Στο πλευρό της τέχνης με συνεργατική παρτίδα οι μικροζυθοποιίες 608 Brewing και Babel

Κοινοποίηση:

Στο πλευρό της τέχνης στέκονται οι μικροζυθοποιίες Babel Brewery από την Κερατέα και 608 Brewing από το Γαλάτσι με την συνεργατική τους ετικέτα Inferno, που λανσαρίστηκε για να στηρίξει την παραγωγή της εν κινήσει θεατρικής παράστασης 608 Inferno-κυκλική.

Η μη κερδοσκοπική παρτίδα των δύο μικροζυθοποιίων είναι μια pale ale τύπου μπύρα με περιεκτικότητα 5,6% αλκοόλ, πικρή γεύση και αρώματα εσπεριδοειδών, και κυκλοφορεί σε τυπικές γυάλινες φιάλες των 330 ml.

Όσον αφορά την παράσταση της Hauscompanytheatre που δημιουργήθηκε με την υποστήριξη του ΟΣΥ και είναι βασισμένη στην κόλαση του Δάντη, οι θεατές-επιβάτες θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια εν κινήσει performance, η οποία θα μετατρέψει ένα ιστορικό αστικό λεωφορείο στην κιβωτό των κολασμένων που προσπαθούν μέχρι και σήμερα να αφηγηθούν το μαρτύριο της αναμονής και της απαράλλακτης καθημερινότητας εκεί όπου δεν φτάνει ούτε ο ήλιος.

Στην διάρκεια της παράστασης το λεωφορείο ξεκινά από την στάση στην Πλατεία Αττικής και όπως επισημαίνεται στις σχετικές οδηγίες καταλήγει σε ένα προορισμό έκπληξη εντός της Αττικής, και θα υπάρξει δρομολόγιο επιστροφής στην αφετηρία. Οι θέσεις εντός του λεωφορείου δεν είναι αριθμημένες και οι θεατές κάθονται τυχαία, και συστήνεται σε όσους επιλέξουν να την παρακολουθήσουν να φοράνε άνετα ρούχα και παπούτσια και η κατοχή ομπρέλας σε περίπτωση βροχής. Τέλος, η συνολική διάρκεια της παράστασης είναι περίπου 150 λεπτά και θα τρέχει από την 1η Νοεμβρίου έως και την 1η Δεκεμβρίου.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Σε καθοδική τροχιά η παραγωγή μπύρας στην Ευρώπη

Η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση συνέχισε να σημειώνει ήπια πτώση το 2024, πέφτοντας από περίπου 367 εκατομμύρια εκατόλιτρα το 2019 σε 345 εκατομμύρια εκατόλιτρα σύμφωνα με την έκθεση «EU Beer Trends 2025» της Ένωσης Ευρωπαίων Ζυθοποιών.

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Προτεινόμενα

Επεκτείνει την παρουσία της στο τένις η Stella Artois, επίσημη μπύρα του ATP Tour ως το 2028

Επίσημη μπύρα και Gold Partner του ATP Tour θα είναι ως και το 2028 η premium επωνυμία της AB InBev, Stella Artois. Στα πλαίσια της συνεργασίας αυτής συμπεριλαμβάνονται αρκετές από τις κορυφαίες διοργανώσεις τένις, όπως τα Nitto ATP Finals στο Τορίνο.

«Γονατίζουν» την ευρωπαϊκή βιομηχανία μπύρας οι δασμοί Τραμπ αναφέρει η Ένωση Ευρωπαίων Ζυθοποιών

«Συναγερμό» σήμαναν για την ευρωπαϊκή βιομηχανία ζύθου οι δασμοί ύψους 25% στις εισαγωγές μπυρών στις ΗΠΑ, με πολλούς ζυθοποιούς να αναφέρουν ότι ενδέχεται να επιφέρουν