Η χαμηλότερη κατανάλωση μπύρας της τελευταίας 50ετίας πλήττει τους παραγωγούς κριθαριού των ΗΠΑ

Κοινοποίηση:

Στο χαμηλότερο επίπεδο της από την δεκαετία του 1970 βρίσκεται η κατανάλωση μπύρας στις ΗΠΑ σύμφωνα με τα στοιχεία της ένωσης Brewers Association, οδηγώντας αρκετούς παραγωγούς κριθαριού σε απόγνωση, αφού ελλείψει συμφωνιών με μπυραρίες και ζυθοποιούς, η σοδειά τους βρίσκεται σε χαμηλό τετραετίας.

Η ζήτηση για μπύρα φαίνεται να επηρεάζεται σημαντικά από την έκρηξη της δημοφιλίας ποτών με χαμηλή περιεκτικότητα αλκοόλ, όπως τα hard seltzers, γεγονός που έχει οδηγήσει και στην σημαντική μείωση του ενδιαφέροντος για κριθάρι και σιτάρι, ειδικά από craft ζυθοποιίες που αξιοποιούν μεγαλύτερες ποσότητες των συγκεκριμένων προϊόντων για την κατασκευή των μπυρών τους.

Ενδεικτικό της μειωμένης ζήτησης της αγοράς των ΗΠΑ, είναι πως οι καλλιέργειες κριθαριού έχουν μειωθεί φέτος κατά 22% σε σχέση με το 2023, ενώ στην Βόρεια Ντακότα την 2η μεγαλύτερη παραγωγό κριθαριού πίσω από το Idaho, οι καλλιεργήσιμες εκτάσεις έχουν μειωθεί στο μισό. Αποθαρρυντικά είναι και τα δεδομένα αναφορικά με τα αναξιοποίητα αποθέματα κριθαριού που περιμένουν αγοραστές στις αποθήκες των παραγωγών, τα οποία βρίσκονται κατά 51% πάνω σε σχέση με πέρυσι, ήτοι στο ψηλότερο σημείο που έχουν βρεθεί από το 2010, όπως δείχνουν τα στοιχεία του Υπουργείου Γεωργίας των ΗΠΑ.

Οι τιμές των βυνών κριθαριού στις ΗΠΑ βρεθήκαν φέτος κάτω από τα 5 δολάρια ανά βατσέλι σε συγκεκριμένες περιοχές, την ώρα που πέρυσι κυμαίνονταν σε τιμές άνω των 7 δολαρίων. Όπως αναφέρει ο οικονομολόγος σε αγροτικά θέματα στο Πανεπιστήμιο της πολιτείας της Βόρειας Ντακότα, Frayne Olson, η μειωμένη κατανάλωση μπύρας είναι τεράστιο πλήγμα για τους καλλιεργητές κριθαριού, αφού αποτελεί την κυριότερα πηγή εσόδων τους.

Ο κορεσμός σε βύνες κριθαριού έχει οδηγήσει και στην απομάκρυνση των μεγαλύτερων εταιριών, συμπεριλαμβανομένου της Ab InBev, από τους παραγωγούς των ΗΠΑ, που βλέπουν σιγά σιγά τα προσφερόμενα συμβόλαια να απομακρύνονται, σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της Εθνικής Ένωσης Παραγωγών Κριθαριού, Mitch Konen.

Μια craft σκηνή που φλερτάρει με την παρακμή

Σε αντίθεση με αγορές όπως η Ευρωπαϊκή Ένωση και η Αυστραλία, οι Αμερικάνοι καταναλωτές είναι αυτοί που καταναλώνουν το μεγαλύτερο μέρος του παραγόμενου εγχώριου κριθαριού της χώρας, όμως αυτό δεν φαίνεται να επαρκεί, αφού η Craft σκηνή της χώρας αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα. Συγκεκριμένα, το 2023 τα στοιχεία της Brewers Association έδειξαν πως για πρώτη φορά περισσότερες μικροζυθοποιίες έκλεισαν παρά άνοιξαν.

Πολλοί παραγωγοί βυνών έχουν μειώσει ακόμα και στο μισό τις αγορές κριθαριού τους, αφού το ενδιαφέρον των craft ζυθοποιών έχει πλέον μειωθεί σημαντικά, οδηγώντας τους παραγωγούς στην ανάγκη αναζήτησης εναλλακτικών πηγών εσόδων.

Με πληροφορίες από European Supermarket Magazine

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Bud επίσημος χορηγός μπύρας της Μίλαν

Η Μίλαν και η AB InBev, η κορυφαία ζυθοποιία στον κόσμο από άποψη πωλήσεων, ανακοίνωσαν μια νέα συνεργασία, στο πλαίσιο της οποίας η Budweiser θα γίνει ο Επίσημος Συνεργάτης Μπύρας και Περιφερειακός Συνεργάτης των Rosoneri.

Τις τάσεις στο χώρο της μικροζυθοποιίας ανέδειξε το διεθνές συνέδριο στη «Βεργίνα»

Η τεχνολογία και οι εξελίξεις στο χώρο της μικροζυθοποιίας ήταν τα ζητήματα που εξέτασε το 6ο Διεθνές Συνέδριο Ζυθοποίησης ICBR 2025, που διεξήχθη στις εγκαταστάσεις της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης στην Κομοτηνή μεταξύ 21 και 23 Νοεμβρίου.

Προτεινόμενα
Μπύρα με μπισκότα η πρόταση της Guinness για τα Χριστούγεννα

Μπύρα με μπισκότα η πρόταση της Guinness για την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων

Σε συνεργασία με τον φούρνο Last Crumb, η κορυφαία επωνυμία μπύρας της Diageo, Guinness, προχώρησε στο λανσάρισμα μιας περιορισμένης έκδοσης σειράς μπισκότων που αναδεικνύουν τη γεύση της Imperial Stout ενόψει της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων.

Συνεργασία με άρωμα Hollywood, παντρεύουν μπύρα με καφέ Tom Holland και Robert Downey Jr.

Οι αστέρες του Χόλιγουντ, Tom Holland και Robert Downey Jr. ανακοίνωσαν ότι προχωρούν μια συνεργασία που συνδυάζει την μη αλκοολούχα μπύρα και τον καφέ. Η πρωτοβουλία αυτή προέκυψε από τη μακροχρόνια φιλία των δύο ηθοποιών και συνδυάζει τη μάρκα Bero του Tom Holland με την εταιρεία Happy Coffee του Robert Downey Jr.