Σε αναμμένα κάρβουνα οι γαλλικές ζυθοποιίες για αναμενόμενη αύξηση φόρων

Κοινοποίηση:

Σε αναμμένα κάρβουνα βρίσκονται οι ζυθοποιίες της Γαλλίας, έπειτα από συζητήσεις στο κοινοβούλιο της χώρας, όπου προτείνονται μέτρα για την οικονομική ενίσχυση του συστήματος υγείας της, τα οποία όμως πιθανότατα θα πλήξουν σοβαρά την βιομηχανία μπύρας της με αυξημένη φορολογία για πολλές κατηγορίες.

Τα μέτρα που σκέφτεται η γαλλική κυβέρνηση προκειμένου να μειώσει το σοβαρό οικονομικό έλλειμα της χώρας και μέσω των φόρων να σώσει δισεκατομμύρια ευρώ στην δημόσια ασφάλιση περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων, προτάσεις για αύξηση των φόρων σε τροφές και ποτά που θεωρούνται ανθυγιεινά, ανάμεσα στα οποία και τα αλκοολούχα ποτά που έχουν βρεθεί στο επίκεντρο των συζητήσεων της γαλλικής βουλής.

Επί του παρόντος, τα μέτρα αυτά συναντώνται μόνο σε ποτά με ποσότητες αλκοόλ άνω του 18%,  όμως, σύντομα αναμένεται αυτά να επιβληθούν σε όλα τα ποτά ανεξαρτήτως της περιεκτικότητας τους. Παράλληλα, στα μέτρα που έχουν προταθεί είναι και η επιβολή νέων φόρων στις μπύρες με περιεκτικότητα 5,5% ABV και πάνω, ενώ δεν θα εξαιρεθούν και αυτές με γεύσεις και αρώματα που εμπεριέχουν τουλάχιστον 20 γραμμάρια ζάχαρης ανά λίτρο.

Τα σχέδια αυτά έχουν ήδη λάβει την έγκριση της επιτροπής κοινωνικών υποθέσεων της γαλλικής βουλής, και αναμένεται μόνο οι βουλευτές να συζητήσουν τους νέους φόρους πριν ψηφήσουν για τον νέο προϋπολογισμό αυτή την εβδομάδα.

Πληροφορίες από drinks business

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Προτεινόμενα

Την επιβολή ηλικιακών περιορισμών στις μπύρες χωρίς αλκοόλ εξετάζουν οι ειδικοί παγκοσμίως

Την επιβολή ηλικιακών περιορισμών στις πωλήσεις των μπυρών χαμηλής ή μηδενικής περιεκτικότητας αλκοόλ εξετάζουν ειδικοί, ισχυριζόμενοι πως η κατανάλωση τους από ανήλικους μπορεί να οδηγήσει μελλοντικά στον αλκοολισμό.

Η βιομηχανία μπύρας της Γερμανίας αναζητά λύσεις στον αντίκτυπο της κλιματικής αλλαγής

Λυκίσκους ανθεκτικούς στην κλιματική αλλαγή εξετάζει η Γερμανία, με την πρώτη δύναμη της παγκόσμιας βιομηχανίας μπύρας να καλλιεργεί πειραματικά νέα φυτά εντός ενός θερμοκηπίου που

Περιορισμένα αποθέματα Guinness στις μπυραρίες ενόψει Χριστουγέννων, λόγω αυξημένης ζήτησης

Στην απόφαση να περιορίσει την ποσότητα Guinness που μπορούν να προμηθευτούν οι βρετανικές μπυραρίες τις τελευταίες εβδομάδες πριν τα Χριστούγεννα προχώρησε ο όμιλος αλκοολούχων ποτών