Η νέα εμφάνιση στα κουτάκια μπύρας της Peroni ελκύει τους νεότερους ηλικιακά καταναλωτές

Κοινοποίηση:

Η Peroni αλλάζει την εμφάνιση των συσκευασιών μπύρας 330ml  σε μια απόπειρα να προσελκύσει τους νεότερους καταναλωτές στον ανερχόμενο τομέα των αλουμινένιων κουτιών.

Τα νέα κουτιά θα είναι για πρώτη φορά διαθέσιμα σε μια νέα εύκολη στο άνοιγμα δεκάδα που είναι βολική για φύλαξη στο ψυγείο. Πέρα από τη στροφή στις μικρότερες συσκευασίες, η Peroni ανανέωσε και το λογότυπο της για να «ξεχωρίζει», διατηρώντας παράλληλα μια premium αίσθηση σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας.

Τέλος, αναθεωρημένο είναι και το σχέδιο των εξωτερικών συσκευασιών της Peroni, με τη χαρακτηριστική μπλε κορδέλα να εμφανίζεται και στις δύο πλευρές των multipacks, δημιουργώντας μια αίσθηση ατελείωτης κορδέλας όταν οι συσκευασίες τοποθετούνταν η μία δίπλα στην άλλη στα ράφια καταστημάτων.

«Ιστορικά, τα αλουμινένια κουτιά συνδέονται με το χώρο των οικονομικών κλάδων, αλλά πλέον αρχίζουν όλο και περισσότερο να αυξάνουν τη σημασία τους στον κλάδο των premium lager» ανέφερε σχετικά με την απόφαση της εταιρείας ο διευθυντής μάρκετινγκ της Asahi UK, Rob Hobart. Συμπληρώνοντας τις δηλώσεις του τόνισε ότι για τις περισσότερες premium επωνυμίες όπως είναι η Peroni Nastro Azzuro υπάρχει πλέον μια τάση για να προσελκύσουν τους νεότερους καταναλωτές μέσω των αλουμινένιων συσκευασιών.

Άξιο αναφοράς είναι ότι οι πωλήσεις της Peroni αυξήθηκαν κατά 1,1% στα 227 εκατ. ευρώ εντός του 2024, παρότι ο όγκος πωλήσεων μειώθηκε κατά 3%.

Πληροφορίες από The Grocer

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Χάνει το «τρένο» των νέων καταναλωτών η craft μπύρα στις ΗΠΑ, αναγκαία η αλλαγή στρατηγικής

Νέα έρευνα της εταιρείας CGA by NIQ δείχνει ότι η craft μπύρα χάνει έδαφος με τους νέους καταναλωτές παρά την απήχηση της στο εμπόριο των ΗΠΑ, και καταδεικνύει την ανάγκη για υιοθεσία νέων στρατηγικών που να ταιριάζουν στις προτιμήσεις της Gen Ζ.

Προτεινόμενα

Ακάθεκτη συνεχίζει την πορεία της η κορυφαία ζυθοποιός AB InBev

Χαμόγελα πρέπει να δημιουργεί στους επενδυτές της AB InBev η οικονομική της έκθεση για το δεύτερο τρίμηνο, με την κορυφαία βέλγικη ζυθοποιεία να ξεπερνά τις προβλέψεις των αναλυτών, σημειώνοντας μια άνοδο 10,2% στα κέρδη της, έναντι των εκτιμώμενου 8,3%, την ώρα που οι βασικοί ανταγωνιστές της φαίνεται να δυσκολεύονται να ανταπεξέλθουν στα προβλήματα της αγοράς.