Σε επένδυση εκατομμυρίων στην επωνυμία Poretti προχωρά ο κολοσσός της μπύρας Carlsberg

Κοινοποίηση:

Σε μια επένδυση πολλών εκατομμυρίων ευρώ για ενίσχυση της επωνυμίας Poretti προχωρά η Carlsberg, λόγω των πολλά υποσχόμενων αποδόσεων της τα τελευταία χρόνια. Πέρα από την εν λόγω επένδυση η εταιρεία θα προχωρήσει σε μια νέα διαφημιστική καμπάνια προκειμένου να προωθήσει ακόμα περισσότερο την ανάπτυξη της, και να εδραιωθεί ως μια από τις κορυφαίες επωνυμίες μπύρας παγκοσμίως.

Μιλώντας στην πλατφόρμα του drinks business, ο επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ της Poretti, ανέφερε ότι η ιταλική επωνυμία lager ήταν αυτή που είδε τη δεύτερη ταχύτερη ανάπτυξη στην κατηγορία της το τελευταίο τρίμηνο σε επίπεδο on-trade. Συμπληρώνοντας τις δηλώσεις του, ο Johnson τόνισε ότι «Με το λανσάρισμα αυτής της νέας καμπάνιας, επενδύουμε περισσότερο από ποτέ σε μια απόπειρα να οδηγήσουμε την επωνυμία σε ακόμα πιο ανοδικά μονοπάτια. Η ελπίδα μας είναι ότι η Poretti θα καθιερωθεί στη συνείδηση των καταναλωτών ως μια premium ιταλική lager που αντικατοπτρίζει την ποιότητα και το στυλ της Βόρειας Ιταλίας, αλλά μ’ ένα πιο αντισυμβατικό τρόπο. Η καμπάνια θα υποστηριχθεί ακόμα από πολλές δράσεις στη διάρκεια του έτους, επομένως οι καταναλωτές έχουν πολλές ευκαιρίες να δουν και να δοκιμάσουν τις μπύρες μας».

Η κατηγορία των lager συνεχίζει να βιώνει σημαντική ανάπτυξη εντός του 2025, κάτι που καθιστά την επένδυση της Carlsberg εξαιρετικά εύστοχη. Την άνοδο της κατηγορίας επιβεβαιώνει και η πιο πρόσφατη έκθεση της Heineken, από την οποία προκύπτει ότι το 28% της συνολικής αγοράς μπύρας αποτελείται από lager.

Ο Johnson αναφέρει ακόμα ότι «Έχουμε ένα ευρύ κοινό, ηλικίας γενικότερα μεταξύ 25 και 29 ετών. Κατά κόρον είναι άνθρωποι που τους αρέσει ιδιαίτερα να περνούν ποιοτικό χρόνο με την οικογένεια και τους φίλους τους, αλλά και να κοινωνικοποιούνται. Για το κοινό αυτό, γνωρίζουμε ακόμα ότι θεωρούν ιδιαίτερα ενδιαφέρον το να δοκιμάζουν νέες εμπειρίες, αλλά λόγω του πολυάσχολου προγράμματος τους δεν βρίσκουν το χρόνο».

 

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Πρωταθλήτρια στην κατανάλωση μη-αλκοολούχων μπυρών η Γερμανία

Οι Γερμανοί καταναλωτές φαίνεται πως πρωταγωνιστούν στην κατανάλωση μη αλκοολούχων μπυρών παγκοσμίως, με το 40% να έχει καταναλώσει κάποια ετικέτα άνευ αλκοόλ το τελευταίο εξάμηνο σύμφωνα με νέα έρευνα της IWSR Bevtrac.

Προτεινόμενα

Απόλυτος σταθμός της craft μπύρας το 5ο Peloponnese Beer Festival στην Καλαμάτα τον Αύγουστο

Επιστρέφει για 5η φορά το φεστιβάλ «σταθμός» για την ελληνική craft σκηνή Peloponnese Beer Festival που θα διεξαχθεί στο Πάρκο Δυτικής Παραλίας (Κυκλ. Αγωγής) στην Καλαμάτα μεταξύ 1ης και 3ης Αυγούστου.