Στο πλευρό της τέχνης με συνεργατική παρτίδα οι μικροζυθοποιίες 608 Brewing και Babel

Κοινοποίηση:

Στο πλευρό της τέχνης στέκονται οι μικροζυθοποιίες Babel Brewery από την Κερατέα και 608 Brewing από το Γαλάτσι με την συνεργατική τους ετικέτα Inferno, που λανσαρίστηκε για να στηρίξει την παραγωγή της εν κινήσει θεατρικής παράστασης 608 Inferno-κυκλική.

Η μη κερδοσκοπική παρτίδα των δύο μικροζυθοποιίων είναι μια pale ale τύπου μπύρα με περιεκτικότητα 5,6% αλκοόλ, πικρή γεύση και αρώματα εσπεριδοειδών, και κυκλοφορεί σε τυπικές γυάλινες φιάλες των 330 ml.

Όσον αφορά την παράσταση της Hauscompanytheatre που δημιουργήθηκε με την υποστήριξη του ΟΣΥ και είναι βασισμένη στην κόλαση του Δάντη, οι θεατές-επιβάτες θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια εν κινήσει performance, η οποία θα μετατρέψει ένα ιστορικό αστικό λεωφορείο στην κιβωτό των κολασμένων που προσπαθούν μέχρι και σήμερα να αφηγηθούν το μαρτύριο της αναμονής και της απαράλλακτης καθημερινότητας εκεί όπου δεν φτάνει ούτε ο ήλιος.

Στην διάρκεια της παράστασης το λεωφορείο ξεκινά από την στάση στην Πλατεία Αττικής και όπως επισημαίνεται στις σχετικές οδηγίες καταλήγει σε ένα προορισμό έκπληξη εντός της Αττικής, και θα υπάρξει δρομολόγιο επιστροφής στην αφετηρία. Οι θέσεις εντός του λεωφορείου δεν είναι αριθμημένες και οι θεατές κάθονται τυχαία, και συστήνεται σε όσους επιλέξουν να την παρακολουθήσουν να φοράνε άνετα ρούχα και παπούτσια και η κατοχή ομπρέλας σε περίπτωση βροχής. Τέλος, η συνολική διάρκεια της παράστασης είναι περίπου 150 λεπτά και θα τρέχει από την 1η Νοεμβρίου έως και την 1η Δεκεμβρίου.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Προτεινόμενα