Ανάμεικτες επιδόσεις για την Heineken στο γ’ τρίμηνο 2025

Κοινοποίηση:

Ανάμεικτη ήταν η εικόνα των πωλήσεων της Heineken με τα καθαρά της έσοδα να ανέρχονται σε περίπου 7,3 δισ. ευρώ σημειώνοντας ισχνή πτώση της τάξεως του 0,3%, αλλά τον όγκο των πωλήσεων να μειώνεται κατά 4,3%.

Η μείωση του όγκου πωλήσεων οφείλεται στις χαμηλές πτήσεις στην Ευρώπη και στη Βόρεια και Νότια Αμερική, παρά την ανάπτυξη που σημείωσε η Heineken στην Αφρική και τη Μέση Ανατολή.

Ο ολλανδικός κολοσσός εκτιμά ότι η μακροοικονομική μεταβλητότητα θα επηρεάσει τους πελάτες της, μειώνοντας τη ζήτηση και αυξάνοντας τις τιμές παγκοσμίως. Για το λόγο αυτό η Heineken συνεχίζει να προσαρμόζεται στις τρέχουσες συνθήκες της αγοράς.

Έπειτα από το απαιτητικό γ’ τρίμηνο η Heineken προβλέπει ότι στο σύνολο του 2025 ο όγκος πωλήσεων της θα σημειώσει μετριοπαθή πτώση. Όσον αφορά το λειτουργικό κέρδος η Heineken εκτιμά ότι για το σύνολο του έτους η ανάπτυξη του θα είναι πιο κοντά στο χαμηλότερο εύρος της πρόβλεψης του 4%-8%.

Παρά τις χαμηλές πτήσεις του ομίλου στο γ΄ τρίμηνο ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου και CEO της Heineken, Dolf van den Brink, παραμένει αισιόδοξος ότι η ζήτηση και η εμπιστοσύνη των πελατών θα ανακάμψει όταν οι μακροοικονομικές συνθήκες επιστρέψουν στο κανονικό. Παράλληλα, ο van den Brink επισημαίνει ότι διατηρεί την πεποίθηση του ότι ο όμιλος θα μπορέσει να πετύχει μικτές αποταμιεύσεις ύψους 0,5 δισ. ευρώ.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Μερική πώληση επιχειρήσεων στην Ασία φαίνεται να εξετάζει η Carlsberg

Την αποποίηση ορισμένων από τις επιχειρήσεις της στην Ασία εξετάζει η Carlsberg, με την ιαπωνική εταιρεία Sapporo Holdings να εμφανίζεται ως η πιθανότερη αγοραστής, σε περίπτωση που ο δανικός κολοσσός προχωρήσει όντως σε πώληση.

Νέα δυνατή Imperial Stout παρουσιάζει η Seven Island Brewery

Η μικροζυθοποιία Seven Island Brewery ανακοίνωσε το νέο κεφάλαιο της σειράς «Dark Ages» με την καινούργια δυνατή Imperial Stout «Wicked Wizard», η οποία έχει περιεκτικότητα αλκοόλ 11% και αρώματα από cheese cake με φυστικοβούτυρο.

Καθοδική τάση για τις premium μπύρες στο πρώτο εξάμηνο 2025

Έπειτα από τέσσερα χρόνια σταθερής ανάπτυξης, ο όγκος πωλήσεων μπυρών κατηγορίας premium και πάνω μειώθηκαν στο πρώτο μισό του 2025 με αισθητές μειώσεις να παρατηρούνται σε σημαντικές αγορές όπως η Κίνα, η Βραζιλία και οι ΗΠΑ, αλλά με μικρότερες αγορές να προσφέρουν μια χαραμάδα αισιοδοξίας, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία IWSR.

Προτεινόμενα

Μπύρα με αέρα halloween από Seven Island Brewery

Η μικροζυθοποιία Seven Island ένωσε τις δυνάμεις της με την αμερικανική 450 North Brewing μετά το φεστιβάλ Corn Maze Beer Fest προκειμένου να δημιουργήσουν μια Double Dry Hopped New England IPA με άρωμα Halloween.

Wild Ales and Tarantino Burgers in Athens Greece

Ένα απόλυτο γευστικό pairing προσέφεραν Eklektikon Wines και Tarantino Burgers την Πέμπτη 8 Μαΐου στο craft beer bar και bottleshop, Tales of Ales. Η Eklektikon έφερε μαζί της τις σπάνιες Wild Ales της σουηδικής ζυθοποιίας Munklägrets (Jord, Solvarm), που μαζί με τα burgers της Tarantino πλημμύρισαν τον χώρο με μοναδικά αρώματα και χάρισαν μια αξέχαστη εμπειρία στους παρευρισκόμενους

Η Heineken άνοιξε νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στη Βραζιλία

Η Heineken άνοιξε ένα νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στην περιοχή Minas Gerais στη Βραζιλία. Το ζυθοποιείο του Ολλανδικού κολοσσού αποτελεί μια από τις σημαντικότερες επενδύσεις του στην περιοχή, καθώς η εταιρεία στοχεύει στο να βελτιώσει ακόμα περισσότερο το παγκόσμιο αντίκτυπο της.

Heineken και Formula 1 επεκτείνουν την πολυετή συνεργασία τους

Formula 1 και Heineken δώσανε τα χέρια για επέκταση της σχεδόν δεκαετούς συνεργασίας τους με μια νέα πολυετή συμφωνία, η οποία θα δει τις ετικέτες του ολλανδικού κολοσσού να συντροφεύουν τους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού στους αγώνες του πρωταθλήματος.

Η Heineken ανανεώνει την πενταετή στρατηγική της για να πετύχει αύξηση κερδών εν μέσω δυσκολιών

Η Heineken υποστηρίζει ότι θα επιτύχει μεγαλύτερη ανάπτυξη με λιγότερους πόρους, καθώς παρουσίασε στους επενδυτές την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου μια ανανεωμένη πενταετή στρατηγική, η οποία θα της επιτρέψει να επικεντρωθεί περισσότερο σε συγκεκριμένες μάρκες και αγορές.