Η Tesco επιβεβαιώνει τη δυναμική μπυρών με γεύση φρούτων, αύξηση πωλήσεων 250% στη Βρετανία

Κοινοποίηση:

Εκκωφαντική αύξηση πωλήσεων 250% για μπύρες με γεύσεις φρούτων είδε στη διάρκεια του περασμένου έτους η Tesco. Μάλιστα, όπως σημειώνει η γνωστή αλυσίδα super market πρόκειται για την τάση μπύρας με τη μεγαλύτερη δυναμική αυτή τη στιγμή στη Βρετανία.

Σημαντικότερος λόγος για την ανάπτυξη της εν λόγω κατηγορίας, φαίνεται να είναι η αυξημένη ζήτηση για εναλλακτικά είδη μπύρας με σχετικά χαμηλή περιεκτικότητα αλκοόλ. Εξάλλου, οι μπύρες με γεύση φρούτων αποτελούν εδώ και καιρό τη δημοφιλέστερη κατηγορία σε χώρες της Δυτικής Ευρώπης, όπως είναι η Γαλλία, η Γερμανία, το Βέλγιο, η Ισπανία και η Ιταλία, όπου είναι στενά συνδεδεμένες με το χώρο του αθλητισμού.

Η Tesco αναφέρει ότι κατά την πάροδο των τελευταίων 15 χρόνων, οι ευρωπαϊκές μπύρες με φρουτώδες προφιλ κερδίζουν έδαφος στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, γεγονός που επιβεβαιώνει και η εταιρεία Jubel, η οποία ιδρύθηκε το 2018, και παράγει αποκλειστικά αρωματικές lager. Αυτή τη στιγμή, η εταιρεία έχει στη γκάμα προϊόντων της πέντε ετικέτες, με γεύσεις λεμόνι, grapefruit, πορτοκάλι, ροδάκινο και μάνγκο, οι οποίες είδαν αύξηση πωλήσεων 300% στα ράφια της Tesco.

Η αλλαγή αυτή στις προτιμήσεις των καταναλωτών, φαίνεται να οφείλεται κυρίως στο κίνημα της craft ζυθοποίησης, μέσω του οποίου οι ετικέτες με γεύσεις τροπικών φρούτων έγιναν πιο γνωστές στους καταναλωτές.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Ο λυκίσκος πρωταγωνιστής στην Seneca της Alea Brewing

Η India Pale Lager «Seneca», που «συνδυάζει την καθαρότητα και τη φρεσκάδα της lager ζύμωσης με τον εκφραστικό χαρακτήρα των λυκίσκων Amarillo, Centennial και Motueka» αποτελεί την πιο πρόσφατη δημιουργία της μικροζυθοποιίας Alea Brewing Co.

Μπύρα από χιόνι παρασκεύασε η AB InBev

Η AB InBev προχώρησε στη δημιουργία μπύρας από χιόνι από το Highmark Stadium της Νέας Υόρκης, στα πλαίσια της χορηγίας της ομάδας Buffalo Bills που αγωνίζεται στο πρωτάθλημα ράγκμπι NFL.

Προτεινόμενα

Aύξηση 12,5% στα λειτουργικά κέρδη εξαμήνου της Heineken

Η ολλανδική ζυθοποιία Heineken αναβάθμισε το guidance για τα κέρδη της για ολόκληρο το έτος τη Δευτέρα, παρά το γεγονός ότι έχασε τις εκτιμήσεις για το εξάμηνο και κατέγραψε μια απομείωση 874 εκατομμυρίων ευρώ, με αποτέλεσμα η μετοχή της να υποχωρεί περί το 6%. Η παραγωγός της κορυφαίας σε πωλήσεις lager στην Ευρώπη ανέφερε αύξηση 12,5% στα λειτουργικά κέρδη εξαμήνου, κάτω από την πρόβλεψη των αναλυτών για 13,2%.