Τζιν πλυμένα σε μπύρα έφερε η συνεργασία της Wrangler με την ζυθοποιία Coors

Κοινοποίηση:

Η γνωστή αμερικανική εταιρεία ρούχων Wrangler ένωσε τις δυνάμεις της με την ζυθοποιία Coors Banquet για την δημιουργία παντελονιών τζιν πλυμένων σε μπύρες της Coors, παρέχοντας μια απαλή άνετη αίσθηση, σε συνδυασμό με ένα vintage look.

Ο αντιπρόεδρος του τμήματος marketing της Coors, Marcelo Pascoa, εξέφρασε την περηφάνια του για την σημαντική κληρονομιά των δύο εταιρειών της αμερικανικής δύσης  και δήλωσε ότι τα denim προϊόντα που γέννησε η συνεργασία, τα οποία επιτρέπουν στον καταναλωτή να μην φοβάται μην τα λερώσει όταν πίνει τις αγαπημένες του μπύρες, αποτελούν τον συνδετικό κρίκο μεταξύ των δύο εταιρειών.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που οι δύο εταιρείες διασταυρώνουν τα «ξίφη» τους, κάτι που δεν πρέπει να προκαλεί έκπληξη αν αναλογιστεί κανείς ότι αποτελούν, ίσως, τους δύο σημαντικότερους εκπροσώπους της western κουλτούρας. Από το 1873 η Coors Banquet παράγει τις ετικέτες της στο Golden του Κολοράντο με 100% νερού από το Rocky Mountain, ενώ η Wrangler αποτελεί μια από τις σημαντικότερες εταιρείες ένδυσης της Αμερικής και αντλεί συχνά έμπνευση από την εποχή των καουμπόηδων της Αμερικής.

Την χαρά του για την νέα συνεργασία εξέφρασε και ο αντιπρόεδρος του τμήματος παγκόσμιου μάρκετινγκ της Wrangler, John Meagher, που δήλωσε πως αμφότερες οι εταιρείες αποτελούν σύμβολα του «πάθους» της Δύσης και χαρακτήρισε την συνεργασία ως ιστορική, αφού ποτέ στο παρελθόν δεν είχαν «παντρέψει» την μπύρα με τα denim παντελόνια.

Με πληροφορίες από Fibre2Fashion

 

 

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Χάνει το «τρένο» των νέων καταναλωτών η craft μπύρα στις ΗΠΑ, αναγκαία η αλλαγή στρατηγικής

Νέα έρευνα της εταιρείας CGA by NIQ δείχνει ότι η craft μπύρα χάνει έδαφος με τους νέους καταναλωτές παρά την απήχηση της στο εμπόριο των ΗΠΑ, και καταδεικνύει την ανάγκη για υιοθεσία νέων στρατηγικών που να ταιριάζουν στις προτιμήσεις της Gen Ζ.

Σε καθοδική τροχιά η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αντιστέκεται στην αρνητική τάση η Ελλάδα

Η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση συνέχισε να σημειώνει ήπια πτώση το 2024, πέφτοντας από περίπου 367 εκατομμύρια εκατόλιτρα το 2019 σε 345 εκατομμύρια εκατόλιτρα σύμφωνα με την έκθεση «EU Beer Trends 2025» της Ένωσης Ευρωπαίων Ζυθοποιών.

Προτεινόμενα

Αύξηση πωλήσεων και ικανοποιητικές επιδόσεις για τη Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης το 2024

Θετικό ήταν το πρόσημο στο 2024 για τη Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης. Η ελληνική ζυθοποιία πέτυχε μικρή αύξηση ύψους 2,1% των καθαρών εσόδων από τις πωλήσεις της, τα οποία ανήλθαν σε 31.249.376,57 ευρώ, έναντι 30.609.506,27 ευρώ το 2023.

Σε premium και μη αλκοολούχες ετικέτες επενδύουν κολοσσοί της παγκόσμιας βιομηχανίας μπύρας

Στις πολυτελείς και τις μη αλκοολούχες ετικέτες επενδύουν οι κολοσσοί της βιομηχανίας της μπύρας, Heineken και Molson Coors προκειμένου να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στις νέες

Τις εγκαταστάσεις της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης επισκέφτηκε ο Χατζιδάκης

Το επενδυτικό της πλάνο ύψους 15,5 εκατ. ευρώ για ενίσχυση του προϊοντικού της χαρτοφυλακίου και η επένδυση αξίας 50 εκατ. ευρώ για τη δημιουργία εργοστασίου κυτοποιίας στη ΒΙΠΕ Κομοτηνής βρέθηκαν στο επίκεντρο της επίσκεψης του αντιπροέδρου της κυβέρνησης, Κωστή Χατζιδάκη, στις εγκαταστάσεις της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης την Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου.