Ταλανίζεται από τις νέες τάσεις και μειωμένες πωλήσεις ο κλάδος του ζύθου στο Βέλγιο

Κοινοποίηση:

Σε κρίση βρίσκεται ο κλάδος του ζύθου στο Βέλγιο, προκαλώντας άγχος στους λάτρεις της μπύρας παγκοσμίως, αφού η ευρωπαϊκή χώρα αποτελεί παραδοσιακά μια από τις σημαντικότερες δυνάμεις στο χώρο της μπύρας.

Το 2023 οι πωλήσεις ετικετών μπύρας στο Βέλγιο μειώθηκαν κατά 5,8% έναντι του 2022, ενώ στις εξαγωγές η αντίστοιχη πτώση άγγιξε το 7,5%, βάσει των στοιχείων της ένωσης Βέλγων Ζυθοποιών. Ενδεικτικό της δύσκολης κατάστασης είναι πως το Σεπτέμβριο του περασμένου έτους στις Βρυξέλλες άνοιξε τις πύλες του ένα μουσείο αφιερωμένο στη βαθιά παράδοση της χώρας στη ζυθοποίηση, το οποίο όμως δεν έχει την απήχηση που αναμενόταν. Το Belgian Beer World, όπως ονομάζεται το μουσείο, υπήρχαν ελπίδες ότι θα προσελκύσει στο πρώτο έτος λειτουργίας του περίπου 360.000 τουρίστες, όμως εν τέλει δεν μπόρεσε να φτάσει ούτε στο 50% του συγκεκριμένου στόχου.

Ελέω των μειωμένων πωλήσεων και των χαμηλών επιπέδων των εξαγωγών πολλές ζυθοποιίες έχουν οδηγηθεί στο κλείσιμο, ενώ και τα μπαρ δυσκολεύονται να αντέξουν οικονομικά. Μάλιστα, σύμφωνα με το συγγραφέα του βιβλίου Hidden Beers of Belgium, Breandan Kearney, ούτε οι μεγαλύτερες ζυθοποιίες δεν έχουν ξεφύγει από τη δύσκολη κατάσταση. Άξιο αναφοράς είναι ότι τα στοιχεία των Βέλγων Ζυθοποιών δείχνουν πως περίπου το 70% του συνόλου του όγκου μπύρας που παράγεται στο Βέλγιο αποστέλlεται προς το εξωτερικό, με πολλές από τις μεγαλύτερες ζυθοποιίες τις χώρας να εστιάζουν τη στρατηγική τους γύρω απ’ αυτές, όμως η παγκόσμια αστάθεια του κλάδου καθιστά πολύ δύσκολη αυτή την προσέγγιση.

Από τις αρχές του 2023 έως και σήμερα 67 ζυθοποιίες έχουν κλείσει τις πόρτες του. Ταυτόχρονα, στην εγχώρια σκηνή οι καταναλωτές αποστρέφονται παραδοσιακά είδη μπύρας όπως της saison και τις μαύρες, και να στρέφονται πως πιο χαλαρά ποτά. Από τις σημαντικότερες δυσκολίες είναι και η στροφή προς μη αλκοολούχες μπύρες, αφού οι παραδοσιακές βέλγικες συνταγές τείνουν να υψηλής περιεκτικότητας σ’ αλκοόλ, αναγκάζοντας τους ζυθοποιούς να προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες.

Πληροφορίες από vinepair

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Όλα τα κιλά και τιμή 21 λεπτά το για το κριθάρι ανακοίνωσε η ΒΕΡΓΙΝΑ

Το σύνολο της φετινής παραγωγής, για όλα τα κιλά που παραδίδει ο παραγωγός, και στην προσυμφωνημένη τιμή των 21 λεπτών ανά κιλό, που τυγχάνει και η καλύτερη τιμή στην αγορά, θα απορροφήσει και φέτος η ΒΕΡΓΙΝΑ από τους παραγωγούς βυνοποιήσιμου κριθαριού, με τους οποίους συνεργάζεται στο πλαίσιο του μοντέλου της συμβολαιακής καλλιέργειας, χωρίς πλαφόν στα παραδοτέα κιλά. Η μέση στρεμματική απόδοση ανήλθε στα 470 κιλά ανά στρέμμα, «σημαντική επίδοση» όπως προσδιορίστηκε  από τον επικεφαλής Γεωπόνο της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. (ΒΕΡΓΙΝΑ) κ. Χ. Αραμπατζόγλου.

Οι δασμοί Τραμπ γκρεμίζουν τις πωλήσεις του αμερικανικού κολοσσού της μπύρας Constellation Brands

Υποτονικές πωλήσεις, χαμηλότερες των εκτιμήσεων των αναλυτών, σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας Constellation Brands στο α’ τρίμηνο του οικονομικού της έτους. Ο όμιλος αποδίδει τις χαμηλές τις πτήσεις κυρίως στις πολιτικές δασμών του Αμερικανού προέδρου, Ντόναλντ Τραμπ στο αλουμίνιο και τις εισαγωγές μπύρας.Πιο συγκεκριμένα, η Constelation Brands σημείωσε πωλήσεις ύψους περίπου 2,14 δισ. ευρώ, έναντι προβλέψεων των αναλυτών για πωλήσεις 2,167 δισ. ευρώ στο τρίμηνο που τελείωσε στις 31 Μαΐου, σύμφωνα με στοιχεία που συνέλεξε το χρηματιστήριο του Λονδίνου.

Νέα εκδοχή για την πειραματική ετικέτα«Κάψα» της Ζυθοποιίας Αναστασίου»

Μια νέα εκδοχή της πειραματικής και περιορισμένης παραγωγής «Κάψα» λανσάρει η Ζυθοποιία Αναστασίου. Η «Κάψα» είναι μια πικρή και ταυτόχρονα καυτερή West Coast I.P.A. με περιεκτικότητα αλκοόλ 6,3%. Δημιουργείται με συνδυασμό φρέσκων αμερικάνικων λυκίσκων cascade, citra, Simcoe και ένα μείγμα καυτερών πιπεριών.

Προτεινόμενα

Παγώνει ξανά την πώληση της ρωσικής θυγατρικής της AB InBev στην Efes η Μόσχα

Οι ρωσικές αρχές εμπόδισαν για ακόμα μια φορά την AB InBev να πουλήσει τις μετοχές της στο κοινό επιχειρηματικό της εγχείρημα με την τουρκική Anadolu Efes στη Ρωσία,  σύμφωνα με τα όσα ανέφερε η τελευταία την περασμένη Παρασκευή.

Η Budweiser επενδύει σε εγκαταστάσεις αξίας 268,7 εκατομμυρίων ευρώ για παραγωγή στις ΗΠΑ

Η κορυφαία επωνυμία της AB InBev, Budweiser, προχωράει στην κατασκευή νέων εγκαταστάσεων αξίας 268,7 εκατ. ευρώ στο Οχάιο των ΗΠΑ, σε μια προσπάθεια να προωθήσει την παραγωγή ετικετών για την αγορά της Αμερικής εντός των συνόρων της.

Διατηρεί τα σκήπτρα της για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην κορυφή της παγκόσμιας βιομηχανίας μπύρας η Corona

Για δεύτερη διαδοχική χρονιά η Corona αναδεικνύεται η πιο πολύτιμη επωνυμία μπύρας παγκοσμίως σύμφωνα με την έκθεση BrandZ Global 2025 της ερευνητικής εταιρείας Kantar. Για το επίτευγμα αυτό σημαντική είναι η συμβολή της μη αλκοολούχας Corona Cero.