Μετά τη Heineken και η Diageo επιβεβαιώνει την δυναμική των μη αλκοολούχων μπυρών

Κοινοποίηση:

Τα ευρήματα της έρευνας της Heineken από νωρίτερα μέσα στο μήνα έρχεται να επιβεβαιώσει με δική του μελέτη ο όμιλος αλκοολούχων ποτών Diageo. Πιο συγκεκριμένα, βάσει της έρευνας της Diageo φαίνεται πως οι καταναλωτές τείνουν να εναλλάσσουν την κατανάλωση τους μεταξύ αλκοολούχων, και μη αλκοολούχων ποτών, στις κοινωνικές τους συναναστροφές.

Για τη διεξαγωγή της έρευνας της, η Diageo, στην οποία ανήκει η κορυφαία επωνυμία imperial stout μπύρας παγκοσμίως, Guinness, χρησιμοποίησε το εργαλείο AI που έχει αναπτύξει σε συνεργασία με τις εταιρείες Share Creative και Kantar. Το «έξυπνο» αυτό σύστημα, επονομαζόμενο Foresight System, ελέγχει περίπου 160 εκατ. συνομιλίες ανά τον κόσμο, προκειμένου να εντοπίσει τις παγκόσμιες καταναλωτικές τάσεις στο χώρο των αλκοολούχων ποτών. Τα αποτελέσματα της έρευνας δημοσιεύτηκαν στην ετήσια έκθεση «Distilled» της εταιρείας, βάσει της οποίας φαίνεται πως αυτή τη στιγμή στην παγκόσμια αγορά επικρατεί η τάση «zebra striping». Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι οι καταναλωτές δεν περιορίζονται είτε σε αλκοολούχες είτε σε επιλογές άνευ αλκοόλ, αλλά ακόμα και κατά τη διάρκεια της ίδιας εξόδου μπορεί να πιούν ποτά που ανήκουν και στις δύο κατηγορίες. Όπως αναφέρει ο κολοσσός των αλκοολούχων ποτών, η τάση αυτή συνδέεται στενά με μια αύξηση ύψους 37% σε συζητήσεις γύρω από την αυτοεκτίμηση και 79% γύρω απ’ αυτές που αφορούν πιο «χαλαρές περιστάσεις».

Φυσικά, οι μη αλκοολούχες επιλογές δεν έχουν αυξημένη ζήτηση μόνο σε μπαρ και κοινωνικές εκδηλώσεις, αλλά ακόμα και στα καταστήματα μεταπώλησης και super market. Χαρακτηριστικές είναι οι δηλώσεις του αντιπροέδρου merchandising, φαγητών και ποτών της αλυσίδας super market Target, John Conlin, σχετικά με το πρόσφατο λανσάρισμα της μη αλκοολούχας επωνυμίας μπύρας του πασίγνωστου ηθοποιού, Tom Holland, Bero, όπου ανέφερε ότι «Τα μη αλκοολούχα ποτά αποτελούν μια κατηγορία ανάπτυξης για την Target εδώ και πέντε χρόνια».

Γενικότερα για την κατηγορία των αλκοολούχων μπυρών, η Diageo εντόπισε πως οι καταναλωτές έχουν την τάση να δαπανούν περισσότερο χρόνο και χρήματα σε μεμονωμένα προϊόντα και κοινωνικές εκδηλώσεις σε μια προσπάθεια να δημιουργήσουν ξεχωριστές εμπειρίες. Όπως αναφέρει στην έκθεση της, οι συζητήσεις σχετικά με την αξιοποίηση στο έπακρο προϊόντων και περιστάσεων αυξήθηκαν με ρυθμό ανάπτυξης 83% για την περίοδο αναφοράς Ιουλίου 2022-Ιουλίου 2024, ενώ καταγράφηκε και μια αύξηση ύψους 42% στις συζητήσεις καταναλωτών για εξόδους σ’ εναλλακτικούς χώρους διασκέδασης, όπως σε virtual reality gaming lounges.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Alea Brewing παντρεύει μπύρα και επιστήμη

Μια ιδιαίτερη εκδήλωση που συνδυάζει μπύρα και επιστήμη ετοιμάζει η Alea Brewing Co. την Κυριακή 14 Δεκεμβρίου, σε συνεργασία με το Τμήμα Αστροφυσικής του ΕΚΠΑ.

Μια νέα Belgian Blonde Ale ετικέτα παρουσίασε η σαμιώτικη μικροζυθοποιία Samos Beer

Μια νέα Belgian Blonde Ale συνταγή με περιεκτικότητα αλκοόλ 6,5% παρουσιάζει η μικροζυθοποιία Samos Beer. Ο λόγος για την «Καρβούνης» που οφείλει το όνομα της στο ομώνυμο βουνό της Σάμου και διακρίνεται από αρώματα πιπεριού, λουλουδιών και ώριμου αχλαδιού∙ ελαφριά γεύση αλλά γεμάτη χαρακτήρα, ξηρή, με καθαρή, τραγανή επίγευση.

Προτεινόμενα

Μέχρι το 2032 επεκτείνεται η παρουσία της κορυφαίας ζυθοποιίας Ab InBev στους Ολυμπιακούς Αγώνες

Μέχρι και το 2032 θα βρίσκονται στους Ολυμπιακούς Αγώνες οι ετικέτες της κορυφαίας ζυθοποιίας παγκοσμίως από άποψη πωλήσεων AB InBev, όπως αποκάλυψε η Ολυμπιακή Επιτροπή

Πώς κατάφερε να ξεχωρίσει το Alea Craft Beer Festival

Σε μία πληθώρα από εκδηλώσεις γύρω από την μπύρα που γίνονται κάθε χρόνο στη χώρα μας, η ομάδα της Alea Brewing Co. κατάφερε να διοργανώσει ένα φεστιβάλ διαφορετικό από τα άλλα.

Μπύρα με μπισκότα η πρόταση της Guinness για τα Χριστούγεννα

Μπύρα με μπισκότα η πρόταση της Guinness για την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων

Σε συνεργασία με τον φούρνο Last Crumb, η κορυφαία επωνυμία μπύρας της Diageo, Guinness, προχώρησε στο λανσάρισμα μιας περιορισμένης έκδοσης σειράς μπισκότων που αναδεικνύουν τη γεύση της Imperial Stout ενόψει της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων.

Η Guinness γιορτάζει 2 χρόνια συνεργασίας με την Premier League με νέα παγκόσμια καμπάνια

Με τη νέα σεζόν της Premier League να έχει ήδη ξεκινήσει και τον ενθουσιασμό των φιλάθλων να κορυφώνεται, η Guinness επιστρέφει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ως Επίσημη Μπύρα της Premier League και το γιορτάζει μέσα από τη νέα καμπάνια «Lovely Day for a Guinness».

Η Diageo υπερδιπλασιάζει την παραγωγή Guinness για να καλύψει την παγκόσμια ζήτηση

Η Diageo σχεδιάζει μια σημαντική επέκταση του νέου ζυθοποιείου της αξίας 200 εκατομμυρίων ευρώ στο Littleconnell, Co Kildare, ως απάντηση στην αυξανόμενη παγκόσμια ζήτηση για τις μπύρες Guinness και Guinness 0.0.