Στρατηγικές συνεργασίες της Heineken για επίτευξη των μακροπρόθεσμων κλιματικών της στόχων

Κοινοποίηση:

Σε τρεις νέες στρατηγικές συνεργασίες προχώρησε η Heineken, σε μια απόπειρα να εκμηδενίσει τους ρύπους των ζυθοποιείων της μέχρι το 2030.

Συγκεκριμένα, η κορυφαία παραγωγός μπύρας υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας με την κατασκευαστική εταιρεία Arcadis, την συμβουλευτική NIRAS και την συμβουλευτική σε θέματα βιωσιμότητας Royal Haskoning DHV, το οποίο αποτελεί μέρος του προγράμματος της Heineken, Net Zero Production.

Οι νέες συνεργασίες της Heineken έρχονται να προστεθούν στην εν ισχύ συμφωνία της εταιρείας με την Siemens, που βοήθησε την επιχείρηση να εντοπίσει βελτιωτικές κινήσεις, που οδήγησαν σε μείωση της ενέργειας που καταναλώνει η τυπική ζυθοποιεία του ολλανδικού ομίλου. Οι 4 συνεργάτιδες επιχειρήσεις θα συμβάλλουν στην επιβολή τεχνολογικών και ενεργειακών λύσεων σε περισσότερα από 40 εργαστήρια της Heineken εντός του 2024, μειώνοντας τις εκπομπές πεδίου 1 και 2 και των 75 ζυθοποιείων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα κατά 30%, μέχρι το 2030.

Ο επικεφαλής του τμήματος της εφοδιαστικής αλυσίδας της Heineken, Magne Setnes, δήλωσε ότι η συνεργασία με κορυφαίες εταιρείες του χώρου, όπως η Arcadis , η Niras, και η Royal Haskoning DHV, είναι απαραίτητη για την επίτευξη των περιβαλλοντικών στόχων του ομίλου μέχρι το ορόσημο του 2030.

Το πρόγραμμα Net Zero Production έχει ως στόχο την μείωση των ρύπων πεδίου 1 και 2 των ζυθοποιείων της Heineken κατά τουλάχιστον 88%, οδηγώντας σε έναν ανασχεδιασμό των ενεργειακών συστημάτων πολλών εργοστασίων του ομίλου. Στα τέλη του 2023 η επιχείρηση είχε καταφέρει να μειώσει τους ρύπους παραγωγής της κατά 34% σε σχέση με το 2018, και οι κλιματικοί της στόχοι έλαβαν την έγκριση της διεθνούς πρωτοβουλίας Science Based Targets intiative (SBTi). Άξιο αναφοράς είναι πως η Heineken ήταν η πρώτη παραγωγός μπύρας που πέτυχε αυτόν το στόχο βιωσιμότητας.

Με πληροφορίες από business wire

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Οι Γερμανοί ζυθοποιοί στρέφονται σε άνευ και παραδοσιακές ετικέτες

Σε μεταβατική φάση βρίσκεται η βιομηχανία ζύθου της Γερμανίας, με τις μη αλκοολούχες μπύρες και ετικέτες με ιστορία και παράδοση, όπως αφιλτράριστες Zwickel ή θολές Kellerbier να είναι αυτές που κερδίζουν το ενδιαφέρον των εγχώριων καταναλωτών. Κυριότερος λόγος για αυτήν την αλλαγή είναι ότι η εγχώρια κατανάλωση πέφτει, με τους Γερμανούς ζυθοποιούς να αναγκάζονται να ακολουθήσουν τις νέες παγκόσμιες τάσεις.

Σε νέα τοποθεσία μεταφέρεται η σερραϊκή μικροζυθοποιία Siris Craft Brewery για ενίσχυση τοπικής ταυτότητας

Η Siris Craft Brewery, η craft ζυθοποιία από τις Σέρρες που υπογράφει την Voreia, προχωρά σε ένα νέο σημαντικό κεφάλαιο: Η παραγωγή μεταφέρεται σε νέα τοποθεσία – ακόμη πιο κοντά στον αστικό ιστό της πόλης, και συγκεκριμένα στο 6ο χλμ Εθνικής Οδού Σερρών – Θεσσαλονίκης, 62100, Σέρρες.

Η Βεργίνα Alcohol Free ξεχώρισε στα πλαίσια του δεύτερου αγώνα Galatsi Night Run

Η Βεργίνα Alcohol Free ξεχώρισε στα πλαίσια του δεύτερου αγώνα Galatsi Night Run που διεξήχθη το Σάββατο 28 Ιουνίου, με τους συμμετέχοντες να έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν τα οφέλη της καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα.

Προτεινόμενα

Τη σημασία της συμβολαιακής γεωργίας ανέδειξε στο δέκατο Delphi Economic Forum η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης

Τη  σημασία της συμβολαιακής γεωργίας ανέδειξε η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης (ΖΜΘ) στα πλαίσια του 10ου Οικονομικού Forum των Δελφών, τονίζοντας παράλληλα ότι ο Έβρος αποτελεί πυλώνα στρατηγικής σημασίας για την ανάπτυξη της Ελλάδας.

Στιγμές χαλάρωσης για τους παίκτες της Μπάγερν στο Oktoberfest ενόψει Λεβερκούζεν

Οι παίκτες της Μπάγερν Μονάχου για ακόμα μια φορά τίμησαν το Oktoberfest, φορώντας ειδικά σχεδιασμένες παραδοσιακές ενδυμασίες που παραπέμπουν στην πολιτιστική κληρονομιά του ιστορικότερου θεσμού

Δύο «φρέσκες» μπύρες για τους λάτρεις του είδους κυκλοφορεί η Alea Brewing Co.

Οι µπύρες της Alea διατίθενται µόνο σε βαρέλι και κουτάκι και ο Head Brewer της Alea χαρακτηρίζει αυτή την επιλογή μονόδρομο, καθώς το αλουμινένιο κουτάκι εξασφαλίζει ότι η μπύρα θα φτάσει αναλλοίωτη στο κοινό.