δεν επαναπαύεται μετά από ένα δυναμικό καλοκαίρι που την είδε να συμμετέχει σε μερικά από τα μεγαλύτερα φεστιβάλ μπύρας της χώρας με αποκορύφωμα την παρουσία της στο 4ο Peloponnese Beer Festival και στο 7ο Thessaloniki Beer Festival.

Τον Ιούλιο η Paragon είχε δοκιμάσει και το πειραματικό εκχύλισμα λυκίσκου YCH 702 Citra για την δημιουργία της μπύρας Citra Dynaboost Kveik New England IPA με περιεκτικότητα 7,5%, μιας μπύρας με αρώματα τροπικών φρούτων, ανανά και κίτρου, γεμάτο σώμα και ελαφρά πικράδα.

Η Paragon είναι το δημιούργημα του Γιάννη Ψιμούλη, του Αναστάσιου Παπαδάκη και της Ελευθερίας Παπαδάκη, οι οποίο μετέτρεψαν ένα πρώην σιδεράδικο, σε μια ενδιαφέρουσα μικροζυθοποιία και tap room, όπου ρέει άφθονη η craft μπύρα.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Οι δασμοί Τραμπ γκρεμίζουν τις πωλήσεις της Constellation Brands

Υποτονικές πωλήσεις, χαμηλότερες των εκτιμήσεων των αναλυτών, σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας Constellation Brands στο α’ τρίμηνο του οικονομικού της έτους. Ο όμιλος αποδίδει τις χαμηλές τις πτήσεις κυρίως στις πολιτικές δασμών του Αμερικανού προέδρου, Ντόναλντ Τραμπ στο αλουμίνιο και τις εισαγωγές μπύρας.Πιο συγκεκριμένα, η Constelation Brands σημείωσε πωλήσεις ύψους περίπου 2,14 δισ. ευρώ, έναντι προβλέψεων των αναλυτών για πωλήσεις 2,167 δισ. ευρώ στο τρίμηνο που τελείωσε στις 31 Μαΐου, σύμφωνα με στοιχεία που συνέλεξε το χρηματιστήριο του Λονδίνου.

Νέα εκδοχή για την πειραματική ετικέτα«Κάψα» της Ζυθοποιίας Αναστασίου»

Μια νέα εκδοχή της πειραματικής και περιορισμένης παραγωγής «Κάψα» λανσάρει η Ζυθοποιία Αναστασίου. Η «Κάψα» είναι μια πικρή και ταυτόχρονα καυτερή West Coast I.P.A. με περιεκτικότητα αλκοόλ 6,3%. Δημιουργείται με συνδυασμό φρέσκων αμερικάνικων λυκίσκων cascade, citra, Simcoe και ένα μείγμα καυτερών πιπεριών.

Οι Γερμανοί ζυθοποιοί στρέφονται σε μη αλκοολούχες και παραδοσιακές ετικέτες για να κερδίσουν τους καταναλωτές

Σε μεταβατική φάση βρίσκεται η βιομηχανία ζύθου της Γερμανίας, με τις μη αλκοολούχες μπύρες και ετικέτες με ιστορία και παράδοση, όπως αφιλτράριστες Zwickel ή θολές Kellerbier να είναι αυτές που κερδίζουν το ενδιαφέρον των εγχώριων καταναλωτών. Κυριότερος λόγος για αυτήν την αλλαγή είναι ότι η εγχώρια κατανάλωση πέφτει, με τους Γερμανούς ζυθοποιούς να αναγκάζονται να ακολουθήσουν τις νέες παγκόσμιες τάσεις.

Προτεινόμενα

Στρατηγικά συνεργασία Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. και Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης

Την στρατηγική τους συνεργασία επικύρωσαν η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. (Βεργίνα) και η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης για αναπτυξιακά και επενδυτικά θέματα που αφορούν την

Σημείο συνάντησης για την ευρωπαϊκή craft οι εγκαταστάσεις της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης

Αντιπροσώπους από 30 εγχώριες και διεθνείς ζυθοποιίες, και παραπάνω από 100 συνολικά παρευρισκόμενους φιλοξένησε στις εγκαταστάσεις της η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης στα πλαίσια του πέμπτου