Η Tesco επιβεβαιώνει τη δυναμική μπυρών με γεύση φρούτων, αύξηση πωλήσεων 250% στη Βρετανία

Κοινοποίηση:

Εκκωφαντική αύξηση πωλήσεων 250% για μπύρες με γεύσεις φρούτων είδε στη διάρκεια του περασμένου έτους η Tesco. Μάλιστα, όπως σημειώνει η γνωστή αλυσίδα super market πρόκειται για την τάση μπύρας με τη μεγαλύτερη δυναμική αυτή τη στιγμή στη Βρετανία.

Σημαντικότερος λόγος για την ανάπτυξη της εν λόγω κατηγορίας, φαίνεται να είναι η αυξημένη ζήτηση για εναλλακτικά είδη μπύρας με σχετικά χαμηλή περιεκτικότητα αλκοόλ. Εξάλλου, οι μπύρες με γεύση φρούτων αποτελούν εδώ και καιρό τη δημοφιλέστερη κατηγορία σε χώρες της Δυτικής Ευρώπης, όπως είναι η Γαλλία, η Γερμανία, το Βέλγιο, η Ισπανία και η Ιταλία, όπου είναι στενά συνδεδεμένες με το χώρο του αθλητισμού.

Η Tesco αναφέρει ότι κατά την πάροδο των τελευταίων 15 χρόνων, οι ευρωπαϊκές μπύρες με φρουτώδες προφιλ κερδίζουν έδαφος στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, γεγονός που επιβεβαιώνει και η εταιρεία Jubel, η οποία ιδρύθηκε το 2018, και παράγει αποκλειστικά αρωματικές lager. Αυτή τη στιγμή, η εταιρεία έχει στη γκάμα προϊόντων της πέντε ετικέτες, με γεύσεις λεμόνι, grapefruit, πορτοκάλι, ροδάκινο και μάνγκο, οι οποίες είδαν αύξηση πωλήσεων 300% στα ράφια της Tesco.

Η αλλαγή αυτή στις προτιμήσεις των καταναλωτών, φαίνεται να οφείλεται κυρίως στο κίνημα της craft ζυθοποίησης, μέσω του οποίου οι ετικέτες με γεύσεις τροπικών φρούτων έγιναν πιο γνωστές στους καταναλωτές.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Ιρλανδική ζυθοποιία επιχειρεί να αναβιώσει ιστορική μπύρα 150 ετών

Η Ιρλανδική ζυθοποιία Innis & Gunn ετοιμάζεται να ανοίξει μια από τις σπανιότερες φιάλες ale στον κόσμο προκειμένου να επιχειρήσει να αναβιώσει την ιστορική μπύρα που είχε δημιουργηθεί για ένα ερευνητικό ταξίδι στην Αρκτική.

Προτεινόμενα

Η Carlsberg παρασκεύασε τη μικρότερη μπύρα στον κόσμο

Η Carlsberg σε συνεργασία με το ερευνητικό ινστιτούτο RISE, την εταιρεία Glaskomponent και μια καλλιτέχνη μινιατουρών παρουσίασε την μικρότερη μπύρα στον κόσμο. Στόχος αυτής της πρωτοβουλίας είναι μέσω του μικρού μεγέθους της μπύρας και του μη αλκοολούχου περιεχομένου της να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να πίνουν με έναν πιο υπεύθυνο τρόπο. 

Η ΕΖΑ εντάσσει στο χαρτοφυλάκιο της την μπύρα Cretan Kings

H Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης (ΕΖΑ) προχωρά σε μια κίνηση – ορόσημο για την ενδυνάμωση του χαρτοφυλακίου της, ανακοινώνοντας την απόκτηση του σήματος CRETAN KINGS. Πρόκειται για μια στρατηγική επένδυση που ενισχύει την παρουσία της εταιρείας στην ελληνική αγορά, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική της ως ζυθοποιία με πλήρες, διαφοροποιημένο και ανταγωνιστικό χαρτοφυλάκιο προϊόντων.

Η άνθιση των μη αλκοολούχων μπυρών κατακτά τη Γερμανία και το Oktoberfest

Η Γερμανία είναι μια χώρα άρρηκτα συνδεδεμένη με την παράδοση στην μπύρα, όμως ακόμα και η «Μέκκα» του αγαπημένου ποτού σιγά σιγά στρέφεται στις μη αλκοολούχες επιλογές. Η τάση αυτή είναι ιδιαίτερα έκδηλη ανάμεσα στους νεαρούς Γερμανούς, και φέτος ήταν ιδιαίτερα αισθητή και στο Oktoberfest.