Αναθεωρεί τους οικονομικούς του στόχους για το υπόλοιπο του 2025 ο βρετανικός κολοσσός C & C Group

Κοινοποίηση:

Ο βρετανικός κολοσσός C & C Group αναθεώρησε τους στόχους του για επίτευξη λειτουργικών εσόδων άνω των 100 εκατομμυρίων ευρώ μεσοπρόθεσμα στην τελευταία της οικονομική ενημέρωση. Παράλληλα, ενημέρωσε ότι περιμένει τα έσοδα του οικονομικού της έτους, που ολοκληρώθηκε στις 28 Φεβρουαρίου να είναι αντίστοιχα με αυτά του 2023.

Εντούτοις, η παραγωγός κορυφαίων επωνυμιών όπως η Tennet’s, σημείωσε ότι οι επιδόσεις της είναι ενδεικτικές ανόδου στις επιχειρήσεις διανομής της, γεγονός που αντισταθμίζεται από την έξοδο επωνυμιών αφεψημάτων της που δεν ανήκουν στη βασική γκάμα προϊόντων της από την αγορά της Ιρλανδίας και την πτώση των πωλήσεων μηλίτη στη Μεγάλη Βρετανία το προηγούμενο καλοκαίρι.

Ο κορυφαίος όμιλος αλκοολούχων ποτών αναμένει να σημειώσει ετήσια EBIT κοντά στα 76-78 εκατ. ευρώ, ήτοι ελάχιστα κάτω από τους στόχους της, λόγω χαμηλότερων πωλήσεων μεταξύ Ιανουαρίου και Φεβρουαρίου. Παρόλα αυτά, η εταιρεία σημειώνει ότι η απόδοση της αντανακλά σημαντική ανάκαμψη σε σχέση με τα έσοδα ύψους 60 εκατ. ευρώ του προηγούμενου έτους.

Περαιτέρω, τα περιθώρια κέρδους προβλέπεται φέτος να κινηθούν, επίσης, ελάχιστα πάνω από αυτά του οικονομικού έτους 2024.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Ο λυκίσκος πρωταγωνιστής στην Seneca της Alea Brewing

Η India Pale Lager «Seneca», που «συνδυάζει την καθαρότητα και τη φρεσκάδα της lager ζύμωσης με τον εκφραστικό χαρακτήρα των λυκίσκων Amarillo, Centennial και Motueka» αποτελεί την πιο πρόσφατη δημιουργία της μικροζυθοποιίας Alea Brewing Co.

Μπύρα από χιόνι παρασκεύασε η AB InBev

Η AB InBev προχώρησε στη δημιουργία μπύρας από χιόνι από το Highmark Stadium της Νέας Υόρκης, στα πλαίσια της χορηγίας της ομάδας Buffalo Bills που αγωνίζεται στο πρωτάθλημα ράγκμπι NFL.

Επικεντρώνεται στις μπύρες χωρίς αλκοόλ και στα ready-to-drink προϊόντα στο Hong Kong η Carlsberg

Η Carlsberg γνωστοποίησε ότι προχωρά σε επέκταση του χαρτοφυλακίου των προϊόντων της στο Hong Kong σε συνέχεια συμφωνίας της με την μικροζυθοποιία Young Master νωρίτερα μέσα στο έτος, δίνοντας έμφαση σε μπύρες με χαμηλή περιεκτικότητα ή καθόλου αλκοόλ ενόψει και του «Dry January».

Προτεινόμενα

Μειωμένη κατά 5% παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση για το 2023

Στα 34,3 δισεκατομμύρια λίτρα μειώθηκε η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση για το 2023, σημειώνοντας μια πτώση του 5% σε σχέση με το 2022, όπως δείχνουν τα στοιχεία που ανάρτησε η Eurostat με αφορμή την International Beer Day. Το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής αφορούσε, φυσικά, αλκοολούχες μπύρες, οι οποίες αποτελούσαν την πλειονότητα με 32,5 δισεκατομμύρια λίτρα (-5% και -1,7 δισεκατομμύρια λίτρα σε σχέση με το 2022), ενώ οι μπύρες χωρίς αλκοόλ ή με περιεκτικότητα μέχρι 0,5% συμπλήρωσαν τα υπόλοιπα 1,8 δισεκατομμύρια λίτρα, σημειώνοντας αύξηση 13,5% (+0,2 δισεκατομμύρια λίτρα) από το 2022.

Οι καταναλωτές της γενιάς Gen Z οδηγούν την άνθιση των μη αλκοολούχων ετικετών

Οι μη αλκοολούχες ετικέτες συνεχίζουν να βλέπουν σημαντική ανάπτυξη εντός του 2025, σύμφωνα με στοιχεία της κορυφαίας εμπορικής ένωσης μπύρας της Αμερικής, Beer Institute, με τους καταναλωτές της γενιάς Gen Z να είναι αυτοί  που φαίνεται να τις έχουν αγκαλιάσει σε μεγαλύτερο βαθμό.