Ο κολοσσός μπύρας Asahi αναζητά συνεργασία με startups για εύρεση λύσεων βιωσιμότητας

Κοινοποίηση:

Την έναρξη του νέου της προγράμματος βιωσιμότητας The Challenge ανακοίνωσε η κορυφαία παραγωγός μπύρας και αλκοολούχων ποτών της Ιαπωνίας, Asahi Group, ζητώντας συνεργασία με stratup και scaleup εταιρείες, ώστε μαζί να βρουν καινοτόμες περιβαλλοντικές λύσεις. Η νέα πρωτοβουλία της Asahi συμβαδίζει με τους στόχους του ομίλου για επίτευξη μηδενικών ρύπων της γραμμής παραγωγής της μέχρι και το 2040.

Αναφορικά με την νέα πρωτοβουλία της Asahi ο διευθυντής του τμήματος βιωσιμότητας του ομίλου, Drahomira Mandikova, δήλωσε ότι το The Challenge αντανακλά την αφοσίωση της εταιρείας να συνάψει συμφωνίες με καινοτόμες startups για την γρηγορότερη επίτευξη ενός βιώσιμου μέλλοντος. Στο The Challenge συμμετέχει ενεργά και το τμήμα καινοτομίας του χρηματιστηριακού ομίλου Antler, Antler Ibex, που θα προσφέρει στην Asahi πρόσβαση στο δίκτυο της και μαζί θα εξετάσουν προτάσεις που θα επιτρέψουν στον ασιατικό κολοσσό να επιτύχει τους στόχους βιωσιμότητας του. Πιο συγκεκριμένα, μέσω του προγράμματος ζητάει από τις ενδιαφερόμενες starups την εύρεση λύσεων σε σειρά κλάδων όπως:

-Βιώσιμη γεωργία και πρώτες ύλες

-Ανανεώσιμη ενέργεια και Αποτελεσματικότητα

-Βιώσιμες συσκευασίες και κυκλική οικονομία

-Διαχείριση νερού

-Βιώσιμη μεταφορά

-Βιώσιμος σχεδιασμός προϊόντων

Οι startups που θα επιλεγούν θα έχουν την δυνατότητα να συνεργαστούν με την Asahi και να δικτυωθούν με χρηματιστηριακές εταιρείες και ηγέτες του κλάδου των αλκοολούχων ποτών. Παράλληλα, θα αποκτήσουν πρόσβαση στα ψηφιακά εργαλεία που χρησιμοποιεί η Asahi, και τέλος θα αναπτύξουν συνεργασίες και την καινοτομία βιώσιμων λύσεων.

Ο Global Partner της Antler, Baz Saidieh, δήλωσε εξέφρασε την χαρά του για την συνεργασία με την Asahi στην αναζήτηση βιώσιμων λύσεων και τόνισε πως το οικοσύστημα των νεοσύστατων εταιρειών δεν αποτελεί απλά μια ευκαιρία αλλά την βάση για την επιτυχία του εγχειρήματος.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Μια νέα Belgian Blonde Ale ετικέτα παρουσίασε η σαμιώτικη μικροζυθοποιία Samos Beer

Μια νέα Belgian Blonde Ale συνταγή με περιεκτικότητα αλκοόλ 6,5% παρουσιάζει η μικροζυθοποιία Samos Beer. Ο λόγος για την «Καρβούνης» που οφείλει το όνομα της στο ομώνυμο βουνό της Σάμου και διακρίνεται από αρώματα πιπεριού, λουλουδιών και ώριμου αχλαδιού∙ ελαφριά γεύση αλλά γεμάτη χαρακτήρα, ξηρή, με καθαρή, τραγανή επίγευση.

Προτεινόμενα

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Θύμα κυβερνοεπίθεσης ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας Asahi Breweries

Θύμα κυβερνοεπίθεσης έπεσε η Asahi Breweries, με τον ιαπωνικό κολοσσό της μπύρας να αναφέρει σε ανακοίνωση της ότι δεν διέρρευσαν προσωπικές πληροφορίες και δεδομένα πελατών, ωστόσο οι παραγγελίες και οι αποστολές στις εταιρείες του ομίλου στην Ιαπωνία αναγκάστηκαν να αναβληθούν.

Ποντάρει στην μπύρα για να πετύχει άνοδο κερδών ο όμιλος αλκοολούχων ποτών Asahi

Σε ποσό κοντά στα 7,87 δισ. ευρώ ανήλθε ο τζίρος του ομίλου ποτών Asahi στο πρώτο εξάμηνο του έτους (+0,6% σε σχέση με πέρυσι), την ώρα που τα λειτουργικά του κέρδη μειώθηκαν κατά 3,2% σε περίπου 635,33 εκατ. ευρώ.