«Τέλος εποχής» για την ιστορική RateBeer από Φεβρουάριο 2025

Κοινοποίηση:

«Τίτλοι τέλους» για την ιστορική πλατφόρμα και σελίδα αξιολόγησης μπύρας RateBeer από αρχές του ερχόμενου Φεβρουαρίου, όπως γνωστοποίησε μέσω ανακοίνωση του ο εκ των συνιδρυτών της, Joe Tucker.

Για πάνω από δύο δεκαετίες η πλατφόρμα αποτέλεσε κόμβο επικοινωνίας για τους απανταχού λάτρεις της μπύρας. Το 2019 εξαγοράστηκε εξ ολοκλήρου από την κορυφαία παραγωγό μπύρας παγκοσμίως AB InBev. Φυσικά, η κίνηση αυτή είχε σηκώσει μεγάλο «κύμα» συζητήσεων με τη διαφάνεια της RateBeer να τίθεται υπό αμφισβήτηση, και πολλές ζυθοποιίες και μικροζυθοποιίες να ζητούν να αφαιρεθούν από τη σελίδα. Τα παράπονα δεν περιορίστηκαν, όμως, μόνο σε θέματα εγκυρότητας, αλλά και στο «θησαυρό» δεδομένων που απέκτησε η AB InBev με την εξαγορά της πλατφόρμας, έχοντας εν μια νυκτί στα «χέρια» της τη δυνατότητα να παρακολουθήσει, να αναλύσει και να προβλέψει τις τάσεις τις αγοράς και τις προτιμήσεις των χρηστών.

Όπως επισήμανε στην ανακοίνωση του ο Tucker οι χρήστες της πλατφόρμας θα μπορούν να κατεβάσουν τις βαθμολογίες τους και τις κριτικές τους έως και τις 18 Ιανουαρίου 2025. Κλείνοντας την σχετική ανακοίνωση ο Tucker υποστήριξε ότι κατά τη διάρκεια του τελευταίου χρόνου επιχείρησε μάταια να εξαγοράσει το RateBeer από την ABI, έχοντας ως στόχο τον πλήρη επανασχεδιασμό της σελίδας, προκειμένου να την εκμοντερνίσει και να την καταστήσει πιο αποτελεσματική.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Καθοδική τάση για τις premium μπύρες στο πρώτο εξάμηνο 2025

Έπειτα από τέσσερα χρόνια σταθερής ανάπτυξης, ο όγκος πωλήσεων μπυρών κατηγορίας premium και πάνω μειώθηκαν στο πρώτο μισό του 2025 με αισθητές μειώσεις να παρατηρούνται σε σημαντικές αγορές όπως η Κίνα, η Βραζιλία και οι ΗΠΑ, αλλά με μικρότερες αγορές να προσφέρουν μια χαραμάδα αισιοδοξίας, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία IWSR.

Η Heineken άνοιξε νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στη Βραζιλία

Η Heineken άνοιξε ένα νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στην περιοχή Minas Gerais στη Βραζιλία. Το ζυθοποιείο του Ολλανδικού κολοσσού αποτελεί μια από τις σημαντικότερες επενδύσεις του στην περιοχή, καθώς η εταιρεία στοχεύει στο να βελτιώσει ακόμα περισσότερο το παγκόσμιο αντίκτυπο της.

Άρχισε η νέα εσοδεία βυνοποιήσιμου κριθαριού από τη «Βεργίνα»

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης ανακοίνωσε την έναρξη της νέας εσοδείας βυνοποιήσιμου κριθαριού της για την περίοδο 2025-26 στο πλαίσιο του προγράμματος συμβολαιακής καλλιέργειας που εφαρμόζει σε συνεργασία με Έλληνες παραγωγούς από τον Έβρο μέχρι την Χαλκιδική και τη Λήμνο.

Προτεινόμενα

Η ΕΖΑ φέρνει στην Ελλάδα την κορυφαία ισπανική επωνυμία μπύρας Mahou San Miguel

H Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης (ΕΖΑ) ανακοινώσε τη στρατηγική της συνεργασία με τη Mahou San Miguel, τη μεγαλύτερη ζυθοποιία της Ισπανίας και έναν από τους σημαντικότερους παίκτες στη βιομηχανία μπύρας της Ευρώπης.

Η Heineken άνοιξε νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στη Βραζιλία

Η Heineken άνοιξε ένα νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στην περιοχή Minas Gerais στη Βραζιλία. Το ζυθοποιείο του Ολλανδικού κολοσσού αποτελεί μια από τις σημαντικότερες επενδύσεις του στην περιοχή, καθώς η εταιρεία στοχεύει στο να βελτιώσει ακόμα περισσότερο το παγκόσμιο αντίκτυπο της.

Η AB InBev ψάχνει χρυσό deal ως επίσημος χορηγός της UEFA

Η AB InBEV βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την ευρωπαϊκή ομοσπονδία ποδοσφαίρου UEFA προκειμένου να πετύχει μια συμφωνία που θα της επιτρέψει να γίνει ο επίσημος χορηγός όλων των διασυλλογικών διοργανώσεων ανδρών της από το 2027 έως και το 2033.