Τζιν πλυμένα σε μπύρα έφερε η συνεργασία της Wrangler με την ζυθοποιία Coors

Κοινοποίηση:

Η γνωστή αμερικανική εταιρεία ρούχων Wrangler ένωσε τις δυνάμεις της με την ζυθοποιία Coors Banquet για την δημιουργία παντελονιών τζιν πλυμένων σε μπύρες της Coors, παρέχοντας μια απαλή άνετη αίσθηση, σε συνδυασμό με ένα vintage look.

Ο αντιπρόεδρος του τμήματος marketing της Coors, Marcelo Pascoa, εξέφρασε την περηφάνια του για την σημαντική κληρονομιά των δύο εταιρειών της αμερικανικής δύσης  και δήλωσε ότι τα denim προϊόντα που γέννησε η συνεργασία, τα οποία επιτρέπουν στον καταναλωτή να μην φοβάται μην τα λερώσει όταν πίνει τις αγαπημένες του μπύρες, αποτελούν τον συνδετικό κρίκο μεταξύ των δύο εταιρειών.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που οι δύο εταιρείες διασταυρώνουν τα «ξίφη» τους, κάτι που δεν πρέπει να προκαλεί έκπληξη αν αναλογιστεί κανείς ότι αποτελούν, ίσως, τους δύο σημαντικότερους εκπροσώπους της western κουλτούρας. Από το 1873 η Coors Banquet παράγει τις ετικέτες της στο Golden του Κολοράντο με 100% νερού από το Rocky Mountain, ενώ η Wrangler αποτελεί μια από τις σημαντικότερες εταιρείες ένδυσης της Αμερικής και αντλεί συχνά έμπνευση από την εποχή των καουμπόηδων της Αμερικής.

Την χαρά του για την νέα συνεργασία εξέφρασε και ο αντιπρόεδρος του τμήματος παγκόσμιου μάρκετινγκ της Wrangler, John Meagher, που δήλωσε πως αμφότερες οι εταιρείες αποτελούν σύμβολα του «πάθους» της Δύσης και χαρακτήρισε την συνεργασία ως ιστορική, αφού ποτέ στο παρελθόν δεν είχαν «παντρέψει» την μπύρα με τα denim παντελόνια.

Με πληροφορίες από Fibre2Fashion

 

 

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Προτεινόμενα

Η αγάπη για τη Λάρισα έγινε Λόλα

«Το τρίπτυχο που απαιτείται για µια οργανωµένη µικροζυθοποιία είναι πολύ καλός σχεδιασµός, ανάλογη επένδυση και καλή οµάδα. Στη δική µας περίπτωση ο σχεδιασµός του έργου τεχνικά αλλά και η ωρίµανση της ιδέας και του επιχειρηµατικού σχεδίου άρχισε σχεδόν από το 2016» απαντά όταν ερωτάται για τη µυστική συνταγή της επιτυχίας του εγχειρήµατός του ο Γιώργος Πέτρου, συνιδρυτής και διευθύνων σύµβουλος της Ζυθοποιίας Πηνειού.

Η επιτυχία των «Ανοιχτών Ζυθοποιείων» αναδεικνύει την αγάπη των καταναλωτών για ελληνική μπύρα

Μεγάλη ήταν η ανταπόκριση του κόσμου στην 5η εκδήλωση «Ανοιχτά Ζυθοποιεία» δείχνοντας πως το ενδιαφέρον των καταναλωτών για τον εγχώριο ζύθο είναι πολύ ισχυρό και