Σε αναμμένα κάρβουνα οι γαλλικές ζυθοποιίες για αναμενόμενη αύξηση φόρων

Κοινοποίηση:

Σε αναμμένα κάρβουνα βρίσκονται οι ζυθοποιίες της Γαλλίας, έπειτα από συζητήσεις στο κοινοβούλιο της χώρας, όπου προτείνονται μέτρα για την οικονομική ενίσχυση του συστήματος υγείας της, τα οποία όμως πιθανότατα θα πλήξουν σοβαρά την βιομηχανία μπύρας της με αυξημένη φορολογία για πολλές κατηγορίες.

Τα μέτρα που σκέφτεται η γαλλική κυβέρνηση προκειμένου να μειώσει το σοβαρό οικονομικό έλλειμα της χώρας και μέσω των φόρων να σώσει δισεκατομμύρια ευρώ στην δημόσια ασφάλιση περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων, προτάσεις για αύξηση των φόρων σε τροφές και ποτά που θεωρούνται ανθυγιεινά, ανάμεσα στα οποία και τα αλκοολούχα ποτά που έχουν βρεθεί στο επίκεντρο των συζητήσεων της γαλλικής βουλής.

Επί του παρόντος, τα μέτρα αυτά συναντώνται μόνο σε ποτά με ποσότητες αλκοόλ άνω του 18%,  όμως, σύντομα αναμένεται αυτά να επιβληθούν σε όλα τα ποτά ανεξαρτήτως της περιεκτικότητας τους. Παράλληλα, στα μέτρα που έχουν προταθεί είναι και η επιβολή νέων φόρων στις μπύρες με περιεκτικότητα 5,5% ABV και πάνω, ενώ δεν θα εξαιρεθούν και αυτές με γεύσεις και αρώματα που εμπεριέχουν τουλάχιστον 20 γραμμάρια ζάχαρης ανά λίτρο.

Τα σχέδια αυτά έχουν ήδη λάβει την έγκριση της επιτροπής κοινωνικών υποθέσεων της γαλλικής βουλής, και αναμένεται μόνο οι βουλευτές να συζητήσουν τους νέους φόρους πριν ψηφήσουν για τον νέο προϋπολογισμό αυτή την εβδομάδα.

Πληροφορίες από drinks business

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Χάνει το «τρένο» των νέων καταναλωτών η craft μπύρα στις ΗΠΑ

Νέα έρευνα της εταιρείας CGA by NIQ δείχνει ότι η craft μπύρα χάνει έδαφος με τους νέους καταναλωτές παρά την απήχηση της στο εμπόριο των ΗΠΑ, και καταδεικνύει την ανάγκη για υιοθεσία νέων στρατηγικών που να ταιριάζουν στις προτιμήσεις της Gen Ζ.

Σε καθοδική τροχιά η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αντιστέκεται η Ελλάδα

Η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση συνέχισε να σημειώνει ήπια πτώση το 2024, πέφτοντας από περίπου 367 εκατομμύρια εκατόλιτρα το 2019 σε 345 εκατομμύρια εκατόλιτρα σύμφωνα με την έκθεση «EU Beer Trends 2025» της Ένωσης Ευρωπαίων Ζυθοποιών.

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Προτεινόμενα