Με επαναγορά μετοχών αντιμετωπίζει τις μειωμένες πωλήσεις μπύρας γ’ τριμήνου η AB InBev

Κοινοποίηση:

Μειωμένες ήταν οι πωλήσεις της κορυφαίας παραγωγού μπύρας στον κόσμο AB InBev για το τρίτο τρίμηνο του 2024, με τα έσοδα και τους όγκους εξαγωγών της στις κορυφαίες αγορές της Κίνας, του Μεξικού και των ΗΠΑ να παρουσιάζουν πτώση.

Εντούτοις, η AB InBev ανέβασε τις προβλέψεις της για το σύνολο του έτους, αναφέροντας ότι θα προχωρήσει σε επαναγορά των μετοχών της αξίας 1,84 δισ. ευρώ στους επόμενους 12 μήνες. Αισιόδοξος παρέμεινε ο CEO του ομίλου, Michel Doukeris που τόνισε ότι αναμένει να δει τα EBITDA της εταιρείας να αυξάνονται μεταξύ 6% και 8%, σε αντίθεση με το 4%-8% που ήταν η προηγούμενη πρόβλεψη.

Συγκεκριμένα, στο τρίτο τρίμηνο του 2024 η Ab InBev είδε μια ανάπτυξη της τάξεως του 7,1% στα EBITDA της, νούμερο σημαντικά χαμηλότερο από τις προβλέψεις των αναλυτών για άνοδο σε ποσοστό 8,6%. Παράλληλα, τα έσοδα της εταιρείας είδαν μια αύξηση της τάξεως του 2,1% (έναντι προβλέψεων 3,4%), με τους όγκους εξαγωγών της, όμως, να ακολουθούν αντίθετη πορεία και να πέφτουν κατά 2,4% (οι ειδικοί ανέμεναν πτώση του 0,4%).

Πτώση σε σημαντικές αγορές

 Σε μεγάλο βαθμό η μείωση των εσόδων του ομίλου οφείλεται στο γεγονός ότι η παρουσία των μπυρών της στην σημαντική αγορά των ΗΠΑ φαίνεται να κλονίζεται με τις πωλήσεις προς χονδρεμπόρους να πέφτουν κατά 0,2% και προς μεταπωλητές κατά 3%, χωρίς, όμως, να δίνεται κάποιος λόγος για την εν λόγω πτώση.

Μικρή μείωση είδε η AB InBev και στην αγορά του Μεξικού, μιας σημαντικής αγοράς για τον κορυφαίο όμιλο μπύρας που είναι μεταξύ άλλων παραγωγός της μπύρας Corona. Τέλος, την πλάτη προς τις ετικέτες της εταιρείας φαίνεται να γυρίζουν οι Κινέζοι καταναλωτές με τον όγκο των πωλήσεων προς την αγορά της ασιατικής χώρας να πέφτει κατά 14,2% και την αντίστοιχη αξία τους κατά 16,1%.

Πληροφορίες από ESM Magazine

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Διατηρεί τα «σκήπτρα» ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας η Corona Extra

Η Corona Extra διατηρεί τα σκήπτρα της ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας και το 2025 σύμφωνα με έρευνα της κορυφαίας συμβουλευτικής εταιρείας Brand Finance. Όπως και πέρυσι την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Heineken και Budweiser. Κατά την Brand Finance η αθροιστική αξία επωνυμίας των 50 πολυτιμότερων παραγωγών μπύρας το 2025 ανέρχεται σε 101,6 δισ. ευρώ.

Μείωση εκπομπών άνθρακα 19% την τελευταία 6ετία για Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Πιστή στον Εταιρικό της Σκοπό να «Ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δημοσιεύει την Ετήσια Έκθεση Βιωσιμότητας για το 2024, αναδεικνύοντας την πρόοδό και τα αποτελέσματά της στους τρεις πυλώνες ESG: Περιβάλλον, Κοινωνία και Εταιρική Διακυβέρνηση. Σε μία χρονιά αυξημένων προκλήσεων για τον κλάδο, ο απολογισμός επιβεβαιώνει τη διαχρονικά επιτυχημένη πορεία της εταιρείας και αναδεικνύει τη δέσμευσή της να λειτουργεί με υπευθυνότητα, συνέπεια και μακροπρόθεσμη προοπτική, επισημαίνει η σχετική ανακοίνωση.

Δράσεις προώθησης υπεύθυνης κατανάλωσης από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Σε ενεργές δράσεις ενημέρωσης και προώθησης της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ σε μεγάλα μουσικά events του καλοκαιριού προχώρησε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχοντας ως όχημα την μη αλκοολούχα Mythos 0.0%. 

Προτεινόμενα

Με ρυθμό ανάπτυξης 11,4% τρέχει η παγκόσμια αγορά της India Pale Ale έως το 2025

Η παγκόσμια αγορά της India Pale Ale αναμένεται να φτάσει τα 70,1 δισ. δολάρια μέχρι το 2025, με ρυθμό ανάπτυξης 11,4%, δείχνει έρευνα αγοράς, σύμφωνα με την οποία η αύξηση του πληθυσμού, νέοι και τα social media τροφοδοτούν τη ζήτηση.  Η έκθεση της Allied Market Research αποτιμά το μέγεθος της παγκόσμιας αγοράς India Pale Ale  σε 32.905,6 εκατομμύρια δολάρια το 2018, με την Ευρώπη να αντιπροσωπεύει σχεδόν το 46,5% του μεριδίου.