Η ποιοτική βελτίωση των μη αλκοολούχων μπυρών προσελκύει τους Ολλανδούς καταναλωτές

Κοινοποίηση:

Με το κίνημα του «Dry January» να βρίσκεται σε εξέλιξη, οι Ολλανδοί λάτρεις της μπύρας φαίνεται ότι δεν θα δυσκολευτούν να κόψουν την περιεκτικότητα αλκοόλ που καταναλώνουν, αφού ήδη ασπάζονται σε απόλυτο βαθμό τις μη αλκοολούχες επιλογές. Δεν πρέπει να προκαλεί εντύπωση, άλλωστε, ότι μία στις 12 μπύρες που πωλούνται στα supermarket της χώρας είναι άνευ αλκοόλ.

Βάσει των τελευταίων στοιχείων της ένωσης Ολλανδών Ζυθοποιών, το ποσοστό των πωλήσεων μη αλκοολούχων μπυρών της χώρας ανέβηκε το 2023 στο 7%, από 5,8% όπου βρισκόταν το 2019, με το στόχο των παραγωγών να είναι να φτάσει στο 10%, έως και το 2030. Κατά των διευθυντή των Ολλανδών Ζυθοποιών, Meint Waterlanden, η αυξημένη ζήτηση των μη αλκοολούχων μπυρών σε μεγάλο βαθμό οφείλεται στο γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια παράγονται προϊόντα καλύτερης ποιότητας. Όπως δηλώνει χαρακτηριστικά «Η γεύση έχει βελτιωθεί και οι μη αλκοολούχες μπύρες ταιριάζουν σε έναν πιο ισορροπημένο τρόπο ζωής, με τους καταναλωτές να προσέχουν τι τρώνε και πίνουν αυτή την περίοδο».

Ενδεικτική της αυξημένης απήχησης των μπυρών άνευ αλκοόλ είναι η διαδρομή των ζυθοποιών Ronald van de Streek και του αδερφού του Sander, οι οποίοι ξεκίνησαν το επαγγελματικό τους ταξίδι στο χώρο του ζύθου το 2017, και πλέον παράγουν περίπου 900 λίτρα μπύρας ανά ώρα. Όταν ξεκίνησαν τη ζυθοποίηση ως χόμπι στην κουζίνα τους πριν από μια δεκαετία, κατά πάσα πιθανότητα δεν φανταζόντουσαν, ότι σήμερα το 60% του συνόλου της παραγωγής τους θα αποτελούταν από μη αλκοολούχες ετικέτες. Όπως αναφέρει ο van de Streek, ο οποίος παράγει και την πρώτη ολλανδική μπύρα άνευ αλκοόλ, η οποία είναι βρετανική συνταγή με μεγαλύτερο αριθμό λυκίσκων από το συνηθισμένο, παρότι πέρυσι η τιμή των μη αλκοολούχων μπυρών αυξήθηκαν λόγω ανόδου του φόρου στη ζάχαρη, οι πωλήσεις μη αλκοολούχων μπυρών, όχι μόνο έδειξαν ανθεκτικότητα, αλλά αυξήθηκαν.

Πληροφορίες από Euronews

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Με μια stong bitter έκανε ποδαρικό το ζυθοποιείο της Sigri Brewery

Η stong bitter ετικέτα «To Know Us Bitter» αποτελεί την πρώτη μπύρα που παράχθηκε στο ζυθοποιείο της Sigri Brewery. Η νέα ετικέτα της μικροζυθοποιίας από την Μυτιλήνη διαθέτει περιεκτικότητα αλκοόλ 6% και θα διατίθεται σε κουτάκι 440ml και σε βαρέλι.

Ξεχώρισε στα φετινά βραβεία NFL Best Restaurant Awards η premium μπίρα NOAM

Η premium μπίρα NOAM ήταν ανάμεσα σε αυτές που ξεχώρισαν για την αισθητική και την αυθεντικότητα τους στα 8α κορυφαία βραβεία για την ελληνική γαστρονομία FNL Best Restaurant Awards 2025. Τα βραβεία έλαβαν χώρα τη Δευτέρα 19 Μαΐου στο αμφιθέατρο «Ιωάννης Δεσποτόπουλος» του Ωδείου Αθηνών, με 263 εστιατόρια από όλη την Ελλάδα να τιμώνται για τη συμβολή τους στην σύγχρονη γαστρονομία της χώρας μας.

Προτεινόμενα

Αλώνια στο βυνοποιήσιµο κριθάρι µε τιμή 21 λεπτά με την τιμή να ανέρχεται στα 21 λεπτά

Πολύ καλή χρονιά, µε αυξηµένες στρεµµατικές αποδόσεις και υψηλή ποιότητα παραγωγής, προοιωνίζεται η φετινή για την πλειονότητα των περιοχών της χώρας που καλλιεργούν βυνοποιήσιµο κριθάρι, λίγο πριν µπουν οι θεριζοαλωνιστικές µηχανές στα χωράφια και αρχίσει το αλώνι.