Πιστή στην παράδοση με εορταστική συσκευασία κυκλοφορεί τη Budweiser η Ab InBev

Κοινοποίηση:

Μια χριστουγεννιάτικη εκδοχή της Budweiser παρουσιάζει η κορυφαία παραγωγός μπύρας παγκοσμίως Ab InBev.

Την επετειακή έκδοση της Budweiser κοσμούν τα άλογα Clydesdale, που είναι συνώνυμα της εταιρείας και συχνά κάνουν την εμφάνιση τους σε διαφημίσεις και προωθητικές καμπάνιες, και ένα λαμπραντόρ (σύμβολο αξιοπιστίας) που ταξιδεύουν στο χιόνι για να μοιράσουν μπύρες. Η εικόνα αυτή αποτελεί μνεία στο διαφημιστικό που είχε παρουσιάσει η εταιρεία στην διάρκεια του φετινού Super Bowl.

Η επετειακή έκδοση της Budweiser θα διατίθεται μέχρι και τα τέλη Ιανουαρίου. Οι χριστουγεννιάτικες συσκευασίες εξελίσσεται σε ένα είδος παράδοσης για την εταιρεία τα τελευταία χρόνια, σύμφωνα με την υπεύθυνο του τμήματος marketing της, Kristina Punwani, με τα πρώτα επίσημα γιορτινά κουτάκια να κυκλοφορούν το 2019, παίρνοντας έμπνευση από τα επετειακά ποτήρια που κυκλοφορεί η εταιρεία από την δεκαετία του 1970. Παρότι πέρυσι δεν είχε κυκλοφορήσει χριστουγεννιάτικη συσκευασία, λόγω των προβλημάτων που αντιμετώπιζε η Ab InBev με την διαφημιστική καμπάνια της Bud Light που εμπεριείχαν ένα διεμφυλικό influencer, φέτος αποφάσισε να επιστρέψει στο εορταστικό κλίμα.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η AB InBev ψάχνει χρυσό deal ως επίσημος χορηγός της UEFA

Η AB InBEV βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την ευρωπαϊκή ομοσπονδία ποδοσφαίρου UEFA προκειμένου να πετύχει μια συμφωνία που θα της επιτρέψει να γίνει ο επίσημος χορηγός όλων των διασυλλογικών διοργανώσεων ανδρών της από το 2027 έως και το 2033.

Η Carlsberg παρασκεύασε τη μικρότερη μπύρα στον κόσμο

Η Carlsberg σε συνεργασία με το ερευνητικό ινστιτούτο RISE, την εταιρεία Glaskomponent και μια καλλιτέχνη μινιατουρών παρουσίασε την μικρότερη μπύρα στον κόσμο. Στόχος αυτής της πρωτοβουλίας είναι μέσω του μικρού μεγέθους της μπύρας και του μη αλκοολούχου περιεχομένου της να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να πίνουν με έναν πιο υπεύθυνο τρόπο. 

Η Heineken ανανεώνει την πενταετή στρατηγική της για να πετύχει αύξηση κερδών εν μέσω δυσκολιών

Η Heineken υποστηρίζει ότι θα επιτύχει μεγαλύτερη ανάπτυξη με λιγότερους πόρους, καθώς παρουσίασε στους επενδυτές την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου μια ανανεωμένη πενταετή στρατηγική, η οποία θα της επιτρέψει να επικεντρωθεί περισσότερο σε συγκεκριμένες μάρκες και αγορές.

Προτεινόμενα

Η άνθιση των μη αλκοολούχων μπυρών κατακτά τη Γερμανία και το Oktoberfest

Η Γερμανία είναι μια χώρα άρρηκτα συνδεδεμένη με την παράδοση στην μπύρα, όμως ακόμα και η «Μέκκα» του αγαπημένου ποτού σιγά σιγά στρέφεται στις μη αλκοολούχες επιλογές. Η τάση αυτή είναι ιδιαίτερα έκδηλη ανάμεσα στους νεαρούς Γερμανούς, και φέτος ήταν ιδιαίτερα αισθητή και στο Oktoberfest.

Η Carlsberg παρασκεύασε τη μικρότερη μπύρα στον κόσμο

Η Carlsberg σε συνεργασία με το ερευνητικό ινστιτούτο RISE, την εταιρεία Glaskomponent και μια καλλιτέχνη μινιατουρών παρουσίασε την μικρότερη μπύρα στον κόσμο. Στόχος αυτής της πρωτοβουλίας είναι μέσω του μικρού μεγέθους της μπύρας και του μη αλκοολούχου περιεχομένου της να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να πίνουν με έναν πιο υπεύθυνο τρόπο. 

Η ΕΖΑ φέρνει στην Ελλάδα την κορυφαία ισπανική επωνυμία μπύρας Mahou San Miguel

H Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης (ΕΖΑ) ανακοινώσε τη στρατηγική της συνεργασία με τη Mahou San Miguel, τη μεγαλύτερη ζυθοποιία της Ισπανίας και έναν από τους σημαντικότερους παίκτες στη βιομηχανία μπύρας της Ευρώπης.