Μπύρα με αέρα Oktoberfest από την μικροζυθοποιία της Ηλιούπολης Paragon Brewery

Κοινοποίηση:

Την νέα της Festbier με περιεκτικότητα 6,2% ABV ανακοίνωσε η μικροζυθοποιία Paragon Brewery, με το λανσάρισμα της νέας ετικέτας να αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο Oktoberfest party που θα διοργανώσει στο Taproom της, στις 21-22 Σεπτεμβρίου, σε συνεργασία με την Tarantino Burger Athens, η οποία θα επιμεληθεί το ειδικά διαμορφωμένο Βαυαρικό μενού της εκδήλωσης.

H μικροζυθοποιία με έδρα την Ηλιούπολη δεν επαναπαύεται μετά από ένα δυναμικό καλοκαίρι που την είδε να συμμετέχει σε μερικά από τα μεγαλύτερα φεστιβάλ μπύρας της χώρας με αποκορύφωμα την παρουσία της στο 4ο Peloponnese Beer Festival και στο 7ο Thessaloniki Beer Festival.

Τον Ιούλιο η Paragon είχε δοκιμάσει και το πειραματικό εκχύλισμα λυκίσκου YCH 702 Citra για την δημιουργία της μπύρας Citra Dynaboost Kveik New England IPA με περιεκτικότητα 7,5%, μιας μπύρας με αρώματα τροπικών φρούτων, ανανά και κίτρου, γεμάτο σώμα και ελαφρά πικράδα.

Η Paragon είναι το δημιούργημα του Γιάννη Ψιμούλη, του Αναστάσιου Παπαδάκη και της Ελευθερίας Παπαδάκη, οι οποίο μετέτρεψαν ένα πρώην σιδεράδικο, σε μια ενδιαφέρουσα μικροζυθοποιία και tap room, όπου ρέει άφθονη η craft μπύρα.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Ο λυκίσκος πρωταγωνιστής στην Seneca της Alea Brewing

Η India Pale Lager «Seneca», που «συνδυάζει την καθαρότητα και τη φρεσκάδα της lager ζύμωσης με τον εκφραστικό χαρακτήρα των λυκίσκων Amarillo, Centennial και Motueka» αποτελεί την πιο πρόσφατη δημιουργία της μικροζυθοποιίας Alea Brewing Co.

Μπύρα από χιόνι παρασκεύασε η AB InBev

Η AB InBev προχώρησε στη δημιουργία μπύρας από χιόνι από το Highmark Stadium της Νέας Υόρκης, στα πλαίσια της χορηγίας της ομάδας Buffalo Bills που αγωνίζεται στο πρωτάθλημα ράγκμπι NFL.

Επικεντρώνεται στις μπύρες χωρίς αλκοόλ και στα ready-to-drink προϊόντα στο Hong Kong η Carlsberg

Η Carlsberg γνωστοποίησε ότι προχωρά σε επέκταση του χαρτοφυλακίου των προϊόντων της στο Hong Kong σε συνέχεια συμφωνίας της με την μικροζυθοποιία Young Master νωρίτερα μέσα στο έτος, δίνοντας έμφαση σε μπύρες με χαμηλή περιεκτικότητα ή καθόλου αλκοόλ ενόψει και του «Dry January».

Προτεινόμενα

Η Guinness γιορτάζει 2 χρόνια συνεργασίας με την Premier League με νέα παγκόσμια καμπάνια

Με τη νέα σεζόν της Premier League να έχει ήδη ξεκινήσει και τον ενθουσιασμό των φιλάθλων να κορυφώνεται, η Guinness επιστρέφει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ως Επίσημη Μπύρα της Premier League και το γιορτάζει μέσα από τη νέα καμπάνια «Lovely Day for a Guinness».

Στα 31,2 δισ. ευρώ εκτιμάται η αξία της παγκόσμιας αγοράς Craft μπύρας ως το 2035

Στα 31,196 δισ. ευρώ αναμένεται να φτάσει η αξία της παγκόσμιας αγοράς craft μπύρας μέχρι και το 2035 σύμφωνα με νέα μελέτη της ερευνητικής εταιρείας Market Research Future. Στη διάρκεια της επόμενης δεκαετίας, η εν λόγω βιομηχανία αναμένεται να τρέξει με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης της τάξεως του 2,85%.