Σύμβολο ανθεκτικότητας η νέα helles ετικέτα «Κορυφώ» της Κερκυραϊκής Ζυθοποιίας

Κοινοποίηση:

«Σύμβολο ανθεκτικότητας, εξέλιξης και αυθεντικότητας» αποτελεί η νέα lager ετικέτα Κορυφώ της Κερκυραϊκής Ζυθοποιίας.

Πρόκειται για μια Helles με περιεκτικότητα αλκοόλ 5,1% και αρώματα βύνης, δημητριακών και ψωμιού. Το όνομα «Κορυφώ» αντλεί έμπνευση από τις δίδυμες κορυφές του εμβληματικού φρουρίου της Κέρκυρας, όπου για αιώνες προστάτευε το νησί από κάθε πρόκληση.

Μια ιστορία αντοχής, εξέλιξης και υπερηφάνειας που αποτελεί έμπνευση για την Κερκυραϊκή Ζυθοποιία από την ίδρυση της. Η Κορυφώ είναι κάτι περισσότερο από μια μπύρα. Είναι σύμβολο ανθεκτικότητας, εξέλιξης, αυθεντικότητας. Κάθε φιάλη Κορυφώ, είναι μια αφήγηση που περιμένει να ζωντανέψει. Είναι ένα αφιέρωμα στις γεύσεις, στις μνήμες και στις στιγμές που μας κάνουν μοναδικούς. Αυτές που πραγματικά έχουν σημασία.

Στη σχετική ανακοίνωση για το λανσάρισμα της νέας ετικέτας η Corfu τονίζει ότι η «Κορυφώ» είναι μια μπύρα «αφιερωμένη σε όλους εκείνους που μας δίνουν την έμπνευση να δημιουργούμε και τις ιστορίες τους» με κάθε φιάλη να αποτελεί μια αφήγηση που περιμένει να ζωντανέψει. Τέλος, στην ανακοίνωση της η Κερκυραϊκή Ζυθοποιία προσκαλεί τους καταναλωτές να μοιραστούν τη δική τους ιστορίας, αφού «Κάθε ξεχωριστή ιστορία αξίζει να ειπωθεί… Γιατί κάθε ξεχωριστή ιστορία αξίζει μια Κορυφώ».

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Διατηρεί τα «σκήπτρα» ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας η Corona Extra

Η Corona Extra διατηρεί τα σκήπτρα της ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας και το 2025 σύμφωνα με έρευνα της κορυφαίας συμβουλευτικής εταιρείας Brand Finance. Όπως και πέρυσι την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Heineken και Budweiser. Κατά την Brand Finance η αθροιστική αξία επωνυμίας των 50 πολυτιμότερων παραγωγών μπύρας το 2025 ανέρχεται σε 101,6 δισ. ευρώ.

Μείωση εκπομπών άνθρακα 19% την τελευταία 6ετία για Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Πιστή στον Εταιρικό της Σκοπό να «Ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δημοσιεύει την Ετήσια Έκθεση Βιωσιμότητας για το 2024, αναδεικνύοντας την πρόοδό και τα αποτελέσματά της στους τρεις πυλώνες ESG: Περιβάλλον, Κοινωνία και Εταιρική Διακυβέρνηση. Σε μία χρονιά αυξημένων προκλήσεων για τον κλάδο, ο απολογισμός επιβεβαιώνει τη διαχρονικά επιτυχημένη πορεία της εταιρείας και αναδεικνύει τη δέσμευσή της να λειτουργεί με υπευθυνότητα, συνέπεια και μακροπρόθεσμη προοπτική, επισημαίνει η σχετική ανακοίνωση.

Δράσεις προώθησης υπεύθυνης κατανάλωσης από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Σε ενεργές δράσεις ενημέρωσης και προώθησης της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ σε μεγάλα μουσικά events του καλοκαιριού προχώρησε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχοντας ως όχημα την μη αλκοολούχα Mythos 0.0%. 

Προτεινόμενα

Ελληνικό χρώμα στα βραβεία World Beer Awards 2024

Τριπλή διάκριση στον διεθνή διαγωνισμό World Beer Awards, πέτυχε η Ελλάδα, με το ζυθοποιείο Ammousa από την Πάτρα να αποσπά το ασημένιο βραβείο για την ετικέτα της AMMOUSA English IPA & ginger, και την κορυφαία παραγωγό της Τήνου, ΝΗΣΟΣ, να κερδίζει χρυσή διάκριση για την ετικέτα «7 Μποφόρ» και ασημένια για την «Αποκάλυψη»