Ενεργή συμμετοχή της ζυθοποιίας Αναστασίου στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα «ToNoWaste» με μπύρα από ψωμί

Κοινοποίηση:

Την ενεργή συμμετοχή της στο πρόγραμμα καταπολέμησης της σπατάλης τροφίμων «ToNoWaste», που πραγματοποιείται στα πλαίσια της ευρωπαϊκής εβδομάδας μείωσης αποβλήτων που είναι σε εξέλιξη μέχρι και τις 24 Νοεμβρίου γνωστοποίησε μέσω ανακοίνωση της η μικροζυθοποιία Αναστασίου.

Στο πρώτο ελληνικό επιστημονικό εργαστήρι ανακύκλωσης που έλαβε χώρα την Δευτέρα 18 Νοεμβρίου, η ζυθοποιία Αναστασίου σε συνεργασία με την εταιρεία BREAD B.C παρουσίασε μια ιδιαίτερη ελαφριά ετικέτα «Golden Ale» με περιεκτικότητα 3% ABV, η οποία ζυθοποιήθηκε με υπολείμματα ψωμιού. Παράλληλα, η συνεργασία των δύο πλευρών έφερε και την αρτοποίηση ενός ψωμιού που παρασκευάστηκε αξιοποιώντας υπολείμματα βύνης.

Η συμμετοχή της ζυθοποιίας με έδρα το Χαλάνδρι στο πρόγραμμα αποτελεί μέρος των ευρύτερων δράσεων που έχει προγραμματίσει ο Ελληνικός Οργανισμός Ανακύκλωσης (ΕΛΟΑΝ) και πραγματοποιείται σε συνεργασία με τον δήμο Χαλανδρίου, το Bread B.C και το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Η μικροζυθοποιία του Φώτη Αναστασίου φημίζεται για την επιμονή της στην αξία της συνεργατικότητας, έχοντας πολλές φορές προχωρήσει σε παραγωγή ετικετών με άλλα κορυφαία ονόματα της εγχώριας craft σκηνής και για αυτό τον λόγο θέλησε να «κλείσει» την ανακοίνωση της αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι «οι συνεργασίες, όπως πάντα, δείχνουν τον δρόμο».

Λίγα λόγια για την ευρωπαϊκή εβδομάδα μείωσης αποβλήτων

Στα πλαίσια της φετινής ευρωπαϊκής εβδομάδας μείωσης αποβλήτων στην ελληνική επικράτεια θα πραγματοποιηθούν μέχρι και τις 24 Νοεμβρίου 124 συνολικά δράσεις που κατανέμονται ως εξής:

-33 από δημόσιους φορείς και οργανισμούς

-10 από ΜΚΟ και πολίτες

81 από εκπαιδευτικά ιδρύματα όλων των βαθμίδων.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Budweiser επενδύει σε εγκαταστάσεις αξίας 268,7 εκατ. ευρώ στις ΗΠΑ

Η κορυφαία επωνυμία της AB InBev, Budweiser, προχωράει στην κατασκευή νέων εγκαταστάσεων αξίας 268,7 εκατ. ευρώ στο Οχάιο των ΗΠΑ, σε μια προσπάθεια να προωθήσει την παραγωγή ετικετών για την αγορά της Αμερικής εντός των συνόρων της.

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης συγκέντρωσε τα βλέμματα στο World of Beer Festival

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης με πρωταγωνιστή τη Βεργίνα ήταν μια από τις σημαντικότερες παρουσίες στο World of Beer Festival που έλαβε χώρα στην Τεχνόπολη το τριήμερο 9-11 Μαΐου. Το περίπτερο της εταιρείας μαγνήτισε τα βλέμματα και απέδειξε πως αποτελεί μια από τις πρωτοπόρους δυνάμεις της εγχώριας βιομηχανίας ζύθου.

Διατηρεί τα σκήπτρα της για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην κορυφή της παγκόσμιας βιομηχανίας μπύρας η Corona

Για δεύτερη διαδοχική χρονιά η Corona αναδεικνύεται η πιο πολύτιμη επωνυμία μπύρας παγκοσμίως σύμφωνα με την έκθεση BrandZ Global 2025 της ερευνητικής εταιρείας Kantar. Για το επίτευγμα αυτό σημαντική είναι η συμβολή της μη αλκοολούχας Corona Cero.

Προτεινόμενα

Aύξηση 12,5% στα λειτουργικά κέρδη εξαμήνου της Heineken

Η ολλανδική ζυθοποιία Heineken αναβάθμισε το guidance για τα κέρδη της για ολόκληρο το έτος τη Δευτέρα, παρά το γεγονός ότι έχασε τις εκτιμήσεις για το εξάμηνο και κατέγραψε μια απομείωση 874 εκατομμυρίων ευρώ, με αποτέλεσμα η μετοχή της να υποχωρεί περί το 6%. Η παραγωγός της κορυφαίας σε πωλήσεις lager στην Ευρώπη ανέφερε αύξηση 12,5% στα λειτουργικά κέρδη εξαμήνου, κάτω από την πρόβλεψη των αναλυτών για 13,2%.