Ο ελληνικός ζύθος δίνει ραντεβού στο παλιό Αμαξοστάσιο ΟΣΥ στα τέλη Οκτωβρίου

Κοινοποίηση:

Επί τέσσερις ημέρες ο ελληνικός ζύθος από όλη την επικράτεια της χώρας μας δίνει ραντεβού στο παλιό Αμαξοστάσιο ΟΣΥ στο Γκάζει για την αναβίωση του Beer Factory Festival που επιστρέφει έπειτα από την επιτυχία της περυσινής εκδήλωσης, που συγκέντρωσε συνολικά παραπάνω από 35 χιλιάδες επισκέπτες.

Στα πλαίσια της εκδήλωσης ο χώρος του Αμαξοστασίου θα μετατραπεί σε ένα πραγματικό «εργοστάσιο» μπύρας προσφέροντας περισσότερες από 400 διαφορετικές ετικέτες στους καταναλωτές μεταξύ 25 και 28 Οκτωβρίου. Οι επιλογές, φυσικά, θα είναι διαμοιρασμένες με τις ετικέτες των κορυφαίων ελληνικών και ξένων ζυθοποιείων να περιλαμβάνουν lager, ale, Weiss, Pils, Pale Ale, Draught και πολλών ακόμα κατηγοριών, που θα συνοδεύονται από street food. Παράλληλα, θα υπάρχει και μουσική για όλα τα γούστα από rock έως και ικαριώτικο γλέντι.

Η τιμή του ημερήσιου εισιτηρίου του φεστιβάλ είναι 7 ευρώ, ενώ το τετραήμερο εισιτήριο κοστίζει 21 ευρώ. Για ΑμεΑ και παιδιά κάτω των πέντε ετών η είσοδος είναι ελεύθερη.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ.

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η AB InBev ψάχνει χρυσό deal ως επίσημος χορηγός της UEFA

Η AB InBEV βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την ευρωπαϊκή ομοσπονδία ποδοσφαίρου UEFA προκειμένου να πετύχει μια συμφωνία που θα της επιτρέψει να γίνει ο επίσημος χορηγός όλων των διασυλλογικών διοργανώσεων ανδρών της από το 2027 έως και το 2033.

Η Carlsberg παρασκεύασε τη μικρότερη μπύρα στον κόσμο

Η Carlsberg σε συνεργασία με το ερευνητικό ινστιτούτο RISE, την εταιρεία Glaskomponent και μια καλλιτέχνη μινιατουρών παρουσίασε την μικρότερη μπύρα στον κόσμο. Στόχος αυτής της πρωτοβουλίας είναι μέσω του μικρού μεγέθους της μπύρας και του μη αλκοολούχου περιεχομένου της να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να πίνουν με έναν πιο υπεύθυνο τρόπο. 

Η Heineken ανανεώνει την πενταετή στρατηγική της για να πετύχει αύξηση κερδών εν μέσω δυσκολιών

Η Heineken υποστηρίζει ότι θα επιτύχει μεγαλύτερη ανάπτυξη με λιγότερους πόρους, καθώς παρουσίασε στους επενδυτές την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου μια ανανεωμένη πενταετή στρατηγική, η οποία θα της επιτρέψει να επικεντρωθεί περισσότερο σε συγκεκριμένες μάρκες και αγορές.

Προτεινόμενα

Wild Ales and Tarantino Burgers in Athens Greece

Ένα απόλυτο γευστικό pairing προσέφεραν Eklektikon Wines και Tarantino Burgers την Πέμπτη 8 Μαΐου στο craft beer bar και bottleshop, Tales of Ales. Η Eklektikon έφερε μαζί της τις σπάνιες Wild Ales της σουηδικής ζυθοποιίας Munklägrets (Jord, Solvarm), που μαζί με τα burgers της Tarantino πλημμύρισαν τον χώρο με μοναδικά αρώματα και χάρισαν μια αξέχαστη εμπειρία στους παρευρισκόμενους

Η ΕΖΑ ποντάρει στην αύξηση τιμών για να επιστρέψει στην κερδοφορία εντός του 2026

Στα 28,669 εκατ. ευρώ ανήλθε ο κύκλος εργασιών του ομίλου Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης το 2024, έναντι 31,545 εκατ. ευρώ κατά την προηγούμενη χρήση, με την ΕΖΑ να ποντάρει στην επιστροφή στην κερδοφορία από το 2026 μέσω αύξησης της τιμής των προϊόντων της.

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης παρουσίασε τη στρατηγική ανάπτυξης της σε φοιτητές

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης επισκέφθηκε το Deree – The American College of Greece, στο πλαίσιο παρουσίασης της εταιρείας και της επιχειρηματικής της φιλοσοφίας στους φοιτητές του Τμήματος Marketing and Strategy.