Η νέα εμφάνιση στα κουτάκια μπύρας της Peroni ελκύει τους νεότερους ηλικιακά καταναλωτές

Κοινοποίηση:

Η Peroni αλλάζει την εμφάνιση των συσκευασιών μπύρας 330ml  σε μια απόπειρα να προσελκύσει τους νεότερους καταναλωτές στον ανερχόμενο τομέα των αλουμινένιων κουτιών.

Τα νέα κουτιά θα είναι για πρώτη φορά διαθέσιμα σε μια νέα εύκολη στο άνοιγμα δεκάδα που είναι βολική για φύλαξη στο ψυγείο. Πέρα από τη στροφή στις μικρότερες συσκευασίες, η Peroni ανανέωσε και το λογότυπο της για να «ξεχωρίζει», διατηρώντας παράλληλα μια premium αίσθηση σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας.

Τέλος, αναθεωρημένο είναι και το σχέδιο των εξωτερικών συσκευασιών της Peroni, με τη χαρακτηριστική μπλε κορδέλα να εμφανίζεται και στις δύο πλευρές των multipacks, δημιουργώντας μια αίσθηση ατελείωτης κορδέλας όταν οι συσκευασίες τοποθετούνταν η μία δίπλα στην άλλη στα ράφια καταστημάτων.

«Ιστορικά, τα αλουμινένια κουτιά συνδέονται με το χώρο των οικονομικών κλάδων, αλλά πλέον αρχίζουν όλο και περισσότερο να αυξάνουν τη σημασία τους στον κλάδο των premium lager» ανέφερε σχετικά με την απόφαση της εταιρείας ο διευθυντής μάρκετινγκ της Asahi UK, Rob Hobart. Συμπληρώνοντας τις δηλώσεις του τόνισε ότι για τις περισσότερες premium επωνυμίες όπως είναι η Peroni Nastro Azzuro υπάρχει πλέον μια τάση για να προσελκύσουν τους νεότερους καταναλωτές μέσω των αλουμινένιων συσκευασιών.

Άξιο αναφοράς είναι ότι οι πωλήσεις της Peroni αυξήθηκαν κατά 1,1% στα 227 εκατ. ευρώ εντός του 2024, παρότι ο όγκος πωλήσεων μειώθηκε κατά 3%.

Πληροφορίες από The Grocer

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Eπετειακή «Μπάρλεϋ» από Alea Brewing και Sourmena Brew

Μια φιλανθρωπική επετειακή έκδοση της Session IPA «Μπάρλεϋ» αφιερωμένη σε φιλοζωικές οργανώσεις παρουσιάζουν οι μικροζυθοποιίες Alea Brewing Co. και Sourmena Brew σε συνεργασία με το Stray Dogs Beer Concept.

Η Modelo προχωρά σε επενδύσεις εκσυγχρονισμού των εγκαταστάσεων της στο Μεξικό ύψους 3,17 δισ. ευρώ

Σε επενδύσεις ύψους άνω των 3,17 δισ. ευρώ για εκσυγχρονισμό των εργοστασίων και των καταστημάτων της στο Μεξικό προχωρά η Grupo Modelo, παραγωγός της επωνυμίας Corona, αψηφώντας τις εμπορικές εντάσεις της χώρας της Λατινικής Αμερικής με τις ΗΠΑ.

Επεκτείνει την παρουσία της στο τένις η Stella Artois, επίσημη μπύρα του ATP Tour ως το 2028

Επίσημη μπύρα και Gold Partner του ATP Tour θα είναι ως και το 2028 η premium επωνυμία της AB InBev, Stella Artois. Στα πλαίσια της συνεργασίας αυτής συμπεριλαμβάνονται αρκετές από τις κορυφαίες διοργανώσεις τένις, όπως τα Nitto ATP Finals στο Τορίνο.

Προτεινόμενα