O ζύθος συναντά την ιστορία στην συνεργατική ετικέτα Αναστασίου-Samos Beer

Κοινοποίηση:

Με ιστορικό αέρα συστήνεται η νέα συνεργατική ετικέτα της μικροζυθοποιίας Αναστασίου με την Samos Beer, Όρυγμα.

Το πρόσφατο ταξίδι της μικροζυθοποιίας από το Χαλάνδρι στην όμορφη Σάμο γέννησε την συνεργασία της με τη μοναδική ζυθοποιία του νησιού και θα φέρει στα ποτήρια μας μια μπύρα του βαυαρέζικου στυλ Weizenbock, συνδυάζοντας, δηλαδή, Weiss και Bock, και με περιεκτικότητα 6,5% ABV.

Το όνομα και και η ετικέτα της Όρυγμα αποτελούν, φυσικά, ωδή στο Ευπαλίνειο Όρυγμα, ενός εκ των σημαντικότερων έργων στην ιστορία της μηχανικής κατά τον Ηρόδοτο, που από το 1992 ανήκει στα μνημεία πολιτιστικής κληρονομιάς της Unesco. Το σπουδαίο έργο είναι μια σήραγγα μήκους άνω τον 1.100 μέτρων που διανοίχτηκε περίπου 2.500 χρόνια πριν στο Πυθαγόρειο της Σάμου και επί αιώνες λειτουργούσε ως υδραγωγείο.

Η Samos Beer, η ζυθοποιία όπου με μεράκι και πάθος παρασκευάζουν τις ετικέτες τους ο Δημήτρης Βαμβακάς, η Ειρήνη Βελακούλη και ο Σταμάτης Βελακούλης, έχει και στο παρελθόν αποδείξει την αγάπη και το ενδιαφέρον της για την ιστορία. Μόλις το φετινό καλοκαίρι είχε κυκλοφορήσει και την συλλεκτική Imperial Stout, Στενό Μυκάλης, αφιερωμένη, φυσικά, στην ναυμαχία του στενού της Μυκάλης, ενός εκ των σημαντικότερων ιστορικών γεγονότων στο νησί της Σάμου, όπου ο ελληνικός στόλος συνέτριψε πριν από 200 χρόνια τα τουρκικά πλοία και απέτρεψε μια σφαγή αντίστοιχη με αυτή των Ψαρών.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Οι δασμοί Τραμπ γκρεμίζουν τις πωλήσεις της Constellation Brands

Υποτονικές πωλήσεις, χαμηλότερες των εκτιμήσεων των αναλυτών, σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας Constellation Brands στο α’ τρίμηνο του οικονομικού της έτους. Ο όμιλος αποδίδει τις χαμηλές τις πτήσεις κυρίως στις πολιτικές δασμών του Αμερικανού προέδρου, Ντόναλντ Τραμπ στο αλουμίνιο και τις εισαγωγές μπύρας.Πιο συγκεκριμένα, η Constelation Brands σημείωσε πωλήσεις ύψους περίπου 2,14 δισ. ευρώ, έναντι προβλέψεων των αναλυτών για πωλήσεις 2,167 δισ. ευρώ στο τρίμηνο που τελείωσε στις 31 Μαΐου, σύμφωνα με στοιχεία που συνέλεξε το χρηματιστήριο του Λονδίνου.

Νέα εκδοχή για την πειραματική ετικέτα«Κάψα» της Ζυθοποιίας Αναστασίου»

Μια νέα εκδοχή της πειραματικής και περιορισμένης παραγωγής «Κάψα» λανσάρει η Ζυθοποιία Αναστασίου. Η «Κάψα» είναι μια πικρή και ταυτόχρονα καυτερή West Coast I.P.A. με περιεκτικότητα αλκοόλ 6,3%. Δημιουργείται με συνδυασμό φρέσκων αμερικάνικων λυκίσκων cascade, citra, Simcoe και ένα μείγμα καυτερών πιπεριών.

Οι Γερμανοί ζυθοποιοί στρέφονται σε μη αλκοολούχες και παραδοσιακές ετικέτες για να κερδίσουν τους καταναλωτές

Σε μεταβατική φάση βρίσκεται η βιομηχανία ζύθου της Γερμανίας, με τις μη αλκοολούχες μπύρες και ετικέτες με ιστορία και παράδοση, όπως αφιλτράριστες Zwickel ή θολές Kellerbier να είναι αυτές που κερδίζουν το ενδιαφέρον των εγχώριων καταναλωτών. Κυριότερος λόγος για αυτήν την αλλαγή είναι ότι η εγχώρια κατανάλωση πέφτει, με τους Γερμανούς ζυθοποιούς να αναγκάζονται να ακολουθήσουν τις νέες παγκόσμιες τάσεις.

Προτεινόμενα

Επενδύει στις ανακυκλώσιμες συσκευασίες η Heineken, εντάσσεται στο δίκτυο του ιδρύματος Ellen MacArthur

Η Heineken εντάχθηκε στο δίκτυο του ιδρύματος Ellen MacArthur σε μια προσπάθεια να προωθήσει τη χρήση ανακυκλώσιμων συσκευασιών. Στα πλαίσια της συνεργασίας τους οι δύο πλευρές θα μοιραστούν την εμπειρία τους και θα δημιουργήσουν οδηγίες που θα επιτρέψουν στη βιομηχανία του ζύθου την ευρύτερη υιοθεσία ανακυκλώσιμων μοντέλων συσκευασίας.

Σε premium και μη αλκοολούχες ετικέτες επενδύουν κολοσσοί της παγκόσμιας βιομηχανίας μπύρας

Στις πολυτελείς και τις μη αλκοολούχες ετικέτες επενδύουν οι κολοσσοί της βιομηχανίας της μπύρας, Heineken και Molson Coors προκειμένου να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στις νέες

Νέα εκδοχή για την πειραματική ετικέτα«Κάψα» της Ζυθοποιίας Αναστασίου»

Μια νέα εκδοχή της πειραματικής και περιορισμένης παραγωγής «Κάψα» λανσάρει η Ζυθοποιία Αναστασίου. Η «Κάψα» είναι μια πικρή και ταυτόχρονα καυτερή West Coast I.P.A. με περιεκτικότητα αλκοόλ 6,3%. Δημιουργείται με συνδυασμό φρέσκων αμερικάνικων λυκίσκων cascade, citra, Simcoe και ένα μείγμα καυτερών πιπεριών.

Νέα παρτίδα της New England IPA ετικέτας «Στέντωρ» από την Ζυθοποιία Αναστασίου

Νέα παρτίδα της New England IPA ετικέτας «Στέντωρ» ανακοίνωσε η  Ζυθοποιία Αναστασίου σε συνεργασία με τη μικροζυθοποιία Χίου. Η «Στέντωρ» είναι μια ζουμερή, χυμώδης New England IPA με περιεκτικότητα αλκοόλ 6%, και εξαιρετικό μείγμα λυκίσκων.

Ζυθοποιία Αναστασίου και Samos Beer παρουσιάζουν τη συνεργατική ετικέτα «Θαλλώ»

Η English golden ale «Θαλλώ» είναι το γέννημα της νέας συνεργασίας της Ζυθοποιίας Αναστασίου με την Samos Beer. Πρωταγωνιστής της ετικέτας με περιεκτικότητα αλκοόλ 4,5% είναι η βρετανική ποικιλία λυκίσκου Harlequin.