Οι δασμοί Τραμπ στρέφουν την κορυφαία παραγωγό αλκοολούχων ποτών Suntory στην εσωστρέφεια

Κοινοποίηση:

Την απόφαση της να επικεντρωθεί στην αγορά της Ιαπωνίας έπειτα από την ανακοίνωση των δασμών του Τραμπ γνωστοποίησε ο ασιατικός κολοσσός της μπύρας Suntory.

Όπως επεσήμανε χαρακτηριστικά στο Reuters ο νέος πρόεδρος της εταιρείας Nobuhiro Torii «Θα παράγουμε και θα προσπαθήσουμε να πουλήσουμε εγχώρια. Αυτή είναι η βασική μας στρατηγική μετά τους δασμούς».

Ο Τραμπ επέβαλε δασμούς ύψους 24% στα εισαγόμενα ιαπωνικά προϊόντα στις ΗΠΑ, οι οποίες αποτελούν κορυφαίο προορισμό για την Suntory. Κατά τον Υπουργό Εμπορίου της Ιαπωνίας, Yoji Muto, οι δασμοί αναμένεται να πλήξουν σημαντικά την οικονομία της χώρας, η οποία σε μεγάλο βαθμό βασίζεται στις εξαγωγές.

Η Suntory πέρα από μπύρα παράγει Τεκίλα και Scotch, τις πωλήσεις των τελευταίων σκέφτεται να στρέψει προς την Ευρώπη αντί της αμερικανικής αγοράς. Παράλληλα, σχέδιο της εταιρείας είναι να διπλασιάσει τις πωλήσεις ουίσκι στις ΗΠΑ για να μετριάσει τον αντίκτυπο του εμπορικού πολέμου.

Πληροφορίες από Drinks Business

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Νέα Blonde Ale μπύρα από την μικροζυθοποιία Samos Beer

Μια νέα Belgian Blonde Ale συνταγή με περιεκτικότητα αλκοόλ 6,5% παρουσιάζει η μικροζυθοποιία Samos Beer. Ο λόγος για την «Καρβούνης» που οφείλει το όνομα της στο ομώνυμο βουνό της Σάμου και διακρίνεται από αρώματα πιπεριού, λουλουδιών και ώριμου αχλαδιού∙ ελαφριά γεύση αλλά γεμάτη χαρακτήρα, ξηρή, με καθαρή, τραγανή επίγευση.

Η Bud επίσημος χορηγός μπύρας της Μίλαν, εμβαθύνει το αποτύπωμα της στον αθλητισμό η AB InBev

Η Μίλαν και η AB InBev, η κορυφαία ζυθοποιία στον κόσμο από άποψη πωλήσεων, ανακοίνωσαν μια νέα συνεργασία, στο πλαίσιο της οποίας η Budweiser θα γίνει ο Επίσημος Συνεργάτης Μπύρας και Περιφερειακός Συνεργάτης των Rosoneri.

Προτεινόμενα

Η άνθιση των μη αλκοολούχων μπυρών κατακτά τη Γερμανία και το Oktoberfest

Η Γερμανία είναι μια χώρα άρρηκτα συνδεδεμένη με την παράδοση στην μπύρα, όμως ακόμα και η «Μέκκα» του αγαπημένου ποτού σιγά σιγά στρέφεται στις μη αλκοολούχες επιλογές. Η τάση αυτή είναι ιδιαίτερα έκδηλη ανάμεσα στους νεαρούς Γερμανούς, και φέτος ήταν ιδιαίτερα αισθητή και στο Oktoberfest.