Τζιν πλυμένα σε μπύρα έφερε η συνεργασία της Wrangler με την ζυθοποιία Coors

Κοινοποίηση:

Η γνωστή αμερικανική εταιρεία ρούχων Wrangler ένωσε τις δυνάμεις της με την ζυθοποιία Coors Banquet για την δημιουργία παντελονιών τζιν πλυμένων σε μπύρες της Coors, παρέχοντας μια απαλή άνετη αίσθηση, σε συνδυασμό με ένα vintage look.

Ο αντιπρόεδρος του τμήματος marketing της Coors, Marcelo Pascoa, εξέφρασε την περηφάνια του για την σημαντική κληρονομιά των δύο εταιρειών της αμερικανικής δύσης  και δήλωσε ότι τα denim προϊόντα που γέννησε η συνεργασία, τα οποία επιτρέπουν στον καταναλωτή να μην φοβάται μην τα λερώσει όταν πίνει τις αγαπημένες του μπύρες, αποτελούν τον συνδετικό κρίκο μεταξύ των δύο εταιρειών.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που οι δύο εταιρείες διασταυρώνουν τα «ξίφη» τους, κάτι που δεν πρέπει να προκαλεί έκπληξη αν αναλογιστεί κανείς ότι αποτελούν, ίσως, τους δύο σημαντικότερους εκπροσώπους της western κουλτούρας. Από το 1873 η Coors Banquet παράγει τις ετικέτες της στο Golden του Κολοράντο με 100% νερού από το Rocky Mountain, ενώ η Wrangler αποτελεί μια από τις σημαντικότερες εταιρείες ένδυσης της Αμερικής και αντλεί συχνά έμπνευση από την εποχή των καουμπόηδων της Αμερικής.

Την χαρά του για την νέα συνεργασία εξέφρασε και ο αντιπρόεδρος του τμήματος παγκόσμιου μάρκετινγκ της Wrangler, John Meagher, που δήλωσε πως αμφότερες οι εταιρείες αποτελούν σύμβολα του «πάθους» της Δύσης και χαρακτήρισε την συνεργασία ως ιστορική, αφού ποτέ στο παρελθόν δεν είχαν «παντρέψει» την μπύρα με τα denim παντελόνια.

Με πληροφορίες από Fibre2Fashion

 

 

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Heineken άνοιξε νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στη Βραζιλία

Η Heineken άνοιξε ένα νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στην περιοχή Minas Gerais στη Βραζιλία. Το ζυθοποιείο του Ολλανδικού κολοσσού αποτελεί μια από τις σημαντικότερες επενδύσεις του στην περιοχή, καθώς η εταιρεία στοχεύει στο να βελτιώσει ακόμα περισσότερο το παγκόσμιο αντίκτυπο της.

Άρχισε η νέα εσοδεία βυνοποιήσιμου κριθαριού από τη «Βεργίνα»

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης ανακοίνωσε την έναρξη της νέας εσοδείας βυνοποιήσιμου κριθαριού της για την περίοδο 2025-26 στο πλαίσιο του προγράμματος συμβολαιακής καλλιέργειας που εφαρμόζει σε συνεργασία με Έλληνες παραγωγούς από τον Έβρο μέχρι την Χαλκιδική και τη Λήμνο.

Heineken και Formula 1 επεκτείνουν την πολυετή συνεργασία τους

Formula 1 και Heineken δώσανε τα χέρια για επέκταση της σχεδόν δεκαετούς συνεργασίας τους με μια νέα πολυετή συμφωνία, η οποία θα δει τις ετικέτες του ολλανδικού κολοσσού να συντροφεύουν τους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού στους αγώνες του πρωταθλήματος.

Προτεινόμενα

Εκτινάχθηκαν κατά 57% τα EBITDA της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης για το έτος 2024

Σε ανοδική τροχιά κινήθηκαν σε γενικές γραμμές τα οικονομικά αποτελέσματα της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης (ΕΖΑ) το 2024, με τα EBITDΑ της να σημειώνουν εκκωφαντική αύξηση της τάξεως του 57% σε 2,8 εκατ. ευρώ.

Wild Ales and Tarantino Burgers in Athens Greece

Ένα απόλυτο γευστικό pairing προσέφεραν Eklektikon Wines και Tarantino Burgers την Πέμπτη 8 Μαΐου στο craft beer bar και bottleshop, Tales of Ales. Η Eklektikon έφερε μαζί της τις σπάνιες Wild Ales της σουηδικής ζυθοποιίας Munklägrets (Jord, Solvarm), που μαζί με τα burgers της Tarantino πλημμύρισαν τον χώρο με μοναδικά αρώματα και χάρισαν μια αξέχαστη εμπειρία στους παρευρισκόμενους

Η ΕΖΑ εντάσσει στο χαρτοφυλάκιο της την μπύρα Cretan Kings

H Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης (ΕΖΑ) προχωρά σε μια κίνηση – ορόσημο για την ενδυνάμωση του χαρτοφυλακίου της, ανακοινώνοντας την απόκτηση του σήματος CRETAN KINGS. Πρόκειται για μια στρατηγική επένδυση που ενισχύει την παρουσία της εταιρείας στην ελληνική αγορά, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική της ως ζυθοποιία με πλήρες, διαφοροποιημένο και ανταγωνιστικό χαρτοφυλάκιο προϊόντων.