Τζιν πλυμένα σε μπύρα έφερε η συνεργασία της Wrangler με την ζυθοποιία Coors

Κοινοποίηση:

Η γνωστή αμερικανική εταιρεία ρούχων Wrangler ένωσε τις δυνάμεις της με την ζυθοποιία Coors Banquet για την δημιουργία παντελονιών τζιν πλυμένων σε μπύρες της Coors, παρέχοντας μια απαλή άνετη αίσθηση, σε συνδυασμό με ένα vintage look.

Ο αντιπρόεδρος του τμήματος marketing της Coors, Marcelo Pascoa, εξέφρασε την περηφάνια του για την σημαντική κληρονομιά των δύο εταιρειών της αμερικανικής δύσης  και δήλωσε ότι τα denim προϊόντα που γέννησε η συνεργασία, τα οποία επιτρέπουν στον καταναλωτή να μην φοβάται μην τα λερώσει όταν πίνει τις αγαπημένες του μπύρες, αποτελούν τον συνδετικό κρίκο μεταξύ των δύο εταιρειών.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που οι δύο εταιρείες διασταυρώνουν τα «ξίφη» τους, κάτι που δεν πρέπει να προκαλεί έκπληξη αν αναλογιστεί κανείς ότι αποτελούν, ίσως, τους δύο σημαντικότερους εκπροσώπους της western κουλτούρας. Από το 1873 η Coors Banquet παράγει τις ετικέτες της στο Golden του Κολοράντο με 100% νερού από το Rocky Mountain, ενώ η Wrangler αποτελεί μια από τις σημαντικότερες εταιρείες ένδυσης της Αμερικής και αντλεί συχνά έμπνευση από την εποχή των καουμπόηδων της Αμερικής.

Την χαρά του για την νέα συνεργασία εξέφρασε και ο αντιπρόεδρος του τμήματος παγκόσμιου μάρκετινγκ της Wrangler, John Meagher, που δήλωσε πως αμφότερες οι εταιρείες αποτελούν σύμβολα του «πάθους» της Δύσης και χαρακτήρισε την συνεργασία ως ιστορική, αφού ποτέ στο παρελθόν δεν είχαν «παντρέψει» την μπύρα με τα denim παντελόνια.

Με πληροφορίες από Fibre2Fashion

 

 

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Καθοδική τάση για τις premium μπύρες στο πρώτο εξάμηνο 2025

Έπειτα από τέσσερα χρόνια σταθερής ανάπτυξης, ο όγκος πωλήσεων μπυρών κατηγορίας premium και πάνω μειώθηκαν στο πρώτο μισό του 2025 με αισθητές μειώσεις να παρατηρούνται σε σημαντικές αγορές όπως η Κίνα, η Βραζιλία και οι ΗΠΑ, αλλά με μικρότερες αγορές να προσφέρουν μια χαραμάδα αισιοδοξίας, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία IWSR.

Η Heineken άνοιξε νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στη Βραζιλία

Η Heineken άνοιξε ένα νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στην περιοχή Minas Gerais στη Βραζιλία. Το ζυθοποιείο του Ολλανδικού κολοσσού αποτελεί μια από τις σημαντικότερες επενδύσεις του στην περιοχή, καθώς η εταιρεία στοχεύει στο να βελτιώσει ακόμα περισσότερο το παγκόσμιο αντίκτυπο της.

Άρχισε η νέα εσοδεία βυνοποιήσιμου κριθαριού από τη «Βεργίνα»

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης ανακοίνωσε την έναρξη της νέας εσοδείας βυνοποιήσιμου κριθαριού της για την περίοδο 2025-26 στο πλαίσιο του προγράμματος συμβολαιακής καλλιέργειας που εφαρμόζει σε συνεργασία με Έλληνες παραγωγούς από τον Έβρο μέχρι την Χαλκιδική και τη Λήμνο.

Προτεινόμενα

Η Heineken ανανεώνει την πενταετή στρατηγική της για να πετύχει αύξηση κερδών εν μέσω δυσκολιών

Η Heineken υποστηρίζει ότι θα επιτύχει μεγαλύτερη ανάπτυξη με λιγότερους πόρους, καθώς παρουσίασε στους επενδυτές την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου μια ανανεωμένη πενταετή στρατηγική, η οποία θα της επιτρέψει να επικεντρωθεί περισσότερο σε συγκεκριμένες μάρκες και αγορές.

Εκτινάσσεται στα 1,13 τρις ευρώ η αξία της παγκόσμιας αγοράς επεξεργασίας μπύρας έως το 2034

Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ερευνητικής εταιρείας InsightAce Analytic, η παγκόσμια αγορά επεξεργασίας μπύρας αναμένεται να σημειώσει σημαντική ανάπτυξη κατά την επόμενη δεκαετία. H αξία της που υπολογίζεται περί σε 655 δισεκατομμύρια ευρώ το 2023, αναμένεται να φθάσει τα 1,13 τρις ευρώ έως το 2034, με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 5,4% από το 2025 έως το 2034.