Στρατηγικές συνεργασίες της Heineken για επίτευξη των μακροπρόθεσμων κλιματικών της στόχων

Κοινοποίηση:

Σε τρεις νέες στρατηγικές συνεργασίες προχώρησε η Heineken, σε μια απόπειρα να εκμηδενίσει τους ρύπους των ζυθοποιείων της μέχρι το 2030.

Συγκεκριμένα, η κορυφαία παραγωγός μπύρας υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας με την κατασκευαστική εταιρεία Arcadis, την συμβουλευτική NIRAS και την συμβουλευτική σε θέματα βιωσιμότητας Royal Haskoning DHV, το οποίο αποτελεί μέρος του προγράμματος της Heineken, Net Zero Production.

Οι νέες συνεργασίες της Heineken έρχονται να προστεθούν στην εν ισχύ συμφωνία της εταιρείας με την Siemens, που βοήθησε την επιχείρηση να εντοπίσει βελτιωτικές κινήσεις, που οδήγησαν σε μείωση της ενέργειας που καταναλώνει η τυπική ζυθοποιεία του ολλανδικού ομίλου. Οι 4 συνεργάτιδες επιχειρήσεις θα συμβάλλουν στην επιβολή τεχνολογικών και ενεργειακών λύσεων σε περισσότερα από 40 εργαστήρια της Heineken εντός του 2024, μειώνοντας τις εκπομπές πεδίου 1 και 2 και των 75 ζυθοποιείων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα κατά 30%, μέχρι το 2030.

Ο επικεφαλής του τμήματος της εφοδιαστικής αλυσίδας της Heineken, Magne Setnes, δήλωσε ότι η συνεργασία με κορυφαίες εταιρείες του χώρου, όπως η Arcadis , η Niras, και η Royal Haskoning DHV, είναι απαραίτητη για την επίτευξη των περιβαλλοντικών στόχων του ομίλου μέχρι το ορόσημο του 2030.

Το πρόγραμμα Net Zero Production έχει ως στόχο την μείωση των ρύπων πεδίου 1 και 2 των ζυθοποιείων της Heineken κατά τουλάχιστον 88%, οδηγώντας σε έναν ανασχεδιασμό των ενεργειακών συστημάτων πολλών εργοστασίων του ομίλου. Στα τέλη του 2023 η επιχείρηση είχε καταφέρει να μειώσει τους ρύπους παραγωγής της κατά 34% σε σχέση με το 2018, και οι κλιματικοί της στόχοι έλαβαν την έγκριση της διεθνούς πρωτοβουλίας Science Based Targets intiative (SBTi). Άξιο αναφοράς είναι πως η Heineken ήταν η πρώτη παραγωγός μπύρας που πέτυχε αυτόν το στόχο βιωσιμότητας.

Με πληροφορίες από business wire

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα
Προτεινόμενα

Μανιφέστο 7 σημείων για στρατηγική θέση της μπύρας στα προϊόντα της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής

Στα στρατηγικά προϊόντα της Ε.Ε για μια βιώσιμη αγροτική πολιτική ζητούν να συμπεριληφθεί η μπύρα οι Ευρωπαίοι ζυθοποιοί με μανιφέστο 7 σημείων. Προκρίνουν μια σειρά από κίνητρα και επενδύσεις ώστε η Ευρώπη να παραμείνει κορυφαία παραγωγός μπύρας.

Καθιερώνεται η μπύρα χωρίς αλκοόλ, στοίχημα η κατάκτηση της γεύσης

Την ραγδαία άνοδο της μπύρας χωρίς αλκοόλ μέσα στην επόμενη δεκαετία προβλέπει έρευνα αγοράς, σύμφωνα με την οποία βασικό «στοίχημα» για τους παίκτες του κλάδου αποτελεί η βελτίωση της γεύσης,