«Τέλος εποχής» για την ιστορική RateBeer από Φεβρουάριο 2025

Κοινοποίηση:

«Τίτλοι τέλους» για την ιστορική πλατφόρμα και σελίδα αξιολόγησης μπύρας RateBeer από αρχές του ερχόμενου Φεβρουαρίου, όπως γνωστοποίησε μέσω ανακοίνωση του ο εκ των συνιδρυτών της, Joe Tucker.

Για πάνω από δύο δεκαετίες η πλατφόρμα αποτέλεσε κόμβο επικοινωνίας για τους απανταχού λάτρεις της μπύρας. Το 2019 εξαγοράστηκε εξ ολοκλήρου από την κορυφαία παραγωγό μπύρας παγκοσμίως AB InBev. Φυσικά, η κίνηση αυτή είχε σηκώσει μεγάλο «κύμα» συζητήσεων με τη διαφάνεια της RateBeer να τίθεται υπό αμφισβήτηση, και πολλές ζυθοποιίες και μικροζυθοποιίες να ζητούν να αφαιρεθούν από τη σελίδα. Τα παράπονα δεν περιορίστηκαν, όμως, μόνο σε θέματα εγκυρότητας, αλλά και στο «θησαυρό» δεδομένων που απέκτησε η AB InBev με την εξαγορά της πλατφόρμας, έχοντας εν μια νυκτί στα «χέρια» της τη δυνατότητα να παρακολουθήσει, να αναλύσει και να προβλέψει τις τάσεις τις αγοράς και τις προτιμήσεις των χρηστών.

Όπως επισήμανε στην ανακοίνωση του ο Tucker οι χρήστες της πλατφόρμας θα μπορούν να κατεβάσουν τις βαθμολογίες τους και τις κριτικές τους έως και τις 18 Ιανουαρίου 2025. Κλείνοντας την σχετική ανακοίνωση ο Tucker υποστήριξε ότι κατά τη διάρκεια του τελευταίου χρόνου επιχείρησε μάταια να εξαγοράσει το RateBeer από την ABI, έχοντας ως στόχο τον πλήρη επανασχεδιασμό της σελίδας, προκειμένου να την εκμοντερνίσει και να την καταστήσει πιο αποτελεσματική.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Προτεινόμενα

Την επιβολή ηλικιακών περιορισμών στις μπύρες χωρίς αλκοόλ εξετάζουν οι ειδικοί παγκοσμίως

Την επιβολή ηλικιακών περιορισμών στις πωλήσεις των μπυρών χαμηλής ή μηδενικής περιεκτικότητας αλκοόλ εξετάζουν ειδικοί, ισχυριζόμενοι πως η κατανάλωση τους από ανήλικους μπορεί να οδηγήσει μελλοντικά στον αλκοολισμό.

Άνοιγμα στην Ασία και συνεργασία με την ζυθοποιία Tiger Beer για Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ

Η ηγέτιδα των πολυτελών μπυρών στην ασιατική αγορά, Tiger Beer, και ο μεγαλύτερος από άποψη αριθμού φιλάθλων ποδοσφαιρικός σύλλογος της Αγγλίας, Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, έδωσαν τα