Πιστή στην παράδοση με εορταστική συσκευασία κυκλοφορεί τη Budweiser η Ab InBev

Κοινοποίηση:

Μια χριστουγεννιάτικη εκδοχή της Budweiser παρουσιάζει η κορυφαία παραγωγός μπύρας παγκοσμίως Ab InBev.

Την επετειακή έκδοση της Budweiser κοσμούν τα άλογα Clydesdale, που είναι συνώνυμα της εταιρείας και συχνά κάνουν την εμφάνιση τους σε διαφημίσεις και προωθητικές καμπάνιες, και ένα λαμπραντόρ (σύμβολο αξιοπιστίας) που ταξιδεύουν στο χιόνι για να μοιράσουν μπύρες. Η εικόνα αυτή αποτελεί μνεία στο διαφημιστικό που είχε παρουσιάσει η εταιρεία στην διάρκεια του φετινού Super Bowl.

Η επετειακή έκδοση της Budweiser θα διατίθεται μέχρι και τα τέλη Ιανουαρίου. Οι χριστουγεννιάτικες συσκευασίες εξελίσσεται σε ένα είδος παράδοσης για την εταιρεία τα τελευταία χρόνια, σύμφωνα με την υπεύθυνο του τμήματος marketing της, Kristina Punwani, με τα πρώτα επίσημα γιορτινά κουτάκια να κυκλοφορούν το 2019, παίρνοντας έμπνευση από τα επετειακά ποτήρια που κυκλοφορεί η εταιρεία από την δεκαετία του 1970. Παρότι πέρυσι δεν είχε κυκλοφορήσει χριστουγεννιάτικη συσκευασία, λόγω των προβλημάτων που αντιμετώπιζε η Ab InBev με την διαφημιστική καμπάνια της Bud Light που εμπεριείχαν ένα διεμφυλικό influencer, φέτος αποφάσισε να επιστρέψει στο εορταστικό κλίμα.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Guinness γιορτάζει 2 χρόνια συνεργασίας με την Premier League με νέα παγκόσμια καμπάνια

Με τη νέα σεζόν της Premier League να έχει ήδη ξεκινήσει και τον ενθουσιασμό των φιλάθλων να κορυφώνεται, η Guinness επιστρέφει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ως Επίσημη Μπύρα της Premier League και το γιορτάζει μέσα από τη νέα καμπάνια «Lovely Day for a Guinness».

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συμμετέχει ενεργά για ακόμα μια χρονιά στα «Ανοιχτά Ζυθοποιεία»

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συμμετέχει για ακόμη μια χρονιά στην πρωτοβουλία «Ανοιχτά Ζυθοποιεία» της Ελληνικής Ένωσης Ζυθοποιών και θα υποδεχτεί επισκέπτες στις εγκαταστάσεις της στη Ριτσώνα Ευβοίας το Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου.

Προτεινόμενα

Γερμανική startup εκμεταλλεύεται τα κατάλοιπα της παραγωγής μπύρας για μείωση περιβαλλοντικών ρύπων

Η γερμανική startup HopfON, ακολουθώντας το παράδειγμα του οργανισμού Society of Hop Research στην Βαυαρία, επιχειρεί να εκμεταλλευτεί τα κατάλοιπα της διαδικασίας παραγωγής μπύρας μέσω